Medya:Açelya SONG
VELVETEARS-WE ALL WANNE DİE SOMETİMES
hepimiz bazen ölmek istiyoruz.
-
AÇELYA
Saklamayı bıraktım,denedim ve denedim.Ben ölümsüz olmak istemiyorum.Bu acı beni öldürüyor.Gökkuşağının gerçektende lanetli rengimiydim?Mor saçlarımın artık siyaha bürünmesinden dolayı mı?Yoksa lanet kalbimin,lanet kara büyüsümü?Beynimi ele geçiren intikam duygusu,bunu nasıl yapabilirdim?Kız kardeşlerim neden kaçmıştı?Beni bırakmışlardı.Neden beni ölüme terk ettiler?Neden hatırlayamıyorum.Durdur bunu,ölmek istiyorum.
Emirleri dinleyip,haklı buluyorum.Su'yun,ilk defa bir aşık olduğum erkekle sevgili olması mıydı tüm sorun?Yoksa bunu bilmiyor olması mı?Ama yaptı.Göz yaşları içinde onları öpüşürken gördüm.Şimdiyse o çocuk benim peşimde,çünkü ben kötü biriyim.Ayrılmalarını bekledim ve her şey oldu.Onlar dünyanın bir ucunda ve ben boş bir avuçtayım.
''Hazırlıklar tamam.''Arkamda duyduğum sesle gözlerimi hızla açtım.Fakat arkamı dönmedim,''Tamam.Gidiyoruz.'',dedim ve derin bir nefes aldım.Yanıma vampir rüzgarıyla oturan Bertia'ya baktım.Bertia kaşlarını çattı,''Neden buradasın?Ölüm duygusunu hissedebiliyorum.Onların kül oluşunu.''.En ciddi bakışımla,Bertia'ya döndüm.''Kül olmadan önce,yakacağım.''.Bertia sırıttı,''Nasıl yani?''.Gözlerimi kıstım,''Su'yu insan sevgilisiyle görmüştük.Biraz o sevgilisiyle işim var.'',diyip sırıttım.İşte yine siyah bedenimi ele geçirdi,karanlıktı.
Bertia sırıttı,''Biraz canlılarla ilgilenelim,değil mi?''.Kırmızı gözlerimi,Bertia'ya dikip sırıttım.''Dolunay gelmeden önce,çocuğu ele geçiririm.Önce Büyücü ülkesine gideceğiz tabii.Bordo bir içececek vardı,aşk büyüsü.Onu alıp içersem,gözlerimle büyüleyebilirim.''.Bertia kötü bir gülümsemeyle,''Harikasın Duraçya.''.Vampir bir savaşçıyım ve ismimi Açelya yapamam.Gülümsedim,''Harika olan ben değilim,soğuk bedenler.''.Bertia'ya kırmızı gözlerimi diktim.Bertia kaşlarını çattı,''Duracula'ya bu içecekten bahsedecek misin?Bilirsin,tehlikeli ülkeye korumalarla gitmeliyiz.''.Onaylarcasına gözlerimi kapatıp açtım.''Tek gideceğim.''.Bertia şaşkınlıkla,''Olamaz,o büyücüler gizli tuzaklar kuruyor.''. Kaşlarımı sertçe çattım,''Bana karşı gelemezsin.''.Bertia kollarını bağladı,''Pekala.Yanlarında gezdirdikleri dansçı çocuk ne olacak?''.Gülmeye başladım,vampir dişlerimi yaladım.''Kanı 0rh'tı.Bunu değerlendiririz.''.Bertia sırıttı,''Dolunay için sabırsızım.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir Kızlar(Melez Çete)
UpířiTANITIM VIDEOMUZ İLK BÖLÜMDE♡ Karmaşık duygular icerisinde okuyacaginiz bu kitap,sizi tam orada hissettirecek. Eşcinsel dostları Efe gibi sizde bu maceraya katılacaksınız.Efe,kızlara ve kitaba daha da renk katan karakterimiz. Feminen yapıda olan bir...