Az egész ház karácsonyi díszbe borult, hála kreatív önmagamnak és a díszítő csapatnak amit egy ekkora ház megkíván.
Idén hagyományos piros, zöld kavalkádban pompázik a ház ami jelenleg talán a leg nyugtatóbb dolog az életemben.Ha körbenézek kicsit megnyugszik a lelkem.Hol van már az én imádott harmóniám amit úgy szerettem.
Richard a dolgozó szobájában intézte az ügyeit én pedig ház szerte ugrabugráltam és az utolsó simításokat végeztem, hogy a lehető legszebb karácsonyunk legyen.
Fejemben ott motoszkált a gondolat, hogy vőlegényemnek lehet, hogy van egy törvéntelen gyereke és ez volt az ami felborította az életemet jelenleg, nem mintha egy gyerek baj lenne de tudtam, hogy ez még gondokat szülhet.
Gyorsan elhesegettem a gondolatot mikor megérkezett a legelső kis vendégünk s egyben leghűségesebb segítőm, legszebb kis barátnőm Katie.
- Jázminooooom. - hallottam " nevemet " édes, ciripelő hangján.
- Itt vagyok hercegnőm, gyere a konyha felé.
A kisasszony felugrott az egyik székre majd onnan a konyha szigetre huppant és belenyomta újat a krémes tálba.
-Ez fincsi, csupa csokiiii.Rickymé lesz igaz?
Ő szereti a csupa csokit. - mondta ez a kis huncut én pedig mosolyogva bólogattam.- Megkóstolod a muffint is? - kérdeztem.
-Meg. - vágta rá. - Én ám tudom miért szerelmes beléd a Rickym.
A pultra könyököltem s arcomat ökleimen támasztva néztem rá mosollyal az arcomon.
- Na mondjad kicsi, csupa fül vagyok.
- Mert te egy csoki vagy, édes vagy és olyan sötét a külsőd mint az étcsoki.
Mosolyogtam a kis drágára majd össze érintettük homlokunkat és eszkimó pusziztunk.
- Van egy titkom de neked elmondom jó?
- Na mond azt a pletyit.
- Anya és Apa intézett nekem kistesót karira.
Elkerekedett szemekkel néztem a kislányt s reméltem, hogy igaz a hír hiszen ez a kettő szerelmesebb mint valaha, amit én bizonyára nem tudhatok hiszen életük akkori szakaszában nem ismertem őket de az a szóbeszéd járja mi szerint mindig is nagy lángon égett a szerelmük.
- Ez egy nagyon jó kis titok, de tartsuk meg magunknak jó?
- Jólvan Jázminom, iszom a szavaidat. - annyira szeretem ezt a kis csajost, nem lehet bírni vele.
- Reederica idejönnél egy pillanatra?
Kisétáltam a nappaliba ahol Naomi a kanapénak dőlve nézelődött és elismerően bólogatott amit bóknak vettem.Patrick kilépett Richard dolgozójából és barátnöjéhez lépve átkarolta.
- Igen? - kérdeztem s köténnyel fedett csípőmre tettem kezeimet.
Patrickon láttam, hogy komolyan néz rám Naomi pedig majdhogynem sír.
Na basszus ne csináljátok ezt velem karácsony délutánján, gondoltam magamban.
A nagy darab kékszemű hozzám lépett és átkarolta vállamat úgy húzott magához.
Oldalról felpillantottam rá, nyakam majd kitört hiszen Pat még Richardtól is magasabb volt pár centivel így kábé két méteres lehetett.- Na mondjad nyugodtan, ne kímélj.
Engem már semmi nincs ami meglephet.- Nem tudom, hogy mondjam.
- Mond ahogy tudod, nem kell finomkodnod.
És lehetőleg gyorsan mert kecskére bíztam a káposztát. - gondoltam a csokis habra és muffinokra amik Katievel kettesben maradtak.
STAI LEGGENDO
REED-Meghalnék a csókodért! |+18 |
Storie d'amore" Nekem nem elég a jó, a legjobbat akarom " - Reed.M " Nekem nem elég a szép, a legszebbet akarom " - Ricky.W Reederica Malone nem egy visszahúzódó,önbizalom hiányos kislány a kampusz udvarán,hanem egy erős,céltudatos nő aki megáll a saját lábán töb...