Duygu
SONUNDA TAMAMEN BİR GUNDE OLSA OKULDA KALIP KAVGASIZ BIR SEKILDE DERS ISLEMISTIK.
Eve gittigimizde Efe bizle önemli birşey konusacagini söyledi.
Salona tek tek dizildik.
Efe karsimizda oturdu.
Dusunceli gorunuyordu.
"Merhaba kızlar..."diye,girdi lafa.
"Bu konuyu Su ile biraz konuştum fakat tekrar konuşacağım sizle.Ben gidiyorum.Aynı evde yapamamız doğru gelmiyor.Ne bileyim..."diyip gozlerini tavana dikti."...Ayrı dünyalardayız."dedi .Dank!
"Açık konuş Efe."dedi,Rüya ellerini dizlerine koyup.
"Gayet açık konuştu..."dedi,Su bize dönüp.
"...Ayrı dünyanin insanlariyiz işte."
Ayağa kalktım.
"Bu ne demek oluyor Efe?"dedim,konusurken ellerimi hareket ettiriyordum.
Su araya girdi,"Duygu,Efe gayet-"sozu yarıda kaldi.
Sozunu kestim.
"Ben Efe'ye sordum,Su."dedim,Su'ya dönüp.
Efe'de ayağa kalktı,
"Yani diyorum ki...Veda vakti.Bir daha görüşmeyelim olur mu?Bana zarar vermeyin güzelce konusuyoruz."dedi.
Nisan'da ayağa kalktı ve,"Ne oldu birden bire?Neden böyle oldu?Biz lanet olası melezleriz diye gidiyor musun?Sana bir zararımız mı dokundu?"dedi.Efe gülümsedi,"Sizler iyi melezlersiniz.Fakat ben veda ediyorum işte."
Aslı masada ki çerceveli resime baktı.
Efe de vardı.
"Biz seni ailemize katmistık."dedi,Aslı.
Efe alaycı bir şekilde güldü."Ben olsam okuldanda giderdim."dedi.
Yaprak ve Rüya'da ayaga kalkmisti.
Yaprak,Efe'nin tam önünde durdu.
Ayaklarinin ucu birbirine degiyordu.
"Sen kötü bir insansın.Ve sana ne küfür ne de dayak gider."dedi.Efe dudaklarını yana kaydırdı.
"Pekala."dedi.
Gidiyordu.
Bavulu surukleyerek kapıya gidiyordu.
Kapıyı açtı.
"Merak etme.Birbirimizi tanımadık."dedim,ciddi ses tonumla.
Efe 'onaylar' gibi kafa salladı.
Ve gitti.
Adımını attı.
Kapıyı kapatıyordu ki,durdu.
Arkasını hızla döndü.
"Okulda durmam için bir sebep yok.Kimse gayları istemez."dedi ve kapıyı kapatti.
"Bu da ne demek?"dedi,Aslı.
Hızla kapıya gitti,Rüya.
Açtı kapıyı ve Efe'nin uzaklastigini gördü.
"Bizi yanlış tanıma eski dost!"diye bagirdi Rüya.
Efe kaldırıma gelince durdu.Döndü.
Hepimiz kapıya çıktık.
Su gelmedi.
Yaprak'da gelmedi.
Nisan kollarını bağlayıp,"Sırrını söylecek kadar lanet olası melezler değiliz.Merak etme.Senin söylemende senin vicdanına ve ölümüne kalmış."dedi.
Efe saskinca bakti.
Su icerden bagirdi,"İCERİ GELİN. CEHENNEMIN DIBINE GITSIN."
Efe kafasını eğdi ve arkasini dondu.Su
Salona dizildik.
"Ben bu salondan bıktım.Eğlenmeye gidelim mi artık?"dedi,Aslı bana bakarak.
"Siz bilirsiniz.En son gittigimizde ne oldugunu hatirliyorsunuz herhalde?Bana yaklasana ne yapacagim?"dedim dusunce dolu kafamdan,cümleleri secerek.
"Suuu.Bize yaklaşana sadece güzelce uzaklasmasını söyleyecegiz."dedi,Rüya gülümseyerek.
"İçki yok."dedi,Nisan uyarıcı sesiyle.
"Yokk."dedi,Rüya göz kırparak.
"Hadi o zaman.Saat'e bakayım.21:37,tamam herkes 10da burada olsun."dedim,kolumdaki saate bakıp.
"Erken..."dedi mırıldaranarak,Duygu.
"Vampirsiniz hızlı hareket ediyorsunuz ve dikkatli makyaj yapabiliyorsunuz.Normal kızlar bu kadar bekliyor mu acabaa?Hadi!"dedi, Yaprak ayaga kalkıp.****
Kombinler;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir Kızlar(Melez Çete)
VampireTANITIM VIDEOMUZ İLK BÖLÜMDE♡ Karmaşık duygular icerisinde okuyacaginiz bu kitap,sizi tam orada hissettirecek. Eşcinsel dostları Efe gibi sizde bu maceraya katılacaksınız.Efe,kızlara ve kitaba daha da renk katan karakterimiz. Feminen yapıda olan bir...