°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Nyeltem egy nagyot majd fel sóhajtottam.
Lassan ráemeltem tekintetem,közben homlokát az enyémnek döntötte,ujainak forró érintése nyomot hagyott mezítelen bőrömön,mohó ajkai követelték csókomat.
Halk szavai fülemhez érve felkúsztak az elmémbe s bele vésték az egyetlen szót amit csak tőle fogadok...Szeretlek....
Nem tudtam,hogyan vagy miért s azt sem hogy meddig de itt volt...
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Csak ledöbbenve néztem s nem tudtam,hogy most sírjak vagy nevessek-e,viszont egyben biztos voltam,Richard itt áll előttem s még nem dolgoztam fel,itt áll előttem s el sem hiszem...
Mosolyom a lehető leg szélesebben terült el arcomon s karjaiba borultam.
Fejét nyakamba fúrta s mély levegőt vett,erősen szorított magához s ez annyira megnyugtató volt,mintha az elmúlt két hónap terhe esett volna le vállaimról s egyszerre fel is töltődtem.
Két kezem közé fogtam arcát.-Hát szia.-mondtam miközben gyönyörű zöld szemeibe mélyedtem
-Hát szia.-válaszolta mélyen a szemeimbe meredve.
Mosolyunk egy pillanatra sem szűnt meg.
-Hát így kell köszönteni régnem látott kedvesed?-mondtam,mintha egy romantikus filmben lennénk.
-Édes..drága..gyönyörű hercegnőm...hát illik felpofozni régnem látott kedvesed?
-Megijedtem na..s ha egy idegen az?
Aki ellopja a csókomat?Nem bírnék élni a tudatban,hogy más érintette ezt a szájat.-Senki sem érhet ezekhez a finom ajkaidhoz.-összeszorította orcámat és hosszasan csókolt. - Mert megölöm!
-Csípj meg,csípj meeg...tényleg itt vagy? - többsem kellett,hogy beleharapjon ajkamba.
-Hééé..nem harapunk,nem szabad ez a szabály,nem harapunk orális területre.
Semmi féle rágcsálás!-Nem!Ez az én szabályom!Te nem haraphatod meg az én számat,arról szó sem volt,hogy én nem haraphatom a tiédet és meg is fogom mert megvertél.
-Sajnálom,megijedtem...örülj,hogy nem ököllel vertem az arcodba.-nevettem el magam.
-Te már ilyen nagy legény vagy?Hogy ököllel verekszel? -kérdezte.
-A multkor kivertem az egyik táncosnőd oldalsó két fogát mert megjegyzést tett Danre,én így védem a klánom..-húztam ki magam büszkén és drámaian meredtem a távolba.
-Hallottam,hogy jó főnök voltál...ezt ám nem felejtem el,jutalom jár érte.
Melkasára dőltem.-nekem te vagy a jutalom.
Fejét megtámasztotta kobakomon s puszit nyomott rá. -Már tudom is,hogy mivel leplek meg!-felnéztem rá.- ....nem...ne is kérlelj,nem árulom még el.- hmm,olvas a gondolataimban.
-Hogy,hogy itt vagy?-kérdeztem.
-Mindent elmesélek de most gyere,menjünk haza.
-De Rose...
-Nem,Rose várhat...most,hogy kijöttem csak is az enyém vagy!- kijelentése mosolyt csalt az arcomra.Ágaskodva megcsókoltam de Richard megkönyígette számomra s derekamra csúsztatva két kezét megemelt,hogy a lépcsőről felérjem őt.
Annyira hiányoztak az ajkai,reggelig csókolni fogom s ha kell egész éjjel fent maradok és azután is..meg azután is,hogy pótoljunk minden egyes elmaradt csókot amit kívántunk az elmúlt két hónapban.
YOU ARE READING
REED-Meghalnék a csókodért! |+18 |
Romance" Nekem nem elég a jó, a legjobbat akarom " - Reed.M " Nekem nem elég a szép, a legszebbet akarom " - Ricky.W Reederica Malone nem egy visszahúzódó,önbizalom hiányos kislány a kampusz udvarán,hanem egy erős,céltudatos nő aki megáll a saját lábán töb...