Az ég hangosan adta tudtunkra, hogy vihar van felettünk, hangos dörgésre ébredtem majd felkapcsoltam az éjjeliszerktény felett lépő lámpát.
A szoba megvilágosodott én pedig nem találtam mást csak az üres ágyat ezért körbenéztem de az emeleten nem találtam senkit,leindultam.- Tudod ha azt mondanám, hogy félek az enyhe kifejezés lenne, igazából nagyon bevagyok szarva............*csend* ...............szerinted el kellene mondanom? ............*csend*............de ha elmondom onnantól hivatalos, akkor már az úgy is van...........*csend*........... És mivan ha mégsincs úgy?
Ki az istennel beszélget ez a lány?És miről?
Gondoltam magamban, majd mikor megpillantottam a konyhapulton ülő szépséget aki csorizót nyomott a bárszéken ülő kutya szájába az volt az első gondolatom, hogy Kokó, hogy az istenbe került fel oda?- Nem Kokó, te nem ehetsz lekvárt.
Menyasszonyom hajnali fél négykor lent ült a konyhában egy nagy pohár piros shakeel maga mellett és lekvárt kanalazott miközben a kutyát etette.
Nem kis gondja lehet ha hajnali fél négy után eszik, ugyanis Reederica inkább rágná le a saját kezét mintsem hajnalban eszegessen.- Te tudtad, hogy létezik dinnye lekvár? - nézett rám kérdése közben.
Ahogy eljutott agyamba kérdése, mintha hirtelen felkapcsolták volna a villanyt.
Csak néztem s szemeim elkerekedtek, tellyesen lefagytam az első gondolatra, gyerekünk lesz!Felém nyújtotta a kanalat és pedig lenyaltam róla a dinnye lekvárt. - Nem tudtam.
Ahogy rám emelte tekintetét láttam halvány mosolya mögött a félelmet.
Közelebb léptem s kezeim a derekára tettem ő pedig szájához emelte a shakeet aminek határozottan dinnye illatta volt.
Szemei elárulták minden egyes gondolatát, nagyot sóhalytott majd szürcsölt.Homlokom az övének érintettem ő pedig tudta, tudta, hogy tudom.
Két tenyeremet hasára vezettem s csak néztem.- Lakik ott bent valaki? - kérdeztem s nemtudtam elrejteni mosolyomat.
- Még nem merek tudomást venni róla. - mondta halkan s közben jobban magamhoz húztam, lábait összekulcsolta derekamon.
Ahogy oldalra fordította fejét megmosolyogtatott, olyan volt mint egy csacska kislány, főleg ebben a pizsamában.
- Nem kell félned, semmitől sem kell félned. - mondtam ő pedig áttölelt szorosan.
- Egy kicsit még várjunk jó? Még ne mondjuk el senkinek se, még nem is olyan biztos, hogy...
Szegénykém úgy félt, de megértem őt.
Nehezen heverte ki a méhen kívüli terhességet és nem hiszem, hogy újra végig tudná csinálni. Redderica erős nő, de ez nagyon megviselte és elvett belőle egy darabot, többet nem veszíthet.- Mióta tudod? - kérdeztem.
- Nemtudom. - válaszolta. - Csak érzem.
- Nem csináltál tesztet?
- Dehogy mertem én csinálni. - nemet intett fejével.
- Csináljunk egyet! - javasoltam egyből.
- Nem merek. - válaszolta vissza.
- De ezt tudni kell!
- Félek.
- Nem kell félned, ott leszek veled.
- Nem nézheted ahogy pisilek! - vágta csípőre a kezeit s mosolygott, végre.
- Láttalak már olyan pozíciókban, hogy mit nekem egy pisilés.Tudni szeretném.
ESTÁS LEYENDO
REED-Meghalnék a csókodért! |+18 |
Romance" Nekem nem elég a jó, a legjobbat akarom " - Reed.M " Nekem nem elég a szép, a legszebbet akarom " - Ricky.W Reederica Malone nem egy visszahúzódó,önbizalom hiányos kislány a kampusz udvarán,hanem egy erős,céltudatos nő aki megáll a saját lábán töb...