Tükörképe mutatta a kárpázatos valóságot s kecses alakjának már minden egyes centiméterén végig futtatta szemeit.
Csak nézte és csodálta a gyönyörű anyagot, csillogó köveket s vissza gondolt azokra az időkre mikor minden szabad idejét kitöltötte a ruha elkészítése, remélte ha egyszer férjhez megy akkor azt oly módon teszi, hogy az méltó legyen ehhez a ruhához.Fenséges és páratlan, ez jellemezné Miss Malone lélegzetelállító alkotását.Az álom ruha, álomszerűen állt rajta ő pedig saját szemeinek tükrében állapodott meg.Reederica Malone imádta az életét és imádta saját magát, annak gördülékeny és nehezebb időszakait is, hiszen úgy gondolta ahhoz, hogy az legyen aki, kellet minden egyes cseppje ugyanúgy a rosszból is.
Sminkje tökéletes volt, a ruhát mintha rá öntötték volna, haja pedig bomba biztosan állt úgy ahogy annak kell.
A kristályok sziporkáztak minden egyes mozdulatánál s fehér hosszú fátyla kontya alá tűzve terült el a földön hosszasan maga mögött.
Álomba illő szépsége megfeleg ahhoz, hogy egy maffia főnök felesége legyen s ezt szerelmese is így gondolta.
Aki éppen....Csokornyakkendőjét igazgatta s fejében az járt, hogy miként vette el eszét s vajon milyen mágiával hatott rá ez a rafkós kis boszorkány akit úgy ismert meg mint klubbja legújabb aranytorkú szerzeményét.
Végig pörgette fejében az elmúlt két évet s vissza gondolt arra, hogy új énekesnője, hogy fogadta közeledését.*********************************************
Richard szemszöge:
Le emeltem a királykék Maserati kulcsát s még utoljára végig néztem magamon a tükörben arra gondolva, hogya is kurva jóképű vagyok.
Már majdnem elindultam mikor megláttam telefonom kijelzőjén felbukkanni Casandra nevét, hmm Casandra zöld szeme és barna haja mai napig élénken él emlékeimben ahogy a nevemet sikongassa.
Meg nyitottam az üzenetét ami annyiból állt
" A városban vagyok és vágyom rád " egy képpel karöltve amiben nem keveset látni a lányból.
Casandra stewardess, akivel egyik repülésem során ismerkedtem meg és azóta ha a városban jár mindig jelentkezik én pedig szivesen megdugom.
Hálás mint egy kiscica, s kis simogatásért cserébe egész éjjel dorombol.
Viszont nekem ma még dolgom van, s mint mindig a munka az első.
Le kell adnom a havi rendelést ezért be kell mennem a klubba és elintézni azt, Casandra pedig megvár hiszen ő van értem s nem fordítva.Mikor a klubbhoz érve kiszálltam autómból Sonja már a hátsó bejáratnál várt, éppen cigarettázott s én is rágyújtottam egyre.
- Ricky édes, apád üzeni, hogy rendeld meg azt amiről tegnap este beszéltetek.
- Úgy lesz Sonjám. - mondtam hízelegve.
Sonja árulkodó mosolya kíváncsivá tett.
- Na min mosolyogsz te boszorkány?
- Semmin édesem, semmin...tényleg semmi, dee..
-Na miaz a de? - mosolyogtam rá.
- Mivolt ez a hisztike a minap?
- Milyen hisztike? - kérdeztem vissza.
- Mindenen átgázolva kutattad az új lányt segg részegen.
Elnevettem magam. - Nem is voltam olyan részeg.
- Na, na, na! Persze hogy nem, szegény lányra rátontottál mikor öltözött.
- És milyen kár, hogy nem hamarabb érkeztem.Legalább láttam volna, hogy van- e bugyi az alatt a nagyon vékony, finom kis anyag alatt.
- Ricky...
YOU ARE READING
REED-Meghalnék a csókodért! |+18 |
Romance" Nekem nem elég a jó, a legjobbat akarom " - Reed.M " Nekem nem elég a szép, a legszebbet akarom " - Ricky.W Reederica Malone nem egy visszahúzódó,önbizalom hiányos kislány a kampusz udvarán,hanem egy erős,céltudatos nő aki megáll a saját lábán töb...