🖤HARMINCHARMADIKRÉSZ🖤

7.9K 247 101
                                    


🖤 Ebben a részben ugrál a történet
🖤 az elmúlt pár nap eseményei
🖤 közt,ez ne zavarjon meg senkit.
🖤 Jó olvasást.



Nem akartam kinyitni szemeimet,nem akarok felébredni,csak még pár percig ne érezzek semmit,csak pár percig,hogy ne fájjon ennyire a hiánya...

...az elmúlt pár napban már fel sem mentem hálószobánkba,rosszul vagyok a gondolattól,hogy nem jön haza hiába is várom...nem jön mert nem jöhet...

Lehenteregtem a kanapéról és elterültem a fehér plüss szőnyegen.
A mennyezetet bámulva fogtam fel,hogy ez egy újabb reggel szám szerint a negyedik s tudtam,hogy ma már be kell mennem a szalonba és ideje lenne össze szednem magam.

Elisabeth maga ajánlotta fel,hogy maradjak csak othon amíg kiheverem ezt az egészet s addig ő viszi a szalont viszont mindketten tudtuk,hogy a sok menyasszony miattam jön és borsos árat fizettek,hogy én segítsek nekik a megújult szalonban megtalálni álmaik ruháját.

Addig is míg othon tartozkodtam online intéztem a szalon ügyeit.
Próbálkozott és igazán kedves volt tőle de közöltem,hogy nem akarok beszélni a történtelről,még nem...
Ő pedig tiszteletben tartotta és biztosított róla,hogy számíthatok rá bármiben.
Persze tudta,hogy mitörtént,mindenki tudta hiszen másnap tele volt az újság vele.

"Rendőr támadt a fiatal üzletember, Richard Williams barátnőjére"

"Verekedés a Londoni éjszakában.
Rendőrre támadt,hogy mentse barátnőjét"

"Vizsgálati fogságban Richard Williams,barátnőjét védte a hatalmával vissza élő rendőrtől"

"Megtámadták Reederica Malonet a Valerian Bloom tulajdonosát"

És ehhez hasonló cikkek.
Ott voltunk minden újság címlpján,a rádióban is erről témázgattak és jól esett,hogy az emberek mellettünk álltak.Tartottam tőle,hogy majd támadnak és ellenünk beszélnek de nem így lett,felrobbant az internet a hírtől és több képet is lehoztak külömböző netes újságok.
Mindenki de tényleg mindenki a mi pártunkat fogta,többen is kifejtették véleményüket miszerint Richard helyesen cselekedett,aggódó nők és férfiak hada lepte el a komment szekciót akik egytől egyig a testi és lelki épségemért aggódtak.
Felháborodott nők fejtették ki véleményüket az erőszakról és a hatalommal való visszaélésről.
Lavinaként söpört végig Lomdonon a hír és apám szerint ez a javunkra válhat.

Úgy éreztem jót fog tenni ha végre kimozdulok,legalább elterelem a gondolataimat arról,hogy ismét magányosan töltöm majd az estét,egyedül ebben a hatalmas házban gondolataim közé zárva.
Az ominózus eset óta ignorálom az embereket magam körül.
Ha hívnak nem veszem fel,ha írnak nem válaszolok...nem érdekel.
Kivételt képeznek a szüleim és Richard szülei.
Barátaim tudják,hogy most hagyniuk kell egy kicsit egymagamban hiszen ők azok akiktől jobban talán senki sem ismer.Roset pátyolgatni kell ha gond van Willt pedig bulizni vinni,és itt vagyok én aki szeret magában szenvedni s elrejteni mindenki elől az érzéseit.
Ami a srácokat illeti Dan megértette velük,hogy nekem most magányra van szükségem amit ők tiszteletben is tartottak.
Többen is írzak,hogy majd jelentlezzek ha úgy érzem s Xavier volt az aki a nap folyamán vagy fél óránként írt és nyomta a hülyeségeket,gondolom fel akart vidítani.

"Tudom,hogy szomi vagy de olyan jó sajtot ettem"

"Ha a szemem se zöld se kék akkor most felvehetel egy világoskék inget?"

"Sosem kérdeztem még de szereted a kovászos ubit? "

Nemtudom leírni,hogy mit érzek iránta annyira imádnivalóan hülye.
Ez az ember annyira mókás a maga kis pszicho módján,ha ránézek egy fárasztó nap után mikor a belemet húzom magam után és a szemeim már X -ben állnak ő akkor is megtud nevettetni.

REED-Meghalnék a csókodért! |+18 |Where stories live. Discover now