3-)SAHNE!

9.2K 463 264
                                    

Duygu

Bir sınavın daha sonuna geldik.Kızlarla sınıftan çıkıp koridorda yürürken panonun önünde bir topluluk gördük."Ne oluyo orada?"dedi Aslı.

Kızlarla panoya yaklaşınca etrafında ki insanlar geri çekildi.Panoya baktığımızda dün depo da dovduğumuz kız kendini ezmiş.İstediğimiz de buydu zaten.Hepimiz kahkaha atınca müdürün odasına yürüdük.Bir plan yapmıştık.

Müdür odasında yoktu.Kapıyı açıp haporleri Yaprak eline aldı."KİM ŞARKI İSTER?KOPMA ZAMANI!"diye bağırdı.
"Bu iyiligimizi unutmayın.Pek iyilik yaptığımız görülmez."dedi Nisan sırıtarak.

LOST FREQURNCIES & Netsky - Here With You

Açtık ve sesi fulledik."HERE WITH YOU!"diye bağırdık.Tabii bu bağırmayı haporlere almışız yanlışlıkla.Biz müdürün odasında koparken müzik bitince başka şarkı aradım.Kapının açılmasıyla haporlere basılı tutarak,"Eğlencemiz bitmiştir."dedim.

Müdür sinirli sinirli bize bakıyordu."Bu ne rezillik!"dedi yanında ki sürtük öğretmen.
Aslı müdür masasından kalktı ve sıra haline dizildik."Terbiyesizler!Babanızın okulu mu burası?!"diye saydırmaya devam edince sinirlenmeye başlamıştım.Ben sinirlenmeye başladıysam Su çoktan patlayacaktır.
Dik durup kollarımızı aynanda bağladık.Bunu planlamıştık.Azar yiyince dik durup kollarımızı bağlamak.
Yaprak,"Biz küçük bir eğl-"derken müdür bağırarak sözünü kesti."Kapa çeneni!Benim okulumda ben olmadan böyle bisey yapamazsınız."

Su'ya baktığımda gözleri kırmızıya dönüyordu.Hızla gözlerini kapattım."Ne yapıyorsun sen?Şimdi de körebe mi oynayacaksınız?"dedi yanında ki sürtük."Kes lan."dedi Yaprak hocaya tıslayarak.Odadan çıkarken müdür arkadan,"GÖRÜRSÜNÜZ SİZ!"diye bağırdı.

Kızlar tuvaletine rüzgar gibi görünmeden hızla gittik.
Hepimiz sinirliydik.Fakat Su hızlı sinirlenirdi.Dişleri çıkmıştı ve gözleri kırmızı olup göz bebekleri büyümüştü.
"Kan istiyorum.O sürtük karının kanını!"dedi tıslayarak Su.
Rüya,"Yapma Su.Sakin ol.Kan içmeye gidelim ormana.Ben de istiyorum."dedi.
"Hadi gidelim.Elini yüzünü yıka hadi."dedi Aslı Su'yu omzundan tutarak.
"O müdür karıyı neden odaya soktu sizce?Çok güzel fiziksel olmayan acı düşünüyorum."dedi Yaprak kollarını bağlayarak."Hadi güzel vampirler."diyip sırıttım.

Su

Hayvanin kanını içince kendime gelmiştim.Elimde ki kedi'yi fırlatıp ağzımın kenarında ki kanı sildim.

Eve gittiğimde duş alıp siyah günlük bir elbise giydim.Kombin yaptığım da salona indim."Kızlar!Hadi geç kalacağız!"diye seslendim.
Mutfaktan gelen Yaprak,"Nereye ki?"dedi.PJAMALI!
"Ya stüdyoya gidecektik!Unuttunuz mu?Şarkı."dedim elimi belime koyarak.
Travmandan kayan Aslı'ya sırıttım."NEEE?!"dedi travmandan atlayıp bize 32diş gülümseyerek.

"OLEYY!"
Bu ses nerden??...Of RÜYA!Koltukta yatıyormuş.Kız zayıflıktan gömülmüş içine.Kısa boylu diye birde.Ponçiktir kısa olmak.Koltuktan atlayan Rüya bize sırıtmaya başladı."O ZAMAN HAZIRLANIYORUZ BİZ!"diye bağırdı merdivenin başında ki Duygu sırıtarak.

Ben hazırdım.

Kombinler;

Kombinler;

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Vampir Kızlar(Melez Çete)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin