QUEEN- SHOW MUST GO ON
Lgbt bireyi olan eşcinsel ve mükemmel bir sanatçı aids hastalığı yüzünden hayat veda etti.
Eski bir şarkı fakat benim için çok özel ve dinlerken gözlerim doluyor.
İyi ki vardın QUEEN♡Bu ay,Pride yani Özgürlük ve Gurur ayı diyebiliriz.
Öncelikle Lgbt bireyi olan gökkuşağı çocuklarının özgürlük ayını kutlarım.73. Bölüm bu ay'a özel olacak. Eğleneceğiz!
Aşk aşktır.QUEEN-SHOW MUST GO ON
×Ancak içerde,karanlığın kucağında, özgürleşmek için acı çekiyorum.
Gösteri devam etmeli!
Makyajım akıyor olabilir,
Fakat gülümsemem hâlâ yerinde.Aslı
Şarkıya eşlik etmeye başladım,"Glad He's Gone,He's Gone ".
Yaprak gülümseyerek bana baktı,"Evet o gitti. Şimdi rap dinleyeceğim.",dedi ve kulaklığını taktı.
Gözlerimi devirdim ve âniden dans etmeye başladım.
"He's goone!".
Duygu elinde telefonla hızla merdivenlerden indi.
"Kızlar.",dedi telaşlı sesi ve gözleriyle.
Şaşkınlıkla ona baktım ve hızla şarkıyı kapattım.
"Efe evde değilmiş. Nerede olduğunu biliyor musunuz? Telefonlarını açmıyormuş.".Kaşlarımı çattım. Efe telefonunu yanından ayırmazdı.
"Peki,bunu kim söylüyor?" Dedi Su dikkatle.
Duygu derin bir nefes aldı,"Toprak dönmüş."
Şaşkınlıkla Duygu'nun suratına bakmaya başladık.
"Hass*ktir.",dedi Yaprak dalgınlığımızı dağıtarak.Nisan ortamı sakinleştirmek için,"Sakin olun.Belki biraz dinlenmek,yalnız kalmak istemiştir.".
Nisan da tedirgin görünüyordu.
Tekrar Duygu'ya döndüm,"Şuan Toprak telefonda mı?"
Duygu onaylarcasına kafa salladı.
"Versene sen onu bize!",dedi Su sinirle.Duygu kaşlarını çattı,"Kızlar...O Hollanda'ya bile gitmemiş.Bodrum da zaman geçirmiş.".
Yaprak,"Bende zaman gibi ona geçireceğim.Düşüncesize bak. İsmini üstüne atarım.".Toprak'a toprak atmak?
Yaprak'a gülmeye başladım.Komik olmasa bile gülüyoruz.
Sonra tekrar dikkatimi Duygu'ya verdim.Duygu telefonu kulağına götürdü.
"Şimdi kapatsak iyi olur.".
Toprak konuştu,"Efe'nin yakınlarında olan bir bardayım. Biraz oraya soracağım. Belki oradadır.".
Olay bayağı ciddileşti.Umarım, Efe sadece telefonunu kapatmış ve peruk mağazasına girmiştir.
Duygu telefonu kapatıp burukça bize baktı.
"Efe için endişeleniyor. Mantıklı bir açıklaması var. Şimdi önemli olan Efe."."Evet,Efe'yi bulmalıyız.",dedim ve hepimiz seri bir halde evden çıktık.
Efe
Yağız'ın dostça aramasına karşılık onu eve yakın bir bara davet ettim.
Telefonda bana ailesi hakkında üzücü şeyler anlatmıştı.
Yağız içkisini yudumladıktan sonra gülerek bana döndü.
"Burası ideal.".
Onaylarcasına kafa salladım,"İdeal olduğu için burayı seviyorum. En başından o bara gelmemeliydim. Sende kovulmamış olurdun."Yağız omuz silkti,"Gelmeseydin birbirimizi tanımazdık."dedi ve eliyle omzumu ovuşturdu.
Bir kaç saniye duraksadamda dayanamayıp gülmeye başladım.
"Beni niye tanımak isteyesin?",diyip gözlerimi içkimde gezdirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir Kızlar(Melez Çete)
VampireTANITIM VIDEOMUZ İLK BÖLÜMDE♡ Karmaşık duygular icerisinde okuyacaginiz bu kitap,sizi tam orada hissettirecek. Eşcinsel dostları Efe gibi sizde bu maceraya katılacaksınız.Efe,kızlara ve kitaba daha da renk katan karakterimiz. Feminen yapıda olan bir...