Richard szemszöge :
Az oltár előtt álltam barátaim körében akik rendezett sorban foglalták el helyüket mögöttem s állták velem együtt a kíváncsi tekintetek hadát.
Türelmetlenül vártam már gyönyörű arámat, hogy belépjen az ajtón s megpillantsam abban az álomszép ruhában.
Szívem hevesen vert, úgy zakatolt mint talán még soha az ajtó pedig kinyílt és Ő ott állt.
Minden boldogságom forrára, a lány akit mindennél jobban szeretek, álmaim nője kire annyit vártam s ha két éve valaki azt mondta volna, hogy nősülni fogok ezen a szent napon azt megkéseltem volna de könyörtelenül.Mindenki felállt s elindult a nászinduló.
Furcsa érzés volt s tudom, hogy bizonyára ugyanolyan kellemetlenül érzi magát mint én.A fehér, csillogó ruhácskájában billegő kis koszorúslány mutatta az utat, rózsaszirmokat szórva haladt előre.
Nem mindennapi látvány volt ahogy pukkedlizett majd táncoló léptekkel haladt a sorok közt s mosolygott mint a vadalma.Bele gondoltam, hogy nemsokára nekem is lesz egy ilyen elbűvölő kislányom aki elképzelésem szerint anyja angyali arcát s páratlan szépségét örökli majd, cserfes kis babarózsaszín ajkain " Apának" szólít s erre a gondolatra majdnem elbőgtem magam.
Emlékszem egy elvetemült bulira amit drága barátom Xavier tartott egy májusi éjjszakán.
Tisztán él emlékeimben az is, hogy Dan már akkor mutatta jeleit annak, hogy ő bizony már másra vágyna mint az őrült partyk és a könnyű nők.
Talán ha jobban figyeltem volna rájövök, hogy van valami a háttérben, talán ha többet kérdezem és nem hagyom rá akkor hamarabb megnyílt volna és elmondta volna a titkát.Sok más téma is előkerült az este folyamán, akkot beszéltünk talán először arról, hogy egyszer majd benől a fejem lágya és belé szerelmesedek egy sötét hajú boszorkányba...
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Félmeztelenül pancsoló, könnyűvérű ribancok látványa fogadott a medencében, az asztalon falatnyi tangában tekergő rossz lányok táncoltak s csábosan integettek mikor megláttak.
- Szia Ricky, gyereeee. - mondta egyik, másik.
De úgy voltam vele, hogy jár nekem egy ital mielőtt bele vetem magam a buliba.
- Barátoooom! - kiáltotta el magát Franky s odalépve hozzá kezet fogtunk majd lejebb vezettem azt, a farkát hevesen kényeztető lány fejére. - Bazd meg Ricky, ez kurva jó. - nevetett fel, mikor rányomtam azt az ócska kis ribancot szőke hajánál fogva barátom farkára.
Úgy gondoltam ezt meg kell örökíteni és előkaptam telefonomat.- Mi a helyzet? Xavi merre? - kérdeztem s rágyújtottam majd a kanapénak támaszkodtam.
- Menj, bent van a fürdőszobában pár ribancal.
Ellöktem magam a kanapéról s tovább sétáltam barátom után kutatva.Embereim jólérezték magunak, ahová csak néztem valaki valakit szopatott vagy éppenséggel valaki valakit megdugott, vagy valakit dugtak.
Belöktem az említett ajtót és...- Csá Ricky, gyere szálj be. - mondta Xavier de nem nagyon tetszett a felhozatal.
- Ricky édes, gyereee. - látásból ismertem a lányt de nem volt gusztusom rá.Szóra sem méltattam s mikor elém állt és hozzám ért volna egyszerűen ellöktem magamtól.
Barátom sem tétlenkedett, két lány térdelt előtte éppen akik felváltva játszadoztak ágaskodó farkán.
- Hozz nekem egy dupla whiskyt. - utasítottam a botladozó söpredéket aki eleget tett kérésemnek.
YOU ARE READING
REED-Meghalnék a csókodért! |+18 |
Romance" Nekem nem elég a jó, a legjobbat akarom " - Reed.M " Nekem nem elég a szép, a legszebbet akarom " - Ricky.W Reederica Malone nem egy visszahúzódó,önbizalom hiányos kislány a kampusz udvarán,hanem egy erős,céltudatos nő aki megáll a saját lábán töb...