🖤HATVANHETEDIKRÉSZ🖤

2.2K 127 48
                                    

Hatalmas kristályos pelyhek hullottak az égből, talán sosem láttam ekkorákat.Az ablakon kifelé bámulva néztem a kissé távoli várost ahogy ébredezik a szürke ég alatt s hófelhőkkel takarózva kíván jó reggelt az új napnak.

Egy piros extra nagy kapucnis pulóverbe bújva ültem a konyha pultnál és kavargattam a kakaómat.

- Igazán nem kellett volna átjönnöd, megoldottam volna.

- Ugyan kis szívem, talán már egy heted sincs hátra.Te csak pihenj. - mondta Boonye.

Rosszul éreztem magamat amiért nem segíthetek Boonyenak.
A mi drága házvezetőnőnk már egy ideje a konyhában pörök pedig még csak reggel nyolc óra.

- Jól van na, akkor addig bekeverem Richard shakejét.

- Rendben, de utána vidd magad átt a kanapére mert félek, hogy itt rád szökik valami vagy megégeted magad.

- Jólvaaaan. - nyavalyogtam.
Elegem volt a túlzó féltésből.

Gyereket várok bassza meg, nem a halálomat.

Anyám hívott videó hivásban és élőben láthattam ahogy apámmal megreggeliznek és pizsamában ugrálnak, egyforma pizsamában.

- Mit kapok karácsonyra? - kérdezte anyám, közben nagyokat szürcsölt a reggeli kávéjába.

- Anya, ne légy gyerek. - mondtam sóhajtozva. - Miért én mit kapok? - kiváncsiakodtam.

- Na,na,na az meglepetés. - mosolygott a kamerába.

- Ahogy a tiéd is. - mosolyogtam vissza.

Ez időben még csak nem is gondoltam, hogy az este kicsit másként ér majd véget mint azt eredetileg terveztem.

Nyugodtan telnek a napjaim, kellett pár nap amíg összeszedtem magam a babaváró buli után, de aggodalmam tovaszált s férjemnek nagy része volt ebben, mégis Rose volt az aki helyre rakott s ráébresztett arra, hogy az anyaság sokkal több annál, hogy milyen nemű az a kis jövevény a szívem alatt.

A baba holmik egy gyönyörű sötétszürke árnyalatban lettek megrendelve s azóta gondosan be is rendeztem a baba szobát, mikor megtudtam a kicsi nemét és sikerült feldolgoznom, hogy nem a trónötököst várom hanem bizony százszázalékra egy tündér királylány lakik a szívem alatt, elkezdtem belecsempészni egy kis színt az elegáns szürkeségbe.

- Hogy vagy cukorka. - izzadt csókot kaptam Richardtól az arcomra majd a számra és úgy mindenhová ahol csak ért s közben lihegett a nyakamba.

- Jól, cukiskodok.

- Azt látom. - s folytatta a csókok szórását.

- Tessék itt a shaked. - nyújtottam felé.

- Köszönöm cuki, kifulladtam.
Zuhanyzom és jövök. - elindult én pedig néztem izzadt, csupasz felső testét és annak minden kidolgozott izmát miközben jó, hogy nem foltos lett a kanapé, de tényleg csak egy hetem van hátra és az orvos bizony már szólt, hogy ne parázdnálkodjak.

- Nem jösz? - nézet hátra pimasz vigyorral s kissé megnyalta azokat a szuperszexi ajkait.

- Richard, nem látom a hasamtól a nunimat.Igazából azt sem tudom, hogy meg-e van még.

- Megvan, reggel álmodban kicsit megsimogattam. - ez hülye.

- Na menj és mosd magad mert Bonnye elajul a pult mögött a dumádtól.

- Szia Bonnye. - intett az említettnek, istenem annyira pimasz.

Willel videóhívásban megvitattuk a napi dolgokat, miközben kivittem Kokót az udvarra pisilni.
Ki nyafogtam Richardnál, hogy itt lehessen s persze nem tudott ellenállni nekem.

REED-Meghalnék a csókodért! |+18 |Où les histoires vivent. Découvrez maintenant