🖤TIZENHARMADIKRÉSZ🖤

17.2K 301 49
                                    


A hazafelé vezető utón csak is arra tudtam gondolni,hogy sürgősen szügségem van egy relaxáló,forró fürdőre.A lakásomba érve megszabadultam a ruháimtól és megengedtem a vizet.
Drága jó anyám küldött egy csomagot,most éppen Dominicán sütkérezik a nagyszüleimnél, onnét kaptam a napokban a doboznyi kencét s valami eszméletlen illatú habfürdőt.

A forró víz és varázslatos illat nyújtotta luxus érzés közepette énis Domonicán éreztem magam.
Eszembe jutott a tavalyi nyár,a naplemente és a forró homok ahogy kellemesen körül öleli mezítelen lábaimat s jólesően csiklandozza.

Anya most biztosan a pasijával hentereg a homokos parton,rendes hapsi és boldoggá teszi őt,nekem ez elég azok után,hogy végig szenvedtem vele a vállást és néztem ahogy ez a fiatal,gyönyörű nő magába roskad elfeledve az életet.
Nem tudta feldolgozni,hogy élete első nagy szerelme húsz év után egy a lányától hat évvel idősebb hozzá képest csitrire cserélte le.

Egyik gondolat a másikat követte és elhatároztam a nyár végén meglátogatom a nagyszüleimet,az elmúlt év arról szólt,hogy egyre feljebb és feljebb jussak ami a munkámat illeti és addig meg sem állok mostmár amíg társtulajdonos nem leszek.

Agyalásom közepette eszembe jutott a barátom....igen a barátom,a párom a férfi az életemben mert ugyanis az történt,hogy a hazafelé vezető kis sétankon...vagyis nem! Csak ő sétált mert én pár lépésre csókunk helyszínétől nyafogni kezdtem,hogy ma már annyit sétaltam és amúgy is járásképtelen vagyok a férfi szédületes csókjától ami azt eredményezte,hogy a hátára ugrottam és követeltem,hogy vigyen mert szülinapom van.Igazából elkezdtem felsorolni magamban az érveket,de ez hatott a legjobnak,ő egy cseppet sem bánta átkarolta lábaimat s én kezeimet összefontam a nyaka körül.Állammal a fejét támasztottam ezzel szét túrva haját aminek isteni illata volt.
Figyeltem a mozdulatait majd addig mocorogtam amíg odanem értem,hogy egy puszit tudjak nyomni az arcára.

Lakásom előtt lecsusszantan a hátáról, bár nem akaródzott neki elengedni barátaimat sem akartam megvárakoztatni.
Fel pipiskedtem hozzá és gyors puszit nyomtam arcára amiből az lett,hogy mikor egy "jóéjt" utánn megfordultam ő kezem után nyúlt és úgy rántott vissza,hogy azt hittem kiszakad a karom.
Jajgatni kezdtem amivel mit sem törődött csak nézett mélyen a szemeimbe és a tekintetétől még a hideg is kirázott.

"Az enyém vagy"- suttogta.

Richard ilyen volt,nem felejtettem még el azt sem mikor az irodájában kikelt magából a lánc miatt amit nem akartam elfogadni.Volt ebben az egy mondatban valami ami miatt más volt mint az ehhez hasonló megnyilvánulásai miszerint hozzá tartozom és hasonlók.

Búcsúzásunk utánn felmentem ahol Rose és Will már nagyon várta a beszámolómat a Richardal töltött izgalmas percekről.Persze nem mondtam el szóról szóra de a lényeget tudták.

Felütötte a fejét az az aprócska kérdés az elmémben,hogy mi akkor most együtt vagyunk?

Persze mára már nyilvánvalóvá vált,hogy igen és az is,hogy ez őt is ugyanúgy foglalkoztatta a tegnapi csókunk óta.

A mai napom túlságosan is hosszú volt és a délutáni has-popsi edzésünk meglepetésünkre dupla óra volt amit Rose másnaposan nem igazán preferált,mert mire felértem az esti kis sétámból talán fél üveg pezsi maradt.
De annál inkább hajtottam és néha bokán rúgtam,hogy ne lazsáljon mert az oktató folyton minket néz ugyanis végig röhögtük a két óra alakformáló edzést.
De hogy ne röhögtem volna ha ez a bolondos fájdalmas pofákat vágott és úgy nyögdécselt mint egy rossz kurva,valamikor úgy ötvenöt percnél kijelentette hangosan a jelenlévő legalább hatvan vagy hatvanöt nő előtt plussz az edző és én előttem,hogy soha többet nem jön másnaposan edzésre és igazán előre tekerhetnék az órát vagy ha nem gond akkor beülne a hátralévő hatvanöt percben a sarokba mert nem tudta,hogy dupla óra lesz és úgy érzi a sok ugrálástól részegebb mint tegnap.
Viszont az edző nem hagyta és innentől hatalmas figyelmet fordított Rosera,buzdította a többieket is,hogy húzzuk magunkal a lányt és tartsuk benne a lelket mert sokkal jobban érzi majd magát ha letornázta ezt a két órát és ki izzadja a maradék alkoholt magából.

REED-Meghalnék a csókodért! |+18 |Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang