4-)OKUL KAMPI!

7.8K 417 264
                                    

Oylarinizi eksk etmeyin 💫
.
Medya:Vampir Kizlar(Kurbaga taklidi yapan tabii ki Aslı) Dikkat kamp bölümünde ana avrat sövme vardır ndhsnds
.
.
Rüya

"BUGÜN BİRAZ İÇTİM AFFEDERSİN ANNEE!SÖYLE NE YAPSAYDIM SARMIŞKEN DÖRT TARAFIMI,ETİMİ KEMİRMEK İSTEYEN İKİ OTOBÜS YAVŞAK! OOOHER DERDE İNAT KAYNAAR VO OO"

Yaprak ve rapleri.Başım ağrıyordu...
Yataktan kalkıp banyoya girdim.
İşimi halledip unicorn desenli pijamalarım ve unicorn kafalı terliğim çok tatlıydı.
Merdivenlerden aşağı indiğimde mutfak masası mükemmel görünüyordu!KAN ZİYAFETİ!

"Kızlar?"dedim merdivenden inerken."Rüyaa kan kahvaltısına hoşgeldin.Bu arada kampa gideceğiz bugün."dedi Nisan elinde ki nutella kavanozuna kanı karıştırıyordu.Mükemmel bir lezzet oluyor.

Masa da bir tek Su eksikti."Su nerede?Bir de dün ne oldu ya?"dedim sandalyeye oturarak.Aslı şaşkınlıkla bana baktı.Yaprak da kahkaha attı."Ne oldu?"dedim kaşlarımı çatarak.
"Kızım sen 3 senedir uyuyorsun.Unuttun mu?3 sene önce öldü Su."dedi Duygu hüzünle.Şaşkınlıkla bakakaldım,"Ne diyorsunuz siz?Biz dün stüdyo'ya gittik!"dedim tedirgin sesimle."Rüyacım,alışması zor biliyorum.Yurda geri döndüğünde kafasını kesip ateşe attılar ve kazık sapladılar."Dedi Duygu.

"Ya siz ne dediğinizin farkında mısınız?Su daha dün bizimleydi.Neden gitti yurda?!"dedim bağırarak.
"Sen 3 sene önce sarhoş olup Su'yun öldürüldüğünü duyunca bayıldın."dedi Nisan elleriyle yüzünü kapatarak."Önemli değil.Sevmiyorduk zaten."dedi Yaprak sırıtarak.Sinirle onlara baktım."Ne diyorsunuz siz?Onun hakkında böyle konuşamazsınız!"diye bağırdım.Ağlamaya başladım,"YA BENİM KARDEŞİM!DOSTUM!"

Birinin bana sarilmasiyla yaşlı gözlerimle kafamı kaldırdım.SU??
Herkes kahkaha atıyordu.Anırıyordu demeliydim.Su gülerken şaşkınlıkla onlara baktım.Su'ya sımsıkı sarıldım."Ağlama pembiş,şaka yaptık."dedi Su gozyaslarimi sildi.
"İNANMIYORUM SİZE YA!TAHMİN ETMELİYDİM!YAPRAK'IN SÖYLEDİĞİ ŞARKI YENİ ÇIKTI."dedim sinirle.Bu sefer de bir yandan gülüp ağlıyordum.
Su'ya bir kere daha sarıldım,"Çok seviyorum seni Okyanus Kraliçesi."
Birbirimizden ayrılınca gülümseyerek sofrayı süpürmeye koyuldum.

Bu arada lakaplarımız;

SU;OKYANUS KRALİÇESİ
YAPRAK;RAP ANASI
BEN;UNİCORN
ASLI;ASASIZ BÜYÜCÜ
NİSAN;BAYAN BİLMİŞ
DUYGU;PRENSES CİKLET

"Kızlar kampa gidiyoruz bugün.Hazırlayın bavulları."dedi Nisan sırıtarak."Ne kampı?"dedim Nutellayı yerken.Herkese birer kavanozdu.
"Okul kampı."dedi Aslı sırıtarak.
"Kahvaltıdan sonra hazirlanicaz ve vampir hızımızla bavulları hazırlayacağız."dedi Su kanlı salatayı yerken.

Masadan hızla kalkıp merdivenlere koştum ."ELLERİNİZE SAĞLIK!TOPLAMASI KARARLILIK!HOŞCA-"derken Duygu kötü bakışlarla,"Toplaması senden."dedi.

Yaprak

"Türkçe rap beaacch!Türkçe rap beaaaaaccchh!"diye şarkı söylerken bir yandan bavulumu düzenliyordum.
Kapalı yeşil bavulumun fermuarını kapatıp sırıttım.Kampta 2 gün kalacaktık.

Ayna da kendime baktığımda sırıtmam devam ediyordu.Kampta kene ya da böcek var mıdır ki?Yoktur be ne arar.Yırtık kısa şort ve üstüne göbeği açık sıfır kol beyaz üst ve bembeyaz ayakkabılarım.

Bavulumu kucağıma alıp tramvayın başında sabitlendim.Bavulla kayacağım!"UÇAAAK!"diye bağırıp travmaydan kıçımı kaydirdim."DUUUUR!"diye bağıran kişiye baktım.Nisan merdivenin kenarından kalmaya çalışırken ona uçtum.Bir çığlık koptu.

Vampir Kızlar(Melez Çete)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin