🖤HARMADIKRÉSZ🖤

15.9K 326 12
                                    

Lassan megindultam felé ringó csípővel, kezeimmel végig simítottam a ruhámon, hogy kisimítsam az esetleges gyűrődéseket.
Végig néztem ahogy kezével legyint egyet ezzel jelezve a táncosnőnek, hogy tipli van a társaság férfi tagjai viszont nem díjazták cselekedetét, de nem is tettek ellene semmit, talán nem mertek?
Mielőtt odaértem fejével biccentett a társaságnak akik szó nélkül feláltak és távoztak ezzel átadva nekem a helyet.

Halovány mosoly kíséretében érkeztem, szemeimet egy pillanatra sem vettem le róla s ez kölcsönös volt.
Valami volt ebben a férfiban.
Szemeiben azokban a gyönyörű méregzöld szemeiben, huncut mosolyában mellyel bármelyik másik nő fejét elcsavarta volna a teremben.
Nem akartam udvariatlan lenni ezért csatlakoztak hozzá, de bennem volt a félsz.
Tudom milyen szóbeszéd jár a Club tulajáról,de annyira helyes istenem, ez biztos nem lehet ő..ez a perzselő mosoly nem lehet egy szívtelen gengszter mosolya.


♡♡♡♡♡♡

Visszaemlékezés:

A hatalmas ablakomon vízcseppek csordogálnak lefelé.A tea víz forrása egyre hangosabb már csak pár másodperc ...

- Mango?Neeem,legyen valami Tropic,vagy körte? - beszéltem meg barágnőm önmagával.

- Körte fuuuuj. - húztam el a számat barátnőm találgatására.

-Hé Reed, te mit iszol? - kérdezte Rose ki a lehető legeslegeslegjobb barátnőm.
A konyhapulton támaszkodva fejét bedugta a szekrénybe úgy nézett teafilter után s ezt minden egyes alkalommal eljátsza és minden egyes alkalommal döntés képtelen.

- Feketét egy kis tejjel, leheletnyi nyírfa cukorral.

-Hmmm, akkor énis.Vagy nem inkább egy epreset...

Kényelmesen elhelyezkedtünk a kanapémon és neki láttunk a kis pletyka délutánunknak miközben a gőzölgő italt kortyolgattuk.

- Képzeld a Passion új énekesnőt keres. - mondtam barátnőmnek s közben tekintetem a bögrére szegeztem, tudtam milyen aggodalmas mikor egy a számára fontos személyről van szó, és én az voltam ahogy ő is nekem.

Szegénykém nagyot nyelt, köhécseléséből arra utaltam bizonyára fére nyelt s ezt szavaim okozták.

-Ugye nem azt akarod mondani,hogy.... - nézett rám elkerekedett tekintettel.

-Rose...kérlek halhass meg. - nyugtattam, de baratnőm rosszalóan nézett rám. -Jól fizet és tudod,hogy imádok énekelni...

-Ugy teszel mintha annyira rálennél szorulva annak a mocskos Clubbnak a mocskos pénzése.
Tudod hány nő áhítozik az álom meló után?Amit te magadénak tudhatsz?Ott akarod hagyni?..neked elmentek othonról...

-Jézusom,dehogy.....Rose,kérlek halgass meg és ne fújd fel magad mert ugy nézel ki mint egy haragos pulyka és az nem cuki....
Rágtam nyugodt hangszínnel barátnőm szájába eme csodás mondatot s Roseból kitört a nevetés s eszeveszett hahotázásba kezdett.
- Micsoda?..még hogy én pulyka?Na várj csak ezt még vissza kapod.
Tetette a sértödöttet és ki öltötötte rám a nyelvét.
-Na de komolyra fordítva a szót,kérlek halgass végig.
Láttam,hogy barátnőmnek nem tetszik ez az egész de nagyon szerettem volna ha megérti.
-Figyelj....Mrs.Horen és én nemrég leültünk beszélgetni az üzletről,jövőről és rólam....

Már az egyetem mellett is ott dolgoztam nála és inponál neki,hogy beugrós kis stylistból üzlet vezetővé küzdözzem fel magam.

-Nos..tudod,Elisabethnek nincsenek gyerekei akik majd átveszik az üzlezet ha ő már...tudod...na itt jövök én a képbe.Olyan ajánlatot tett amit nem utasíthazok vissza és nemis akarok.
Rose!Fogtam meg barátnőm kezét...- Elisabeth megkérdezte nem e szeretnék a Valerian Bloom társ tulajdonosa lenni...

REED-Meghalnék a csókodért! |+18 |Onde histórias criam vida. Descubra agora