Fogalmam sem volt róla,hogy az a méter szélles és több mint két méter magas becsomagolt ajándék az enyém,mikor barátnőm reggel felébredt egyből felpattant és ajándékozni kezdtünk.
-Először azt..azt a nagyon...léciii.-kérlelt.
-Az az enyém?
-Igeeeen.-húzta el olyan Reedericásan ezt az egyetlen kijelentő rövidke szót majd türelmetlen fészkelődésbe kezdett.
Nekikezdtem a kicsomyagolásnak,a hatalmas tárgy a falnak volt döntve s én türelmetlenül kezdtem leszedni róla a díszes papírt.
Mikor megláttam torkonom akard a szó,szó sem volt róla,hogy nem tetszett mert nagyon is ínyemre volt ez a nem mindenapi ajándék viszont csak egy dolog járt a fejemben.-Te levetkőztél egy idegennek?
-Jézusom dehogy...Will csinálta rólam a képet és arról festette le a festő aki amúgy egy hatvan körüli kedves néni.
Gyönyörűen dolgozik...-Szó sem róla,tényleg nagyon szép...
-Akkor mi a baj?
-Nincs baj,csak nem szeretném ha más is úgy látna ahogy csak is kizárólag én láthatlak.
-A néni nagyon diszkrét,rajta kívül senki sem látta..ő szállítatta ide,becsomagolva a fotót pedig vissza kaptam.
-Akarom azt a képet.
-Selytettem.-mondta csintalan mosollyal az arcán.
A nagy méretű képen barátnőm volt látható ahogy oldalról ül a lábain anyaszült mesztelenül s haja takarja melleit és testének nagy részét.
Azcát kissé előre fordította válla felé kezei combján pihentek s szemei nem is látszottak pillái alól ahogy kissé lefelé nézett.Igazan ízléses festmény volt s nem látszott rajta semmi olyan ami miatt nem rakhatnám ki valahová.-A képet kiralhatjuk a hálóban a festményt pedig szivem szerint az irodámba raknám de nem akarom,hogy bárki is lásson..
-Találj neki egy helyet.
Abban maradtunk,hogy itt marad a házban és a hállószoba dísze lesz.
-Uhhh...helló kicsikém,üdv az új anyukádnál.-kiáltott fel mikor meglátta a kicsomagolt doboz tartalmát ami egy Yves Saint Laurent cipő volt.A mosoly az arcán nekem minden pénzt megért.-Köszönöm.
Ugrott a nyakamba s ezt eljátszotta a többi csomagnál is minek tartalma úgyszintén luxus táskából,ruhákból és kiegészítőkből állt.
A pios szexi fehérnemű szettnél elnevette magát.-Te magadnak is vettél ajándékot?Helyeselve bólogattam majd elkezdtem kibontani a tőle kapott ajandékokat.
-Ohh, ez finom lesz.-mondtam mikor megláttam egy üveg ritka whiskyt.
Miután ki ajándékoztuk magunkat megreggeliztünk és lefutottuk a kötelező köröket a családnál.
Este megjelentünk a karácsonyi partin aminek már nagyon vártuk a végét s végük másnap lementünk a birtokra.Rederica szemszöve :
A karácsonyi parti kellemesen telt viszont mi már vártuk, hogy végre fel kerekedhessünk és elindulhassunk a birtokra.
Ma délelőtt apámmal ebédeltem és eltöltöttünk egy óracskát együtt, ajandékoztunk, beszélgettünk és nem feszegettük sem az ő sem az én kapcsolatomat.
Egy Prada retikült kaptam amiben volt egy üveggel a kedvenc Coco Chanel parfümömből és egy tábla narancsos csoki.Apám tudja, hogy miként édesítse meg az életemet.
Tőlem kapott egy karórát a kedvenc márkájától és egy nyugtató hatású aromaterapiás gyertyát amit azzal a szöveggel adtam átt, hogy gyújtsa meg mielőtt újra össze akarna verekedni a párommal.Nem firtattam tovább a témát viszont tudtára adtam, hogy akármennyire is szeretem azt tudnia kell, hogy ha Richardnak elborul az agya akkor ténylegesen agyon veri azt pedig egyikünk sem akarja, pláne én nem.
BINABASA MO ANG
REED-Meghalnék a csókodért! |+18 |
Romance" Nekem nem elég a jó, a legjobbat akarom " - Reed.M " Nekem nem elég a szép, a legszebbet akarom " - Ricky.W Reederica Malone nem egy visszahúzódó,önbizalom hiányos kislány a kampusz udvarán,hanem egy erős,céltudatos nő aki megáll a saját lábán töb...