Richard szemszöge:-Hihetetlen ez a csaj - mondta Marco és szemeit végig futatta újra barátnőmön.
Büszkén elmosolyodtam, és válla felett átnyúltam,hogy eltakarjam szemeit.
-Ne bámuld már ilyen feltűnően - mondtam.
-Bocs Riky, de ez a nő szenzációs. Micsoda hang!
Reederica az egyik belvárosi diszkóm színpadán szórakoztatta a népet. Hatalmas sikere volt itt is.
Szórakozni jöttünk pár emberemmel és a hozzájuk tartozó női kisérőkkel, igazából nem tudtam és nem is érdekelt, hogy most barátnő, menyasszony, feleség vagy csak egyszerűen a kurvája az illetőnek, s jelen esetben szerintem őket sem érdekelte, hisz egytől egyig az én barátnőmön legeltették a szemüket.
Pár percel később, mikor visszetért közénk, a körülöttem lévők hatalmas tapsal fogadták,ő pedig incselkedve meghajolt.
Derekához nyúltam, hogy az ölembe húztam őt.-Te vagy itt a legszebb - súgtam fülébe majd apró csókot leheltem rá.
Az este további részében szórakoztunk,táncoltunk és ittunk.
Gyönyörű barátnőm pár pohár pezsgő után spiccesen suttogta a fülembe, mennyire kíván és menjünk már haza. Tetszett a rámenőssége és hazafelé az úton már csak akkor vette le szájat az enyémről, amikor levegő után kapkodott. A késő hajnali órák szerelmeskedéssel teltek majd egymás karjai közt aludtunk el.Reederika szemszöge
-Mit adhatok annak a férfinak akinek mindene megvan? Richardnak nemsokára születésnapja lesz.
-Fogalmam sincs - monda Rose.
-Szülj neki gyereket - jelentette ki Will.
- Ez pompás ötlet, Will. Három hónap után ez igazán jó lenne. Sőtt... - mondtam ironikusan.
-Mit szeret?
-Engem - jelentettem ki büszkén.
-Öltözz be rendőrnőnek, és verd el gumibottal ha már úgy is gengszter.
-Will, ilyet nem mondunk. Üzletember - javította ki Rose pajzán barátunkat.
-Akkor nem tudom.
Az otthonunk már elkészült. A én igényeim szerint ugyan, de Richardnak tetszett minden apró változás. A háza ízléses, drága bútorokkal volt berendezve, csak pár apró dolgon változtattam és persze a gyönyörű, hatalmas gardróbom is elkészült, így a cipőim már jó helyen vannak.
Apám hívott a napokban, és próbált lebeszélni Richardról. Persze hiába tépte a száját.
A nap folyamán vele ebédeltem, mialatt elmagyaráztam neki, hogy nekem jó így és boldog vagyok, Richard pedig úgy bánik velem mint egy hercegnővel.
Persze hidegen hagyta és csak azt szajkózta, hogy mit fognak szólni a barátai, kollégái és a rokonság, hogy a Londoni alvilág urával él együtt a lánya.-Fenyeget téged?
-Nem.
-Kényszerít?
-Nem.
-Zsarol?
-Nem.
-Ugye nincs semmi olyan a birtokában, amivel sakkban tarthat?
-Mi? Mire gondolsz?
-Tudod - pillantott oldalra zavartan.
-Nem tudom.
-Valami rólad – húzta a mondatot, mert rendkívül kínos volt neki kimondani.
-Ha arra gondolsz, hogy szex videók és egyéb erotikus tartalmak vannak a birtokában, akkor nem – feleltem határozottan. - Semmi ilyen tartalmat nem gyártottunk.
YOU ARE READING
REED-Meghalnék a csókodért! |+18 |
Romance" Nekem nem elég a jó, a legjobbat akarom " - Reed.M " Nekem nem elég a szép, a legszebbet akarom " - Ricky.W Reederica Malone nem egy visszahúzódó,önbizalom hiányos kislány a kampusz udvarán,hanem egy erős,céltudatos nő aki megáll a saját lábán töb...