A menyasszony ajtaján kopogás hallatszott, nem volt túl erős csak éppen annyira, hogy meghallja.
- Szabad. - szólt ki s még utoljára végig simított ruháján.
Akár apja is lehetett volna, hogy érte jöjjön és az oltárhoz kísérje, de nem ő volt.
Helyette egy ritka szép szempár jelent meg a tükörben a lány pedig elmosolyodott s hátrafordult.A férfi nyakához nyúlt és megigazította csokornyakkendőjét miközben az büszkén állt előtte s kihúzta magát.
A tükörbe nézve csodálta a gyönyörű menyasszonyt s így szólt.- Ezek mi is lehetnénk! - majd egyből el is nevette magát játékosan és védekezni kezdett mert menyasszonyunk ütlegelni kezdte.
- Ne mááár.
- Viccelek te csacska macska.Na gyere ide.
Franky megölelte a lányt majd nyílt az ajtó és bedugta rajta fejét a nagydarab kopasz.
- Jöhetek? - kérdezte.
- Hát persze. - jött a válasz egyből.
- Csak ölelkezni jöttem.
Reederica szélles mosolya elterült bájos arcán, a férfi lépett kettőt s karjai közé zárta a lányt.
- Sosem gondoltam, hogy Ricky egyszer ennyire beszerelmesedik. - mondta Patrick.
- Meg azt sem, hogy a kisgyereknek lesz mersze beléd szeretni.A nagydarab kopasz Franky felé biccentett s közben halkan nyílt az ajtó.
Xavier és Dan belépett a virágokkal díszített hatalmas szobába s lassan a menyasszony felé indultak egymást követve.
Patrick átengedte őt Dannek aki megfogta a lány kezét s összekulcsolta újaikat.
Szemeit lehunyva homlokát Reedericáéhoz érintette s a lány is így tett.- Kívánom, hogy légy nagyon boldog és tudd, hogy én, nem is... tudd, hogy mi mind a négyen ott leszünk és ahogy eddig úgy ezután is megvédünk bármitől és bárkitől ha kell! - a férfi kinyitotta szemeit s Reederica csillámporos szemhéját figyelte ahogy lassan felemeli azokat. - De szépek közelről a szemeid.
Menyasszonyunk elmosolyodott s kislányos kuncogásba kezdett. - Köszönöm. - mondta miközben rápillantott a Dan mellett álló férfi.
- Felnőttel kicsikém. - mondta Xavier s drámai viselkedése, mozdulatai bele illettek volna egy sapanoperába. - Hát felnőttel. - a menyasszony bólogatott s próbállt komoly maradni.
- Emlékszem mikor legelőször megláttalak.Tudod mire gondoltam? - megforta a lány két vállát.
- Arra, hogy milyen csodás vagyok? - kérdezte.
- Arra, hogy de megdugnálak.
Xavier sosem rejtette véka alá gondolatait, kimondta amit kilell akkor mondta amikor kell és annak akinek kell.
Reedericát megmosolyogtatta barátjának vallomása s megölelte a férfit.
- Ezt most bóknak szántad cuki?
- Ezt most bóknak szántam édes!
Mosolyuk egy másodperc töredékére sem szűnt meg, öleléssel búcsúztak Miss Malonetól s attól a lánytól aki ezt a nevet viselte.
Szerette mind a négyület de mindenkit máshogy.
Frankyvel csipkelődő stílusban beszéltek egymással, mivel egyidősként a lány úgy tekintett rá mintha a kisöccse lenne pedig a férfi fél évvel idősebb volt nála.
Persze Franky szerelmi vallomása betett nekik s a lány túl nagy tehetként élte meg viszont kapcsolatunk azóta rendeződött ahogy a férfi magámélete is egykori barátnőjével Agnessal.
YOU ARE READING
REED-Meghalnék a csókodért! |+18 |
Romance" Nekem nem elég a jó, a legjobbat akarom " - Reed.M " Nekem nem elég a szép, a legszebbet akarom " - Ricky.W Reederica Malone nem egy visszahúzódó,önbizalom hiányos kislány a kampusz udvarán,hanem egy erős,céltudatos nő aki megáll a saját lábán töb...