Egy kis apróság...
Gondltam ha már szabadságon vagyok és a jól megérdemelt pihenőmet töltöm egy csodás helyen akkor valóban arra is fogok koncentrálni,de nem...
Van itt pár dolog,kezdeném azzal,hogy július vége még messze van és mikor láttam,hogy mennyire várjátok a következő részt írni kezdtem.
Jelentem készen vagyok és nemsokára el is olvashatjátok viszont van itt valami mielőtt még belekezdenétek.
Nem fogok személyeskedni DE!
Szeretném megosztani veletek,hogy tudomásomra jutott,hogy van valaki akit annyira inspiráltam a könyvemmel,hogy ihletet merítve az én könyvemből megírta a sajátját ami az enyémnek szinte a kiköpött mása.
Nem akartam felhúzni magam ezért csak pár részbe olvastam bele de a tartalom és a szereplők nagy hasonlósággal a Reed-Meghalnék a csókodért! koppimtása.
Nem tudom hogyan folytatódik de az elején csak a hülye nem veszi észre ezt a sok egybeesést.Elgondolkodtam...én a szabad időmet erre a történetre áldozom fel,hajnalok hajnalán írok háttérbe szorítva minden mást s végül jön valaki aki elolvassa a könyvemet és pofátlanul lemásolja...!?
Hogy is van ez?Megéri nekem fáradoznom csak azért,hogy másnak ötletet adjak egy saját könyv elkezdéséhez?
Nekem a bőr sülne le a pofámról ha ellopnám valakinek a munkáját,ötletét...s akkor feltünteti,hogy ez a saját története és minden egyes szó az ő buksijából pattant ki..na ja,nekem meg tollas a hátam miközben vakon sétálok le a falvédőről.
Nem fogom ki írni,hogy ki az.
Nem írom le a könyv címét ÉN nem leszek reklám felület de egy biztos,szégyellheti magát és gondolkodjon csak el rajta,hogy mit tett mert ez lopásnak számít.
Én mint egy rendőr elég közeli "ismerőse" ( 😉 ) nagyon is tudom,hogy a lopás mit von maga után ha nagyon bele akarok menni a dolgokba.
Ez szellemi tulajdonjog megsértése.Szóvaaal édes,drága olvasóim ez a jelenlegi helyzet.Gondoltam tudnotok kell róla,hogy másolat kering a Wattpadon!
Jó olvasást kívánok.
Mi mindannyian egy nagy,boldog gengszter család vagyunk és velünk nem cseszeledhet senki,tőlünk nem lophat senki és aki ellenünk tesz az kapjon ínhüvelygyulladást!😆🤭😂🖤Millió csók....🖤
STORM.
A Trafalgar Squareen loholtam átt s bár imádom a havat most nem volt ínyemre ahogy megpakolva magassarkú csizmában tipegtem az enyhén csúszós téren átt,hogy végre beülhessek a meleg Mustangba amivel azóta is járok,hogy azon az augusztusi délutánon egymásba szerettünk.
Ujjaim már elfagytak de még be kellett szereznem pár dolgot estére.
Gondolnánk,hogy egy nő már hetekkel a szent este előtt felhalmozta az ajándékokat de én nem ilyen vagyok.Mindig az utolsó pillanatig halogatok és várok,hogy egyre jobb és jobb ajándék ötletek jussanak az eszembe.
Most is így volt és azt hiszem kijelenthetem,hogy megtaláltam mindenkinek a tökéletes ajándékot.
Rose egy gyönyörű blúzt kap tőlem amit kinézett magának,Will pedig egy csodaszép grafit szürke kristály lámpát ami még hiányzott a nappalijából.Patrick egy nagy doboz csokoládé válogatást amiben a világ legjobb csokijai foglalnak helyet díszcsomagolásban.
Erre az ötletemre voltam a legbüszkébb hiszen Pat odáig van a csokiért és élvezet nézni is ahogy elnyammog egy falatot akkora élvezettel teszi.Xavier egy aranyozott tollat amibe belé van gravírozva a neve és egy cirkónium gyémánt díszeleg a tetején,ugyanis tudni kell,hogy Xavier naponta tollat kunyerál valakitől mert amint valakinél felmerül,hogy pénzre van szüksége legyen az egy random ember ő keres egy papírt,tollat ragad és felvázolja,hogy miként juthatna pénzhez és mennyi lenne a kamat.Vérbeli üzletember,nem finomkodik sosem,nyiltan felvállalja a foglalkozását és hajtja az üzletet.Mellesleg Richardtól tudom,hogy nagyon jó ebben,bárkit rátud beszélni bármire.Ő a legjobb ha uzsoráról van szó.
ESTÁS LEYENDO
REED-Meghalnék a csókodért! |+18 |
Romance" Nekem nem elég a jó, a legjobbat akarom " - Reed.M " Nekem nem elég a szép, a legszebbet akarom " - Ricky.W Reederica Malone nem egy visszahúzódó,önbizalom hiányos kislány a kampusz udvarán,hanem egy erős,céltudatos nő aki megáll a saját lábán töb...