🖤HARMINCÖTÖDIKRÉSZ🖤

6.5K 232 123
                                    

Katie az ölemben feküdt s egy kósza hajtincsemmel játszott.Ma velem tölti a délutánt és Pocahontast nézünk amit nagyon élvez,főleg mikor olyan részhez érünk mikor énekelnek s nekem kötelezően énekelnem kell a dalokat a kislány örömére.
Már sütöttünk csokidarabos muffint és voltunk egy nagyot sétálni is.
Olyan kis édes,hetente egy napot velem tölt és az anyukája azt is megengedte,hogy péntek délutánonként érte menjek az oviba és velem maradjon estig amikor is találkozunk egy megadott helyen.
Nem jön el hozzám,gondolom Patrick miatt.
Kedves nő de hiába vagyok vele közvetlen,nem nyitott a barátkozásra s ennek nem értem az okát.

A kislány pár hete közölte,hogy ő majd vigyáz rám míg Riky bácsi be van zárva.
Tudja ő nagyon jól,hogy mi folyik itt s,hogy az apja mivel foglalkozik hiába is próbállja az anyja titkolni előtte.

-Így ni..mostmár nem felejted el ugye?-mondta s mosolya fültől fülig ért.

-Nem,nem..semmiképp sem.- válaszoltam mikor bekeretezte a születésnapját a naptárban és piros szivecskékkel borította a lapot.

Telefonom rezgéssel jelezte Dan üzenetét,csak a szokásos..este nyolc körül legyek a clubban.

Katie édesen nézett rám és kis kezével enyémet szorította.

-Anya nem akarja,hogy apa ott legyen a bulimon.Ez az első igazi bulim,azt akarom,hogy apa ott legyen.
Most mond meg Jázminom...most mond meg,hat éves leszek már.-csóválta meg a fejét s úgy csinált mint egy igazi felnőtt,kicsinál ez a kis csaj...Imádom.

Legugoltam hozzá.

-Ha ennyire szeretnéd majd én elintézem,hogy apukád ott lehessen az első,igazi,nagylányos bulidon.

Gyönyörű,szúrós kék szemei felragyogtak,különleges volt akárcsak az apjáé.-Komolyan?-kérdezte bizakodva.

-Komolyan!

Pár méterre tőlünk megállt egy autó és kiszállt belőle a kislány anyukája.
Patrick exe egy kimondottan szép nő volt,mondom ezt én aki mindig is kritikus női szemekkel szemléltem a többi nőt.
Hátközépig érő festett,bordó haja és mogyoró barna szemei kiemelték szép arcát amit a kislánya is örökölt tőle.Dekoratív,csinos nő volt és akár milyen jóban vagyok Pat jelenlegi barátnőjével akkor is be kell vallanom,hogy Naomi mert így hívják,sokkal de sokkal jobban passzolna egy olyan férfihoz mint Patrick.

-Sziasztok lányok.-a kislány anyukája nyakába ugrott.

-Szia.-köszöntem vissza.

-Anyuciiiii,megnéztük a Pocahontast és sütöttünk mufliiiit.- édeském így hívta a muffint s már én is eltanultam tőle, istenem imádnám ha ilyen kislányom lehetne, kalandoztam el kissé. - Jácciztam Andyvel, adtam neki kukacskát és mosolygott..és...és ettünk meleg szendvicset, volt rajta sajt meg sonka meg gomba meg sajt és még több gomba és még extra sajt is meg valami finom szósz.

Katienek be nem állt a szája csak csacsogott körbe és körbe.

-Ohh,hát nagyon örülök,hogy ilyen jó napotok volt.Köszönöm Reederica,hogy vigyáztál rá. -  belepuszilt a lány hajába.

-Ugyan..én köszönöm,hogy velem lehetett.-nem haboztam. - Beszélhetnénk kicsit?

-Hogy ne,szivem búcsúzz el Reedericától és ülj be a kocsiba.

A kislány nyakamba ugrott és megpuszilgatott.-Ma is csodálatos vagy.-elsomolyodtam mikor ezt mondta s válaszoltam.-Ma is csodálatos vagy.-ez volt a mi kis köszönésünk.-Vááárj, adok a szemedre puszit, hogy jól aludj. - esküszöm, hogy elolvadok ettől a kis pitypirittytől.

REED-Meghalnék a csókodért! |+18 |Where stories live. Discover now