Medya: Gri-Olmaz
(Nisan'ın iç sesine girdiginizde medyayı açmanızı öneririm.♡)Bu şarkıya ayrı âşığım.O kadar çok şey anlatıyor ki...
"Sende şarkılar söyle,
Şarkılar sende güzel...""Olmaz,bu bize yakışmaz.
Sen hep böyle gidersen.
Olmaz,yüzüne yakışmaz.Sen hep böyle gülmezsen..."Yaprak
Herkes telefonuna bakıyordu.
Oyun oynamadığım için strese girmiştim.Şimdi oynayabilirdim.
Oyuna gireceğim sırada zil çalmaya başladı.
Herkes kapıya baktı.
Rüya kaşlarını çatarak,"Bu tuhaf.Aslı hep kapıyı açardı.".
Su,Rüya'ya gözlerini devirdi.
"Neyseki elimiz kolumuz var.".
Ben dayanamayarak kapıya koştum.
Kapıyı hızla açtım.
Görkem,ve Toprak kapıdaydı.
Görkem ve Toprak hızla içeri girdiler.
Görkem'in bana sarılmasıyla kaşlarım çatıldı.
"Heey!Göko iyi misin sen?",dediğimde Görkem geri çekildi.
Korkmuş görünüyordu.
"Sana yani size bir şey oldu sandım.".İstemsizce gülmeye başladım.
"Yok henüz olmadı.".Dikkatimiz,salonun ortasında yankılanan çığlık oldu.
Efe'nin sevinç çığlığı ya da korkma çığlığıydı.O tarafa baktığımda saçma bir görüntüyle karşılaştım.Efe koltuğun arkasında duruyordu.Toprak onu yakalamaya pes etmişti."Neyin intikamı bu?Neden benden kaçıyorsun?".
Efe derin nefesler almaya başladı."Sana sarılamam.".
Toprak öfkeyle elini saçlarından geçirdi.
"Efe sorun ne?Biri sana bir şey mi söyledi?".
Efe kafasını,'Hayır'anlamında sağa ve sola salladı. Efe dudaklarını bastırdı.
"Hazır olduğumda sana sarılacağım.Bugün değil belki ama yarın.".
Toprak kollarını bağladı,"Tamam, benimle t***k mı geçiyorsun?".
Efe ellerini birleştirdi."Şey,hayır.Sadece git ve telefondan konuşalım.".
Toprak en sonunda pes etti.
"Tamam Efe.S*ktiğimin oyununu oyna bakalım...",Toprak kapıya yönelirken kendi duyabileceği şekildede mırıldandı. "...İyi olduğunu bilmekte yeter.".
Toprak kapıya çıktığı an kızlar seslendi,"Toprak bekle!".
Toprak duymamazlıktan gelip kapıyı çarpmıştı.Efe kendini koltuğa attı,"Ağlayacağım şimdi ya.".
Dudaklarımı bastırdım,"Kanka merak etme.Kendini kontrol edebileceksin.".
Efe'nin gözleri dolmuştu.
"Vampirim anasını seveyim.Vampirim ya.Ne biçim vampirim ben ya?".
Kızlar Efe'nin sırtını sıvazlayıp desteklemeye başladılar.
Görkem dikkatimi kendine çekti.
"Olanları anlatmak ister misin?".
Gülümsedim,"Anlatırım tabii.Fakat şuan destek olmam gereken biri var.",diyerek gözlerimle Efe'yi işaret ettim.
Görkem onaylarcasına kafa salladı.
"Tamam,akşam olur mu?Oyun oynamayı özlemişsindir.".
Gülümsedim,"Olur.Yani haber veririm.".Görkem gülümsedi,"Pekala.O halde ben şimdi kaçayım.". Gözlerimi kırpıştırdım,"Nasıl istersen.".Görkem'i kapıdan yolcu ederken,Görkem hızla bana döndü.
"Bu arada,Caner aptalı gelebilir.". Onaylarcasına kafa salladım. "Ben hallederim.".
Görkem gülümsedi,"Tamam,hoşcakal.Haber vermeyi unutma.".
Gülmeye başladım,"Tamam.Bay bay.".
Görkem motoruna yürüyordu.El salladı ve motoruna bindi.
Ben onu izlerken siyah hızlı gelen bir araba büyük bir frenle durdu.
Görkem uzaklaşmaya başladığında,arabanın camının indiğini gördüm.Bu Doruk'tu.
O sırada Nisan aceleyle yanımda belirdi.Nisan bana gülümsedi ve,"Söz kısa kalacağım.".
Kollarımı bağladım,"Küçük sürtük",dedim ve sırıttım.
Nisan gülmeye başladı.
Doruk keskin gözleriyle Nisan'ı izliyordu.Nisan arabaya doğru yürümeye başladı.Nisan
Klişe bir,'Öküz'kelimesini kullanmak istemem.Fakat Doruk tam bir gri öküz.
Koltuğa yerleştiğimde,hızla ona döndüm."Kapıya geldiğin için teşekkür ederim.".
Doruk kaşlarını çattı.
"Bana sarıldığın için,ben teşekkür ederim.".
Ona asla sarılmayacaktım. Kollarımı bağladım ve önüme döndüm.Beni merak etmişti,bencillik mi yapıyordum.Doruk hâla gaza basmamıştı.Dayanamayıp,Doruk'a döndüm ve kollarımı boynuna sardım.Bir kaç saniye sonra o da kollarını bana sardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir Kızlar(Melez Çete)
VampirTANITIM VIDEOMUZ İLK BÖLÜMDE♡ Karmaşık duygular icerisinde okuyacaginiz bu kitap,sizi tam orada hissettirecek. Eşcinsel dostları Efe gibi sizde bu maceraya katılacaksınız.Efe,kızlara ve kitaba daha da renk katan karakterimiz. Feminen yapıda olan bir...