🖤HARMINCHATODIKRÉSZ🖤

6.5K 221 74
                                    

Kinyílt az öltözőm ajtaja s pillanatok alatt bevágódott szinte olyan erővel amibe még az előttem felfüggesztett tükör is beleremegett,de én mindezzel mit sem törődtem.
A tükörből láttam,hogy egy dühös szürke szempár néz vissza rám. -Teeeeee!- mutatott felém.

-Én?-néztem vissza miközben a rúzsok közt válogattam.-Chris,valami májva szín kellene ehhez a ruhához.

-Oké béby,már keresem is.

-Reed...ezt nem úszod meg ennyivel!- szólt rám s én még mindíg ignoráltam a férfit,tíz perc múlva a színpadon kell tennem s nekem még mindíg csupaszak az ajkaim a megfelelő rúzs hiányában.

-És glitter!Sok glitter a számra..

-Wrrr...igen...májva sok-sok csillogással.

-Hé..le se szarod mit beszélek?

-Ugyan már Franky,állj a sarkadra és légy férfi!
Ezt a te érdekedben teszem.-megpördültem székemmel és rúzzsommal hadonászva rá mutattam.

Közelebb lépett és megtámaszkodott a karfán.

-Te eladtál engem!

-A te érdekedben tettem.-válaszoltam

Nyílt az ajtóm s Patrick nevetve csapta ki majd elterült a fehér kanapén. -Kisgyereeek,ma elkapják a töködet.-mondta s közben már könyökig kotorászott táskámban egy kósza,édes falat után. - A kis zsebben van karamellás cucu.

-Ohh,igen..karamellás cucu,a kedvencem.-rámosolyogtam Patrickre hiszen tudtam,hogy a kedvence azért is van ott.

-Gonosz nő vagy,nem is tudom miért barátkozom veled.-húzta fel az orrát.

Dan és Xavier is megérkezett,köszöntek majd helyet foglaltak Patrick mellett s kidontottak egy üveg behűtött pezsgőt.

-Ezt rád kisgyerek és arra,hogy Reed eladott mint egy zsák krumplit.-emelte poharát Dan.

A sértődött férfi kezével végigszántott arcán majd hátralépett egyet s nagyot sóhajtott.

-Figyelj,ezzel egymásnak segítetünk.- nem volt nekem erre időm most így pár percel a fellépés előtt,azért ne feledjük,hogy engem szerződés köt ide,s barátnő státusz ide vagy oda akkor is heti több alkalommal színpadra kell állnom.
-Ne harahudj,a jó cél érdekében tettem,Xavier sem haragszik.Ti a lehető legjobb partinak számítotok a városban..-mondtam.

-Örömömre szolgál,hogy jótékony szexben részesíthetek egy nőt.-mondta büszkén s kihúzta magát az említett.

-Nem kötelező,az ajánlat egy randira jogosít fel,elviszed vacsorázni a többi rajtatok múlik.-magyaráztam.

Amióta Richard baratnője vagyok,többször is megkeresnek reklámokkal és egyébb dolgokkal amihez a nevemet,arcomat kell adnom.
Most viszont egy igazán nemes feladatban vehettem részt,adomány gyűjtés a gyermek kórház részére.

Új erőre kaptam és izgatottan álltam neki a szervezésnek amiből az lett,hogy árverést szerveztünk.
Természetesen én voltam az aki áruba bocsájtotta városunk parti képes aglegényeit egy randevú erejéig.
A lehető legjobb ötlet volt,hogy minél több pénzt gyűjtsek össze és ez a jó cél számomra megéri Franky dünnyögését.

Xavier megkérdezés nélkül vállalta ahogy Kevin is hiszen fent kell tartani a látszatot,hogy a Londoni felsőbb tízezer tisztes tagjai vagyunk még ha előző este végig is sepertünk a városon,hogy behajtjuk a védőpénzeket és tartozásokat amiben igazán ügyesnek bizonyultam.Valahogy nem ellenkeznek velem az emberek,meggyőző vagyok és tudják,hogy egy legörbült mosolyom az életükbe kerülhet ha Richard tudomást szerez róla.

REED-Meghalnék a csókodért! |+18 |حيث تعيش القصص. اكتشف الآن