🖤NEGYVENNYOLCADIKRÉSZ🖤

4.4K 178 96
                                    



- Jáááj, becuppantja a kezem ez a rája. - nevetett Katie miközben a kéklő óceánban lubickolt s rájákat simogatott.

Nagyapám régi, jó cimborája foglalkozik ezekkel a szépségekkel s az én kis barátnőm oda meg vissza volt, hogy "halacskákat" simogathasson.

Itt az egész banda, úgy döntöttünk, hogy kipihenjük a nyár fáradalmait, megszökünk a Londoni ősz beköszöntésével Dominicára a hideg elől, hogy élvezhessük kicsit a napsütést.

Roseék babája már két hónapos, mióta meszületett és jelen van az életünkben az én pánik rohamaim mind egy szálig megszűntek.
Persze szükség volt pár napra és a nagyival is rendszeresen beszéltünk róla, még el is mentünk hármasban egy wellnes hétvégére ahol anyám pirittyelése nem is hagyta volna, hogy bármi másra gondoljak, nagyanyám szaktudása pedig most is kincset érte mint mindig.
Richardal hetente megszöktünk egy - két napra a világ elől és olyan helyeken jártunk amitől eldobtam az agyamat.Kigondolta, hogy még kastélyuk is van az ország több pontján.
Esküszöm olyan ez mint a filmekben, egy mesebeli angol tályon gyönyörű kúriák, kisebb kastélyok amit nagyon élek minden egyess alkalommal.

Teljesen elvarázsoltak ezek a tályak és az ódon falak na meg persze Richard forró érintései egy - egy ilyen napon mikor kizárjuk a világot és a hideg falak közt csak is egymásra koncentrálunk.
Most viszont magunk mögött hagyva a hideg időt meglátogattuk a nagyszüleimet csapatostul.

Nem a legjobb időzítés Katie számára hiszen most kezdte az első osztályt, de Naomi belement ha naponta bepótoljuk a hiányzását és gyakorolunk a kislánnyal.

- Gyere Katie megyünk gyakorolni.

- Péntek délután? - tette fel a kérdést s hatalmasra nyitotta gyönyörű kék szemeit. - De hiszen most nem is lenne órám anyaaa.

- Kisasszony, engem ez nem érdekel!Megegyeztünk. - Naomi elindult Katie után a vízbe s derekánál fogva vonszolta ki.

-Segíts Jázminom...segítsééég. - kiabált Katie.

- Anyádnak igaza van! Megigérted neki, na gyere szépen.- nyújtottam felé a kezemet.

-Szia Pablo, Szia Julio, Szia Erique.

-Erique? - nézett rá Naomi.

-A rálya anyaaaa, a rálya. - válaszolta s én egyre inkább úgy érzem, hogy lesz még baj ezzel a lánnyal úgy kilenc, tíz év mulva.Nagy szája és lehengerlő stílusa ezzel a gyönyörű szempárral és anyja szépségével igazán halálos kombó lesz...

- Emlékeztet valakire. - nézett rám magyapám s közben mosolygott.

A többiek kint maradtak a parton mi pedig bementünk Richardal s amíg én előkerítettem Katie rózsaszín kis csőrös poharát adig ők elkezdték gyakorolni a betűket.

Richard jól bánt a kislánnyal és ez megmosolyogtatott amit észre is vett rajtam.
Tudta,hogy mire gondolok de már nem fájt, túl tettem magam rajta.

- Reed, szerinted megoldható, hogy a papusod készítsen nekem grill virslit amíg tanulok?
Érzem, hogy nagyon éhes leszek mire befejezem...nagy meló ez az írás.

Mondtam már, hogy imádom ezt a lányt?

-Hát hogyne. - simítottam végig hosszú barna tincsein.

Egy órával később Katie tömte befele a hotdogját miközben nagyapám ölében ült és...

- Luise papus, te vagy a legjobb hotdogos bácsi az egész világon!

-Kisasszony!Az idősebbeket magázzuk, hol van a jómodorod? - csattant fel Naomi mikor beértek a partról.

REED-Meghalnék a csókodért! |+18 |Where stories live. Discover now