1-)ILK GÜNDEN...

16.3K 638 401
                                    

Medya:Kızlar.
İlk 5 bölüm biraz tuhaf gelebilir. Sonra o kadar egleneceksiniz ki♡
Hoşgeldiniz vampirlerim💙💨

Bu kitabı ilk başlarda tutacağını düşünmeyerek dikkatsiz bir şekilde yazdım.İlk bölümler için özür dilerim ama sonra...Guvenin bana,çok seveceksiniz.

Aşırı kavga ilk 5 bölümde....

Yaprak

Uykumun ortasına bülbül mişali sıçan arkadaşlarım,size de günaydın!Üstüme atlayan kızların sevincinden mi başlayayım?Yoksa Rüya'nın,"İLK OKUL GÜN KIYAFETİM ÇOK TATLI!Pembe mağazadan aldım. Giymek için sabırsızlanıyorum."diye yerinde zıplaması mı?
Bugün insanlarla ilk okul günüydü.Üniversiteyedeydik.Sadece biz varız ve başka bir ülkeden kaçtık.Isırgan ülkesi.Ülke de vampirlerin bizlik yurdu vardı.Hepimiz orada tanıştık.Dracula yurdu. Vampirlerin bizimle çokça kavga ettiği oldu.

Kafama yastık yememle,sinirle yatakta doğruldum."LAN KALK!KIYAFETİNİ GİY!GEÇ KALACAĞIZ."dedi,Su odasına giderek.
"Rüya lan git kıyafetinle seviş.Ne yapıyordun kızım unicorna?"dedim gözlerimi ovalayarak.
Rüya zıplaya zıplaya odasına gitti.Ben bu kızı vallahi anlamıyorum.

***

Okula motorlarımızla gelmiştik.Yarı vampir olduğumuzu sadece biz biliyorduk.İnsan kanını içmeyi bıraktık.Artık hayvan kanı ya da yemeklerle besleniyoruz.Güneş bizi yakmaz,enerjimizi alır.

Yeşil saçlarımı kaskımdan çıkarıp okula baktım.Kızlar da aynı şekilde bakıyordu.
Saçlarımız renkliydi.Bu olay yurtta arkadaşlık bağı olarak tebeşirlerle boyamıştık.Büyüyünce gerçek renklerle boyadık.

Su

Okul güzel de şu bize bakıp fısıldayan kızlar ne ayak?Motorlarımızı bırakıp okula girdik.Herkesin gözü bizdeydi. Her ne kadar suratlarına bakmasamda.Bir kız pis pis sırıtıyordu."Bir şey mi oldu?"diyip,ona bir adım attım..Kız korkuyla geriye sendelenince geriye adım attım.Herkes kafasını başka yöne çevirdiğinde Aslı,"Bizi yeni tanıyorlar."diyip sırıttı.

Bir üst kata çıkınca müdürün kapısı tam karşımızdaydı.Kapıyı Duygu tiklatti."GİR."dedi içerden gelen ses.
İçeri sürü halinde girince müduru burnumun ucuyla süzdüm.

40-45 yaşlarında kısa boylu,göbekli ve kel bir adamdı.Tam bir müdür tipi.Klasik...
Müdür bizi süzdükten sonra,"Kızlar,siz gökkuşağı gibisiniz."diyip kahkaha atınca gülen kimse yoktu.Sadece Rüya gülümsemişti.Rüya'yı koluyla dürttü, Yaprak.

"Pekâlâ,sınıflarınız üst katta,Psikoloji,B."dedi keltoş.Cümlesini bitirince kapıdan yol aldık.Odadan çıkınca Nisan,"Ya acaba kütüphaneye mi gitsek?"dedi."Kızım sana şuradan bir kütüphane açarım.Önceki okulda kütüphaneyi yakmıştın lan!"dedi Yaprak.Hepimiz bu anı'ya gülerken,Nisan somurtuyordu.
"Komik bir adam, tatlı bir kel."dedi, Rüya sırıtarak.

Rüya

Çok şeker insanlar!Tabii,yemek için değil.Herkes bize bakıyor,sanırım onlarda bizi şeker sandı.
Bizi izleyen 4kızdan en suslusu önümüzde durdu.Arkasından diğer 3kız da geldi.
Kız bize sırıtıp,Sen vişneli,sen bogurtlenli,sen çilekli,sen naneli? sen karpuzlu ve sen de kiraz olmalısın."dedi bizi eliyle gösterip.

Çok komiksin *mnkdm.

Duygu bir adım öne giderek,"Bu cümleyi çok düşündün mü?"dediğinde kollarımı bağladım..Kızın saçları kahverengi tonlarıydı.Su kızın saçlarını eliyle kavradı,"Senin o bok rengi saçlarına ne desek?"dedi sakince.İlk günden kovulmayalim!Aman,tadımız kaçmasın Su Rıza hanım. Su hızla kızın kafasını çekti.

Vampir Kızlar(Melez Çete)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin