Kızlar ve Efe eve geldiğinde karşılarında Durala teyzeyi ve Magnus eniştelerini görmüşlerdi.
Heyecanlı bir kavuşma yaşandı.
Bazı kayıplar yaşanmıştı. Acı verici savaşlar, kaçışlar ve barışlar yaşanmıştı.
Kendilerini feda edenler, vampire dönüşenler, aşka kavuşanlar ve kavuşamayanlarla dolu zaman geçmişti.
Farklılıklarını birleştirerek güçlerini ortaklaştıran renkli saçlı ama karanlık yaşantıları olan dostluklar...Su
Karşımda teyzemi gördüğümde gözlerimin dolmasını engelleyemedim. "Sizi özledim kızlar." Dedi teyzem gülümseyerek.
"Enişte? Yoksa siz...Teyze senin karnın..." Rüya yine saçmalamaya başlamıştı.
Fakat teyzemin yuvarlak çıkık göbeği gözlerimden kaçmadı.
Teyzem gülümsedi. "Hamileyim." Dedi ve elini karnına götürdü."Aman tanrım! Bu... " kimse sevinçten ne diyeceğini bilmiyordu.
Dikkatle teyzeme sarıldım. Kızlarda sarıldı.
"Pekala kızlar, bebeği ezmek istemezsiniz."
Gülerek geri çekildik ama gözyaşlarımız süzülüyordu. Bugün fazla duygusalım.Yaprak,"Melez vampir ve büyücü bir bebek. Ah, bu çok şirin." Dedi heyecanla.
Magnus gülümsedi. "Güçlü bir bebek olacak. Bu bir ilk.".Efe gözyaşlarından konuşamıyordu.
"Bu beni çok... Etkiledi. Ah, annem benim için gerçekten çabaladı. Sizin daha iyisini yapabiliceğinizi biliyorum."
Efe kızaran gözlerle bize baktı. "Üzgünüm bu mutlu ânıyı batırdım galiba."
Teyzem gülümseyerek Efe'ye sarıldı.
"Söz veriyorum tatlım. Annen kadar güzel çabalamayız. Annen bir kahraman."Nisan derin bir nefes aldı." Beni öldüreceksiniz! Lütfen durun!"
Yaprak gülümsedi ve bağırarak "BEBEK GELİYOR ARKADAŞLAR PARTİ ZAMANIIIIIII!"Ne partiler, ne de zaman tutabilirdi artık bizi...Tükenmişliğin zirvesinde bir umut vardı. Küçük bir umut, bütün dünyamızı parıldatabilir.Parıldamaktan korkmayın.
Bu kitabımın sonudur arkadaşlar.
Eski enerjik ben olmayı çok isterdim. Fakat sorumluluklar büyüdü.
Veee aşık oldum. Bu kitabı severek yazdım.
İtiraf ediyorum. Bu kızların bütün huyları bende toplanmış hâli. Bütün benliğimi parçalara ayırdım. Sizlere sunmak istedim.
Yazım hatalarım çok ve çok fazla. Çok ergence ilk bölümlerim var. Kız kavgası falan çok saçmalar gerçekten. Fakat eskiden öyle gelmiyordu. Eğlenmeyi biliyorduk.Mutlu onur ayları 🫶🏼 Hoşçakalın. Bu yolda bana eşlik eden ama şu an konuşamadığım arkadaşlarıma da sevgilerimi sunuyorum. Hepiniz umarım bu savaşı kazanabilirsiniz. Dünya ile olan savaşınızı.
🫶🏼
-Melek
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir Kızlar(Melez Çete)
VampireTANITIM VIDEOMUZ İLK BÖLÜMDE♡ Karmaşık duygular icerisinde okuyacaginiz bu kitap,sizi tam orada hissettirecek. Eşcinsel dostları Efe gibi sizde bu maceraya katılacaksınız.Efe,kızlara ve kitaba daha da renk katan karakterimiz. Feminen yapıda olan bir...