Hé, hol vagytok? - hallottam meg pöttöm barátnőm hangját.Lementünk a nappaliba ahol az Andrews család már kényelembe helyezte magát a kanapénkon.
Naomi a kicsivel foglalatoskodott, Patrick pedig felemelte Katiet, hogy a kislány a fára helyezhesse a nekünk szánt gyönyörű ajándékot.
Egy csillogó karácsonyfa dísz volt az amin swarovski kristályokkal van kirakva a születendő kislányunk neve.
A szűk családi kör már tudta, hogy nevezzük majd a kicsi Williamset és odáig voltak a választott név hallatán.Katie egy igazi tünemény, segít Naominak a kicsivel és már azt is kijelentette, hogy ha megszületik a kislányunk ő szivesen beossztja az idejét, hogy felváltva segíthessen.
Nemtudom kifejezni, hogy mennyire szeretem ezt a kislányt, csak remélni merem, hogy a mi kis tündérünk eltanulja majd tőle ezt az áldott jó viselkedést.- Franky in the house. - üvöltötte kicsit sem szomjas barátunk.
Agnes és Franky csomagokkal a kézben érkezett, szépen megvannak egymással, kissé viharosan de kitartanak a másik mellett.
- Boldog karácsonyt főni nénim. - Agnes puszival köszöntött.
- Neked is Boldog karácsonyt. - válaszoltam.
- Hallode mamasita? Hátulról megnem mondanám, hogy lassan megszülsz. - vigyorgott Franky. - Fordulj csak meg!
Richard ekkor karolta át barátja nyakát és magához húzta. - Hagyd a feleségem formás idomait barátom.
- De hát olyan szép.
Agnes szerencsére nem hallotta, Patrickéknek köszönt és megleste a kis Amort.
- Tudom, hogy szép.De tisztelj meg annyival, hogy legjobb barátomként nem csodálod nyilvánosan, a csajod is itt van ember.
- De azert megfordulsz? Nem láttam elég jól azt a kivágást. - vigyorgott.
- Na jó, főzök neked egy erős kávét. -ezzel otthagytam őket.
Richard bizonyára megmossa kicsit a fejét, bekapcsoltam a kávéfőzőt s közben Agnes felült a bárszékre.
- Elfogom hagyni. - ennyit mondott s egyből felnéztem rá.
Egyből agyalni kezdtem, biccentettem hogy jöjjön közelebb.
- Engem is? - gondoltam itt az országra és általa a szalonra.
- Nem tudom, hogy oldjam meg. Segítesz?
- Igen, szükségem van rád Agi.
Mindjárt megszülök, kellesz a szalonba és a barátom vagy.
Megoldjuk jó? Vagyis megkérem Richardot, hogy oldja meg.
Ha Franky nem akar elengedni majd ő segít. - mondtam, és bíztam benne, hogy így is lesz.Azért nem felejthetjük el, hogy ki mellé bújtunk be az ágyba.Kezét átcsúsztatta a kezemre.
- Féltem kicsit, hogy leakarsz majd beszélni róla.
- Én is látom amit te.
- Sosem tette magát túl.
- Tudom.
Tudom, mind tudjuk.Richard is tudja, hogy Franky bárkivel is lesz valahol mindig is engem fog szeretni, legalább is nem fog feledni és ez nehéz, nekem is, Richardnak is.
Sajnálom őt, de már nem ehetem magam rajta.Magammal kell foglalkozom a családunkal és a születendő kislányommal.Megjött a két tolvajunk is.
Ruby és Xavier megpakolva érkezett, a nappalinkat megtöltötték az ajándékok, alig lehetett közlekedni a fa körül.
Dan és Will érkezett utolsónak, Kevin úgy döntött idén a családjával ünnepel, Rose és Charlie pedig az újszülött babájukkal és kisfiukkal.
YOU ARE READING
REED-Meghalnék a csókodért! |+18 |
Romance" Nekem nem elég a jó, a legjobbat akarom " - Reed.M " Nekem nem elég a szép, a legszebbet akarom " - Ricky.W Reederica Malone nem egy visszahúzódó,önbizalom hiányos kislány a kampusz udvarán,hanem egy erős,céltudatos nő aki megáll a saját lábán töb...