En fazla yorum atana sıradaki bölümü ithaf edeceğim 🌈.
Selam...:3 4 aydır bölüm atmadığımın farkındayım. Bu sene çok yoğun geçiyor. Kendime zaman bile kalmıyor.
Son 2 bölümde olanları hatırlayalım.-
Mete,Doruk'la buluşup, 18 yaşında işledikleri bir cinayeti konuştular. Cinayet sonucunda, adamın hamile eşi hayatına veda etmiş ve dünyaya bir kız çocuğu bırakmıştı. Bu yetim kız tek başına kalmıştı.
Daha sonra Doruk ve Mete alışverişler yapıp hem yetimhaneye hem de küçük kıza güzel şeyler almışlardı. Doruk,Nisan'la küçük kızı ziyaret ettiler. Yolun dönüşünde Benja ve insanlardan oluşan bir grup çete yollarını kesti. Benja kötülük yapıyordu. Kızlar olaya el attılar ve Doruk'u geride bıraktılar.
Benja,Durala ve Magres'in evlenmesini istemiyordu.Şimdi gelelimmm.
Su
Odayı kitledikten sonra saate baktım.
00:00.
Derin bir nefes aldım ve kamerayı tripota sabitleyip yerime geçtim.Kayıt tuşuna bastım.
"Merhaba anne..."kameraya öylece baka kaldığımda gülmeye başladım.
"Üzgünüm anne,bu...Yani konuşmak,çok zor.Bir kamera karşısında.""Bugün seninle aynı yaştayım." Dediğimde yanağımdan bir yaş süzüldü.
"Eğer senin gibi vampir olmayıp,sadece insan olsaydım...Tam şu an 22 yaşındaydım."diyip derin bir nefes aldım.
"Sana anlatmam gereken o kadar çok şey var ki..."
"Anne sana ihtiyacım var. Beni duyuyor musun? Sana ihtiyacım var." Dediğimde diğer yanağımdan bir yaş daha süzüldü.
"Bu lanet duygu beni öldürüyor. Senelerdir yaşıyorum. Bunu hak etmiyorum anne."
"Her yıl aynı dileği diliyorum. Gerçekleşmeyecek olsa bile. Seni diliyorum anne...Ben...Âşık oldum. Bir insana. Yani,senin gibi. Bir insana âşık oldum. Ama sonunda ne olacağını ikimizde biliyoruz." Burnumu çektim ve devam ettim.
Mavi gözlerim okyanus mavisine dönüyordu.
"Sen babama güvendin ama işler yolunda gitmedi. Ya bende de öyle olursa? Tanrım, bu..." gözlerimi sildim.
"...Dayanılmaz acı. Yıllardır yaşamam bir acı anne. Doğruyu söyleyemeyeceksek neden yaşıyoruz?".
"Ve anne...Umut ne demek biliyor musun? Her yıl senin dönmen için dilek dilemek. Umut senin dönmeyeceğini bildiğim halde dönmeni dilemek.".
"Hoşcakal anne."dedim ve kamerayı kapattım.
BüyükMermi
Elimdeki resimi süzmeye başladım.
Abim Samet ve benim küçüklük fotoğrafımızı.
Kırmızı koltuğa daha da yayıldım."İhanet." Dedim fısıltıyla.
Daha sonra gülmeye başladım.
Fotoğraf parçalandıkça gülmem artıyordu.
O sırada mekanın kapısından içeri Doruk girdi.
Arkasından biri daha geldi.
Kıvırcık saçlı çocuğa bakarak kaşlarımı çattım.
"Buraya giremez."Doruk beni takmadan,mekanın diğer ucundaki masaya ilerliyordu.
Masanın üzerinde kağıtlar ve dosyalar vardı.
"Hey!" Diyip ayağa kalktim ve onlara baktım.
Doruk bir şeyler arıyordu.
"Ne arıyorsun?"dedim kollarımı bağlayarak.
Doruk kağıtları aramaya bırakıp bana doğru yürüdü.
"Burada siyah bir dosya vardı.Gördün mü?"dedi her zaman ki çatık kaşlarıyla.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir Kızlar(Melez Çete)
VampireTANITIM VIDEOMUZ İLK BÖLÜMDE♡ Karmaşık duygular icerisinde okuyacaginiz bu kitap,sizi tam orada hissettirecek. Eşcinsel dostları Efe gibi sizde bu maceraya katılacaksınız.Efe,kızlara ve kitaba daha da renk katan karakterimiz. Feminen yapıda olan bir...