- Tudod ez milyen zöld?
Két erős karja közt, hosszasan ölelt magához, úgy vártuk, hogy felkeljen a nap s első sugaraival felébressze fáradt szemeinket. A langyos homok lellemesen melegítette bőrünket.
Ha lehetne itt maradnék vele életem végéig, itt ebben a pillanatban.
- Zöld,zöld. - válaszolta.
- Ne légy ilyen egyszerű.
- Akkor mond el Miss mindent tudó kisasszony, ez milyen zöld?
- Rezedazöld.
- Rezeda?
- Sosem hallottad még?
- Soha. - szorosabbra zárta karjait körülöttem. - Látod, ezért kellesz az életembe, kiegészítjük egymást. Te gyönyörű vagy és okos én pedig veszélyes és halálos. - ujjaimmal játszott, közben mindketten követtük szemünkel a köveken megcsillanó fényt. Imádtam ezt az érzést s mindent amit magával hoz majd. Mrs.Reederica Williams.
A legszebb amit valaha láttam, világoszöld gyémántokkal kirakott csoda, vörös arany foglalatban. Ez a gyűrű több generáció emlékeit őrzi, most pedig rajtam a sor, hogy viseljem.
Több nemzedék óta vándorol azok között a hölgyek közt akiknek sikerült rabul ejteni egy férfi szívét a Williams családból s ezzel megörökölve a feladatot, hogy méltó és hű társai legyenek az aktuális Maffia vezérnek.Visszagondolva erre az emlékre szívem egyre gyorsabban ver,
talán a félelemtől ami minden erőfeszitésem ellenére végig futott testemen ezzel didergető érzést előidézve bőrömön. Már csak pár utcányira járok a klubtól, az ablaknak döntöttem fejemet s néztem ahogy a város fényei táncolnak odakint majd a rezedazöld briliánson úgy mint akkor éa ott a tengerparton. Mellkasomhoz emeltem kezemet s lehunyt szemekkel vártam, hogy megálljon az autó addigis felelevenitettem egy kedves emléket ami azt eredményezte, hogy őszintén kimondjam.Mindennél jobban szeretek Richard felesége lenni.
- Az fasza Mrs Williams. - egy hang hozott vissza a valóságba.
- Ezt hangosan mondtam? - kérdeztem Colint.
- Jézusom, nem merek bele bondolni, hogy miken jár az eszed mikor csendben vagy. - folytatta.
- Gondolj bele hányan élnek kényszer házasságban.Hány nőt tartanak arany kalitkában.
- Nath, te ilyeneken gondolkodsz mikor csendben vagy?
- Mrs Williams ha belelátnál a fejembe sajátkezüleg kaparnád ki a szemeidet erre mérget vehetsz.
- Jujj, Nath néha félelmetes vagy. - előrehajoltam és kidugtam fejemet a két első ülés közt.
Két koloncom mára inkább már barát mint sem az a két idegesitő testőr akik voltak több hónappal ezelőtt. Talán bizom is bennük, talán.
Richardnak el kellett mennie nem sokkal az után, hogy anyám megérkezett lányunkhoz.Kapott egy hivást ami nem kicsit idegelte fel, hiszen egy nagyon ritka fegyverekből álló kimondhatatlanul drága szállitmánynak lába kélt amit hónapok óta vár. Öt ritka fegyver amit ötüknek szánt barátságuk jeléül.Szép nem de? Nincs is szebb a barátságnál.
A klubb melletti utcában áltunk meg kérésemre, ahogy kiszáltam megrezzent a telefonom.
- Igen?
- Minden ugy van ahogy annak lennie kell, ott ahol lennie kell.
- Tökéketes. - ezzel bontottam a vonalat és gyorsan elutaltam egy szép kis összeget.
YOU ARE READING
REED-Meghalnék a csókodért! |+18 |
Romance" Nekem nem elég a jó, a legjobbat akarom " - Reed.M " Nekem nem elég a szép, a legszebbet akarom " - Ricky.W Reederica Malone nem egy visszahúzódó,önbizalom hiányos kislány a kampusz udvarán,hanem egy erős,céltudatos nő aki megáll a saját lábán töb...