Fejemet az ablaknak döntöttem s csak bámultam kifelé,szemeim elé tárult az atlanti óceán kéksége amit már sokadjára látok ebből a távlatból de minden egyes alkalommal újra lenyűgőz.
Lenéztem ölembe és mosolyogva figyeltem a combjaimon alvó férfi nyugodt arcát,halkan motyogott álmában amitől még szélesebb mosoly terült el arcomon most is mint minden egyes alkalommal mikor hamarabb alszik el mint én.
Egyik kezemet szorosan karolta mintha kis párna volna így aludt már a felszálás óta.
Hosszú éjszakánk volt,Richard és az üzletpartnerei összeültek iszogatni,szórakozni és persze dicsekedni.
Kinek mennyi autója van,kinek a jahtja nagyobb és hová utazik legközelebb a magán repülőjével.
Természetesen nekem is részt kellett vennem ezen az estén ami egy svédasztalos vacsorával kezdődött majd a szokásos iszogatással,beszélgetéssel folytatódott.
Persze volt kinek a lova nagyobb játék a férfiak nőnemű kísérete között is ami roppant mulatságos időtöltésnek bizonyult számomra.************************************
- Jarom a múlt héten elvitt Párizsba,bevásárolt nekem s képzeljétek több ezer eurót ott hagytunk.Hatalmas szíve van...
-Vagy csak ki akart engesztelni kis szivem amiért az évfordulótokon a haverjaival bulizott a Passionben.
-Üzleti vacsora volt!Nem bulizott.
-Nem-e? -kezdett kötekedni az egyik nagyszájú maffia feleség akit mellesleg már most imádok.
Felém fordult és onnantól nem volt menekvés .- Reederí,kis szivem te ott voltál,így volt vagy sem?Poharamban talán életem eddigi legfinomabb pezsgője csillámlott,szó szerint ugyanis arany darabkák úszkáltak benne fel és le,ez már a harmadik pohár volt és hivatalosan négy pohárnyi aranyló csodától riheröhére iszom magam.
Nagyon jól elvoltam magamnak Richard oldalán,keze a combomon pihent az üzlet társai pedig agyon dicsértek,Richard keble pedig dagadt a büszkeségtől.
A hölgyek közül némelyik majdnem bele zöldült a féltékenységbe,nyilván akadt pár olyan kísérő is akiket nem a szerelem kötött a kísért férfihez csupán a pénz és egyébként javak.
Ezek a nők azt gondolták magukról,hogy ők a világ közepe de szerencsére volt egy végtelenül szimpatikus Koreai hölgy Hwasa,ő volt az a ki most felém fordult kérdésével.-Tudod mire emlékszem?Hogy nagyon finom koktélokat ittunk.-válaszoltam.
Valóban így volt hisz én is ott voltam azon az estén,még Richard balesete előtt történt és épp a clubban volt felépésem,végeztemmel pedig Richard bemutatott az ott bulizó üzletfeleinek és ennek a Jarom nevű férfinek is aki magasról leszarta,hogy évfordulója van a darabonként örszáz köbcentis mellkasú feleségével akit csak mutogatni tart.
-Az a kék..hmm nem is tudom mivolt a neve...megvan...Blue Dream...na az isteni volt.-bologattam a Koreai szépség szavaira s örültem,hogy témát váltottunk mert nem akartam bele keveredni ebbe a hacacáréba ugyanis nagyon jól elvoltam a poharacska pezsgőmmel.
************************************
Meglepetésnek szántam magunkat ezért nem is szóltam senkinek az érkezésünkről.Jó ideje repültünk már a combom kissé zsibbadt ahogy a rajta fekvő férfi teljes súlyával rámnehezedett,igaz csak a feje pihent ölemben de az is kellőként nehéz volt.
Richard mocorogni kezdett majd halovány mosoly ült ki arcára s lassan kinyitotta gyönyörű zöld szemeit.-Hahó álomszuszék,lassan landolunk.-mondtam halkan miközben ujjaim elmerültek lágy tincsei közt.
-Csókot kérek...-motyogta mély hangon.
Eleget tettem kérésének,megcsókoltam úgy ahogy ő szereti minden ébredés után amikor mellettem éri a reggel,egy lágy csókocskát majd apró puszikat lehelek ajkaira.
Ez már szokásunká vált ez alatt a rövid iső alatt.
Ő ezt szereti én pedig azt csinálom amit ő szeret...mondtam már,hogy elkényeztetem?
ESTÁS LEYENDO
REED-Meghalnék a csókodért! |+18 |
Romance" Nekem nem elég a jó, a legjobbat akarom " - Reed.M " Nekem nem elég a szép, a legszebbet akarom " - Ricky.W Reederica Malone nem egy visszahúzódó,önbizalom hiányos kislány a kampusz udvarán,hanem egy erős,céltudatos nő aki megáll a saját lábán töb...