🖤HETVENEDIKRÉSZ🖤

3.5K 143 74
                                    

" Itt állt előttem.Az arcán végig folytak könnyei s nyitotta volna babarózsaszín ajkait de nem engedtem.Szemeimben összegyűlt minden haragom s szinte égett, nehezemre esett megőrizni a hideg vérem."

Két hónapos a mi kis tündérkénk. Nagyon jó baba és mi Richardal igazán élvezzük a babázást.
Persze megkönnyíti a dolgunkat az áldott jó természete.
Szeret aludni és enni, szereti az esti pancsit egyszóval jobb babát nem is kívánhatnánk.

Azon kívül, hogy karácsony harmadnapján Richard csacsi részegre itta magát a srácokkal Dhalia születésének tiszteletére majd bejöttek hozzám a kórházba és felfordulást okoztak, igazán jól viselkedik.
Elvégzi a munkáját de sokszor otthonról dolgozik és a reggeleket, estéket mindig velem és a kicsivel tölti.

Naomival és Roseal gyakran összejárunk, hármasban könnyebb s nekik már van ebben tapasztalatuk.

- Este akkor számíthatok rád igaz? - kérdezte férjem, közben felcsatolta az egyik méregdrága karóráját.

- Szivem, én még nem szivesen hagynám itt mással egész estére.

- Nem kell egész este, érted jövök.
Elalszik és indulunk, az anyád itt lesz, vigyáz rá.

A tükör előtt illegtem, billegtem.
Kilenc hónapig rettegtem, hogy megváltozik a testem, s ha tudtam volna, hogy pár hét alatt semmi sem látszik majd abból, hogy szültem, megkíméltem volna magat és az idegrendszeremet.
Köszönöm genetika s képzeletben odaigértem egy diplomot anyámnak azokért a fene jó génekért amit örököltem tőle.

- De még olyan kicsi. - mondtam.

- Tudom gyönyörűm, pár óra és otthon is vagyunk.Szükségem van rád. - hízelgett, és ha Richard Williams valamiben nagyon jó akkor az a hízelgés.

- Na jó még meglátom, ha nem lázasodik be oltás után akkor elmegyek.

Richard szemszöge :

Ha Reedericára gondolok, s úgy igazán belegondolok, hogy ő bizony a nevemet viseli, már a feleségem, gyermekem anyja akkor mindig eszembe jut, hogy mennyire szerencsés fickó vagyok amiért egy ekkora kincs van a birtokomban.
Rettentően büszke vagyok rá.
A kitartására és erejére, arra ahogy a lányunkal bánik s egésznap pörög körülöttünk.
Otthonról dolgozik és mintha megszünt volna egy csettintésre minden gondja, gondolok ezzel a fejben zajló csatáira sajátmagával.
Nagyon figyel az étkezésére és viszi a kicsi Dhálit is magával mikor lemegy edzeni.
Nem zavar mit csinál addig amíg rendszeresen eszik és rendben van önmagával.

Viszont lehetne ez jobb is, van egy icike picike, szőke gondom aki a Rose névre hallgat.
A feleségem boldogsága mindennél fontosabb s úgy gondolom, hogy Rose már nem illik bele a képbe.
Reedericának nem kellene vele barátkoznia mert mérgezi az elméjét.

Pár napja üzenet érkezett míg ő a fürdőszobában volt..

Rose : Pénteken mégis tudok menni. Charlienak Hollandiába kell utaznia, csak vasárnap este jön haza.
Örülök, hogy mehetek veletek de megérted, hogy jobb lett volna vele és a kicsikkel.

Megjelent a három kis pötty.

Reed : Zuhizom, majd irok.

A válasz okos órájáról érkezett az én legnagyobb szerencsémre hiszen így végig követhetem a beszélgetésüket.

Rose : Tudom nem először kérlek rá, de nemtudnál valamit oldani?
Nem jó, hogy Charlienak járnia kell a világot két kicsi gyerek melett.
Nem értem most Ricky miért állította vissza erre a melóra.Gondolod, hogy miattam?

REED-Meghalnék a csókodért! |+18 |Where stories live. Discover now