🖤KILENCEDIKRÉSZ🖤

14.6K 309 134
                                    


Félrehúzódott a kocsival és leállította a motrot,kiszált és átsétált az én oldalamra,szinte feltépte a kocsi ajtaját,arca semleges volt.

-Szálj ki!-hangja nyugodt volt,kiszáltam az autóból s ő karon ragadott,elkezdett húzni maga után alig bírtam a vékony kis sarkakon utána tipegni.

-Gyere..

-Hová megyünk Richard?-de nem válaszolt.

-Ez fáj,engedj el!-ez volt az utolsó szavam mielőtt....

A St'James park bejárata felé kezdett húzni.

-Hová megyünk Richard,kezdesz megijeszteni.

-Éjjeli hullócsillag leső túrára megyünk...lesz itt romantika,sőtt ha akarod andalító,nyálcsorgató zenét is kapcsolok.-felém fordult és arcomat kezei közé vette.

-Nem kell félned tőlem,sosem bántanálak,ha arra vágysz,hogy hétköznapi dolgokat csináljunk akkor azt fogunk.

-Tudtaaam.....tudtam,hogy televan a telefonod az eféle zenékkel.-vágtam a férfi arcába s vigyorom alig fért el a fejemen olyan szélles volt.

-Ha te tudnád....van egy "Nyálas csajozós nóták" című mappa...kicsinál..olyan dalok vannak rajta eldobod a bugyidat.

Kezeim a kezeire tettem és levettem arcomról,belékaroltam és átléptük a part bejáratát.Lámpák világították meg az utat s fényük megcsillant a víz csendes felszínén mejnek partján vadlibák s egyéb szárnyas állatkák bújtak össze és úgy aludtak.

-Már megint a bugyimon jár az esze főnök úr?

-Gyönyörűm,nem megint...mindig!Szerintem a fekete a te színed...hmmm...csipkés tanga.-nézett végig rajtam.

-Javíthatatlan vagy.

-Csak elveszed az eszemet.-kis szünetet tartott majd folytatta.
-Bipoláris egy kapcsolat ez Miss Malone...bipoláris az biztos.

-Ebben egyet értünk Mr.Williams,egyik percben olyan mint a kis angyal a másikban meg maga az ördög.

-Lehet,de ezzel magácska is igy van.-elmosolyodtam és beharaptam kissé alsó ajkamat.

-Ilyeneket ne csinálj..

-Milyeneket?

-Ne harapdált a szádat mert énis megkívánom.

-Hát akkor harapd a sajátodat.

Ezzel csak az volt a gond,hogy én is kívántam az övéit,s haraptam is volna egész éjen átt,szívem szerint rég neki estem volna szépen ívelt formás szájának csak hát eszes leány vagyok és tudom,hogy még nem szabad.Nem vagyok már tinédzer,hogy következmények nélkül ízlelhessem bármelyik helyes fiú csókját aki szembe jön...mint a gimi első évében mikor a végzős Aron West a suli udvarán úgy adta a kis tizenöt éves énem tudtára,hogy velem szeretne jönni a téli suli bálba,hogy mindenki előtt megcsókolt és közölte,hogy hétre értem jön...na de ezek az idők már elmúltak,tíz évvel később járunk Aron megnősült a gimis történelem tanárom összejött az egyik diákjával az igazgató nő elvált a férjétől és újabban a másik csapatban játszik én pedig itt sétálok London közismert  rossz fiújával.
Tudom én,hogy ez a férfi nem üzlet ember,vagy ha az is akkor sem legális dolgokkal üzletel.
Meglepő viszont,hogy engem ilyen közel enged magához viszont akármilyen jó pasi és akármilyen jól bánik is velem nem vagyok benne biztos,hogy ez az igazi arca.
Mert igen Richard Williams akit mások csak Rikynek szólítanak egy igazán eszméletlenül jó pasi,olyan amilyet csak ritkán lát az ember lánya,mindene a helyén van.Kisfiús pofija ami rettentő sármos és férfias,oldalt felnyírt kávé barna haja amit ha nem hátra nyalva visel néhány kósza tincs bizony le lóg méreg zöld szemei elé,élles álkapcsáról és szépen ívelt orráról nemis beszélve..az ajkai...istenem az a mosoly...hülye lennék elmulasztani egy ilyen férfit,de azért bennem van azis,hogy mivan ha csak azért ilyen velem mert le akar fektetni!?
Mi van akkor ha csak ágyba akar vinni?Mivan ha csak egy újabb lyuk leszek az övén?
Megviselne?Összetörne?
Határozottan IGEN!
Erősebben dobog a szívem ha mellette vagyok,érintése felcsigáz és bele borzongok.Nem vagyok magányos,a munkám és a barátaim kitöltik az életemet na meg Andy aki örökös mosolyával bearanyozza a minden napjaimat,de ha Richard megjelenik az valahogy más.Az a kis űr az az aprócska kis szösszenet a melkasom legmélyén elcsendesedik.A kérdések válaszra találnak a jégcsapok elolvadnak,valami pislákolni kezd...láng nyelvek csapnak fel szívem kalitkájában és forró táncra hívják lelkemet.

REED-Meghalnék a csókodért! |+18 |Where stories live. Discover now