🖤NEGYVENÖTÖDIKRÉSZ🖤

5.2K 192 128
                                    

Ha ez az asztal mesélni tudna...elmélkedtem magamban miközben lehuppantam róla s gondolva nem csak a kapcsolatunkra és a rajta végzett élményeinkre hanem mindarra ami az itt léte óta történhetett rajta.

Persze nem menekülhettem pedig én csak elindultam rendbe rakni magamat de Richard elkapott és csókra húzott.

-Nem mehetsz sehová... - megcsókolt. -...még nem.

Richard szemszöge :

Az elmúlt hat hétben rengeteg időt töltöttünk együtt, ennyit talán még sohasem tudtunk hiszen mindig volt valami vagy éppen csak kurva sok munkánk volt és a lehelető leg őszintébben mondhatom, hogy mindennél jobban élvezem, sőtt kiélvezem...

- Te deseo... - tudtam, hogy értékelni fogja hiszem olyan szenvedélyesen csókolt meg, hogy majd hanyadt vágtam magam.

Yo También...- mondta hallkan a számra suttogva.

Kérem szépen elkezdtem tanulni spanyolul ami napról napra magával hozza a spontán röhögő görcsöket de sebaj én próbállkozom tovább.
Persze nem vagyok egyedül a tanulással, hiszen szépséges barátnőm fegyvert ragadott és lőni, tárazni tanítom.

Lassan itt az egy éves évfordulónk ami egyben Reederica huszonhetedik születésnapja is , szóval itt az ideje, hogy meg tanuljon bánni a fegyverrel úgy, hogy magára az ne legyen veszéllyel.

Tanulgassa az én draga lelkem, s jelenleg csak kétszer lőtt mellé de akkor baromira...
Egyszer az aktuálisan használt autó lámpájat amivel megérkeztünk a gyakorló pályára, másodszor meg a kerekét.

Imádtam a vele töltött idő minden percét és tudom, hogy ezzel ő is így van...

- Tovadia te quiero... - mondtam, hogy még akarok...még belőle.

-Soy tuyo... - óh istenem, megbolondulok tőle mikor ezt mondja...A tiéd vagyok.

Megbolondulok tőle, az érintésétől, mozdulataitól, szavaitól, bőrének selymes tapintásától és az illatától...

Puha ajkai végig csókolták nyakamat, csillogó szemei beragyokták a félhomájban irodám minden egyes négyzetét.
Fikarcnyit sem halványult az a tűz ami érte lobban terstemben s szívemben már több mint egy éve.Nem bírtam bérelni vele.

Éjjfél múlt pár percel mikor belemarkoltam dús hajába s úgy szorítottam magamhoz a gyönyör kapujában irodámban már másodjára...csókommal csitítottam sikolyát s bele telt kis időbe míg lecsillapodott felhevült testünk. -Boldog Születésnapot!

- Óh, köszönöm édesem. - monta.

Ma van a születésnapja amit egy város rengető hatalmas partyval készülünk megünnepelni.
Pár nap mulva el kell utaznom de augusztusban megígértem neki, hogy vele tartok Dominicára és eltöltünk egy kis időt a nagyszüleinél.

°°°

Arra ébredtem, hogy telefonja csak nem bírja abbahagyni a rezgést ezért érte nyúltam s lehalkítottam.Kijelzőjén már ott díszelgett több szülinapi üzenet is ami természetes, nekem viszont négy darab név volt ami baszta a csőrömet így hát megnyitottam.

Rodrigo Gutieres : Boldog Születésnapot Reederica. - majd egy hozzá csatolt kép amin Beckyvel és a kislányukkal mosolyogva néznek a kamerába s körülöttük a Boldog Szülinapot matrica villog.Tudtam róla, hogy megbékéltek de jobb volt ezt látnom.

Franky : Boldog Születésnapot Mrs Williams. - na, ez már tetszik.Franky ezzel a megszólítással elintézte magának, hogy felmentsem a külföldi ingadozások alól.

REED-Meghalnék a csókodért! |+18 |Where stories live. Discover now