32-)LGayBt,Duvarları Yık

2.6K 178 45
                                    

Medya spoisi almak istemiyorsaniz size dedigim yerde dinleyin♡ orada ismide var.
Ama Efe'ye ait.

Yaprak

Müziğin temposuyla birlikte dans ediyordum. En sonunda elime kepçeyi alıp şarkıya eşlik ettim. "Love and loooooveerrr!". Dım dım dım!
Toprak'ı yemeğe ikna edemesekde,Efe'nin mutsuz olmasına göz yumamazdık.
Harika bir sofra hazırlamamızın ardından masaya son hamlemi bıraktım.
Bardaklara kan doldurdum. Efe'nin ki hariç. Efe iğrenerek bakıyordu.
Sırıttım,"Kan beybi,kan."
Efe gözlerini kıstı,"Yüreğim kanıyor.",diyip gülmeye başladı.

***

Yarın ki doğum günü için,Toprak'ın seçtiği yeri süslemeye gitmiştik. Burası,fazla romantik ve eğlenceli bir ortama dönüşebilirdi.
Şuan sadece, kumdan ve mavi bir cafe'den ibaretti.
Cafe boştu. Çünkü,Toprak bugün ve yarın için planlamıştı. Malzemeleri alıp cafe'den başlamayı seçtik.
Plajın ortasındaki cafe,çok güzel duruyordu.

Efe

Elimdeki kartı süzdüm. Gay'ım diye herkesi gay sanmam saçma olabilirdi. Fakat sanmadım,düşündüm.
Bu beni üzmüştü. Kartı süzerken,aklıma dâhi bir fikir geldi. Âniden telefonu çıkartıp,karttaki numaraları tuşladım.
Dipsiz Kuyum diye kaydederken sırıttım.Şarkıdan kaptığım bu söz,bu duruma uygundu.
"Alo?Buyrun,Toprak Akar."
Sesini duymamla gülümsedim.
"Şey...Merhaba Toprak,ben Efe. Ah,şey aslında sana sormak istediğimiz...Bazı,yani bazı şeyler vardı. Sevdiği renk gibi yani eğer seninle yanyana gelip,bunu listelersem sorun ortadan kalkmış olur aslında...Yani-"Karışık konuşmamı Toprak kesti.
Önce güldü,Sonra mükemmel ses tonunu kullandı.
"Efe,sesini duymak güzel. Sakinleşmelisin. Buluşalım,hatta şuan olur. Müsaitim ve evdeyim. Sana konumu atarım. Biraz sohbet edip,listelemiş olursun.".
Bu cümleler arı sokmuş gibi saplanıyordu. Fakat sızlamıyordu.
Aniden ağzım yarık gibi açıldı ve gülümsedim.
"Ha-Harika! Yani,tabii benim içinde uygun. Tamam...Öyleyse,adresi yani adresi atarsan konuşabil- yani listeleye-" sözümü yine kesti.
Tekrar kusursuzca güldü.
"Tamamdır,konumu atıyorum. Sonra görüşürüz."
Cümlesi kulaklarımda yankılandı.
Mırıldandım,"Görüşürüz...".
Ve dıt dıt dıt...
Bu kalp değildi,telefon kapanma sesiydi.
Sevinçle yerimden kalktım.

Perdeye bir şeyler sabitleyen Su ve Aslı bana döndü. Gülümsedim,"Ben...Listeyi öğrenmeliyim.".
Su kaşlarını çatıp,gülümsedi.
"Pekâla,kimdi o?"
Elimle sacimi geriye taradim.
Gülümsedim.
"Toprak,Toprak Akar'dı." Tekrarlamam,heyecanlandigimi gosteriyordu.
Aslı elindeki gri balonu salladı.
"Heey!Bay Efe! Kısa süreceğini ve hayatında biri olduğunu unutma. Çok bağlanıp,üzülmeni istemeyiz."
Aslı haklıydı. Fakat bu kısa süre beni heyecanlandırmaya yeterdi.
Su,Aslı'ya onay verirken ikisinede gülümsemeye devam ettim.
"Ya sıçarlar sürenize kızlar! Kısa süreli bir aşk bu. Ayrıca aşk ama hoşlanıyorum sadece. Zaten olmayacak sadece kısa. Dediğiniz gibi.". Cümlemi bitirdikten sonra göz kırptım ve 32 diş gülümsememi ortaya koydum.
Rüya yanıma doğru meraklı gözlerle gelirken,masada duran ilk not kağıtlarını ve kalemi aldım.
Rüya ne olduğunu sorarken,çıkışa ilerliyordum."Su'lar biliyor!" Diye seslendim arkadan.

Kendimi iyi hissediyordum.
Canım acıyacaktı,buna engel olamazdım. Ne yaptığımı bilmeyip,sonrasını düşünmediğim için üzülen ben olacaktım. Yine de,kısa bir süre onunla olmak için üzülmeye değerdi.
Mesajlarda Dipsiz Kuyum'dan konum gelmişti.
Konumun yolunu tuttum.

***

Konumun sonuna geldiğimde,beyaz bir konağın önünde durdum.
Arabadan indiğim anda konağın içinden bana doğru yürüyen bir Toprak'la karşılaştım.
Gülümsemesine karşılık gülümsedim.
Adımlarım ona doğru gidiyordu. Toprak yerinde durdu ve ellerini cebine sabitledi.
Yanına geldiğimde âni bir hareketle elimi tuttu ve kafasını tokalaştırdı. Karşılık verdiğimde geri çekildi.
"Hoşgeldin dostum.",gülümseyip eve ilerliyordu.
Onu takip ediyordum.
"Hoşbuldum. Şey...Âni bir şey oldu ama kusursuz olmasi için hobi ve fobi modelleri bilmemiz gerek diye düşündüm."
Bir yandan yuruyorduk.
Evin içine girdiğimiz anda,Toprak bana döndü.
Bu sefer ciddileşmişti.
"Özel olması önemli."diye mırıldandı.Dudaklarını bastırdı ve bir eliyle saclarini ittirdi.

Vampir Kızlar(Melez Çete)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin