54-)3 GÜN

1.7K 135 70
                                    

"Daha yaşlıyım ama ağlamadan duramıyorum."♡ Lp cigime geri donduk♡Lp-Recovery

Nisan

Görkem ve Gökçe yanımızdan erken ayrılmıştı.Görkem kendisine gelen telefonla acilen Gökçe'yi de alıp gitti.
Efe telefonunu hızla masaya koydu ve ayağa kalktı.
"Gidelim hadi.".
Kaşlarımı çattım,"Nereye?".
Efe kollarını bağladı,"Bu Toprak'ın geleceği yok peşimden."
Efe kaşlarını çatmış bize dönmüştü.
Su sırıtarak bana baktı.
Fısıldadı,"Hay aksi.".
Gülümsedim.

Efe söylenmeye devam ediyordu.
"Çocuktaki rahatlık ayrı zaten. Hayır yani,ben...Bana niye 30 yıl sonra kari-koca tipinde bağırıyorsun? Onu asla affetmeyeceğim,asla...".
Efe derin bir nefes alıp devam ederken,güneşin ısığı buraya doğru gelen Toprak'da toplanıyordu.
Toprak'ı gördüğümüzü,Efe'ye çaktırmadık.
"...Ha bir de,Yaprak'ın havuçunu kıskanıyor. Neyse bahsetmeyin artık ciddiyim. Yolu açık olsun.Pembe it!".
Şaşkınlıkla Efe'ye baktık.
Daha sonra çatık kaşlarla,Efe'nin tam arkasında bekleyen Toprak'a.
Efe'nin bu kadar abartacağını bilemezdik.
Efe kaşlarını çattı ve arkasını yavaşca döndü.,"Nereye ba-",ve sustu.
Toprak kollarını bağlamış,en ciddi hâliyle Efe'ye bakıyordu.

Efe hızla tekrar bize döndü. Uçan tavuk görmüş gibi bakıyordu.
Gülümsemekle yetindim.
Toprak,Efe'nin omzuna dokundu.
"Konuşsak iyi olur.".
Efe birden erimeye başladı gibi bir şey oldu. Efe,Toprak'ın elinin üstüne elini koydu ve bize bir bakış attı. Bu bakış,'hass...' bakışıydı.
Efe elini yavaşça çekti ve Toprak'ın yanına bir adım attı.
Toprak bize döndü,tam olarak Su'ya.
"Teşekkürler,Su. Sen anlatırsan daha iyi olur.".
Su onaylarcasina kafa salladı.
Toprak ve Efe uzaklaşırken,Su'ya gözlerimizi diktik.

"Neler oluyor?",dedi Aslı.
Su elini,çenesinin aldatına sabitledi.
"Toprak kasiyer değilmiş.Çünkü ona bir haftalık ceza vermiş ailesi.Annesi ve babası çok zenginlermiş. Ama annesinin evlenmek için zorladığı kız,Büşra. Hani şu partisini düzenlediğimiz.Onunda babasının işleri iyiymiş ve Toprak'ın ailesiyle ortak olsalar daha büyük işler yaparlarmış. Bu yüzden Toprak o kızlaymış. Yani kızlaydı.Babası Toprak'a ajan tutabilirmiş.Efe'ye o gün sert çıkmasınada kızdım tabii ki. Ama bana çok mantıklı gelen bir şey yazdı ve çağırdım.O gün Toprak hem Görkem'i kıskanmış,hem de ajan olabilme ihtimalini düşünmüş.".

Toprak

Efe onaylarcasina kafa salladı,"Anladım,ama Görkem'de ajan tipi yok.".
Kaşlarımı çattım,"Her ajan aynı tipte değil.".
Efe omuz silkti,"Havuç kafa. Ayrıca kız kardeşinide getirdi bugün,o da havuçgillerden.".
İstemsizce güldüm.
Efe de gülümsedi.
Gözlerimi Efe'ye diktim.
"Çok sert çıkıştım. Özür dilerim.".
Efe şaşkınlıkla bana baktı,"B-ben yani,asıl ben özür dilerim. Seni bırakmamalıydım.Ama abarttın.".
Kaşlarımı çattım,"Şimdi konuya gelelim,o herifin bugün burada ne işi vardı?".
Efe o muazzam gülüşünü sergiledi ve,"Bana deli gibi âşık olduğunu söyledi.".
Gözlerimi devirdim,"Bak şimdi..".
Efe gülümsedi,"Pekala,sadece Yaprak davet etti ve kahvaltı ettik. Yaprak'ın yani çocuk.".
Onaylarcasina kafa salladım,"Anlaşıldı."

Efe'nin gülmesi durduğunda,gözlerini benden ayırmamaya başladı.
Elimi,Efe'nin yanağına yerleştirdiğimde gülümsedi.
Eliyle saçlarımın arasindan geçti.
Yavaşça Efe'ye yaklaştım. Dudaklarımızın arasında bir milim vardı. Konuşurken dudaklarımız değiyordu.
"Pembe it demek",dedim gülümseyerek.
Efe dudaklarını ısırdı,"Yani,salladim birazcık.".
Sırıttım ve çenemi hafifçe ileri ittim. Dudaklarımız birleştiğinde,özlem öpüşmesi başlattık.
Jdjwkdhwixjwi.

Vampir Kızlar(Melez Çete)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin