🖤ÖTVENEGYEDIKRÉSZ🖤

4.5K 185 69
                                    

Fél órával később már ropogott a tűz, Kokó pedig elterült a kandalló előtt a barna színű plüss szőnyegen.
A kanapén vártam, hogy végre ő is megérkezzen de csak nem érkezett, váratott magára.
Addig is telefonommal kezemben írtam a srácokkal, Dan biztosított, hogy Londonban minden rendben, csendes az éjszaka s ő még a klubban van Patrickel és Xavierrel, Charlie pedig othon Roseal.

Bírtam ezt a Charlie gyereket de Frankyt senki sem pótolhatja.Minden nap beszélek az uttóbbival ha csak a munka miatt is, egyenlőre úgy néz ki, hogy kell még neki pár hónap.

A lány telefonja villogni kezdett s éppen csak rá pillantottam...Franky.

Folyamatosan rezgett, egyik hívás a másik után s éppen csak abba maradt mire üzenet érkezett az agyamban pedig ment fel a pumpa.

Franky: Fel kellene venned, fontos! - bazd meg Franky, a türelmemmel játszol.

Franky : Reederica ez most tényleg kurva fontos!

Reederica ekkor érkezett meg s normális esetben kurvára örültem volna annak a falatnyi kis fehétneműnek amiben megjelent előttem de e helyett olyan pillantással ajándékoztam meg amitől láthatóan összerezzent.

- Mi a baj? - kérdezte óvatosan.

-Ez a baj! - tartottam felé telefonját. - Franky kétszer hívott, majd írt, hogy kurva fontos lenne felvenned! Beszélgettek?

- Nem dehogy, mit akar? - mondta zavarodottan.

- Nemtudom, hívd fel...

- Biztos? - kérdezte óvatosan.

- Persze. - feleltem egyből.

A lány kezébe vette telefonját s helyet foglalt a kanapén.Füléhez emelte a telefont de elkaptam csuklóját és rányomtam a kihangosító gomba.

- Azért okosan a csuklómmal, még mindig megérzem a törést. - szúrós, fagyos tekintetem szavai hallatán meglágyultak hiszen nem volt még olyan rég mikor gipszben volt a keze az én heves természetemnek hála.

Számhoz emelve puszit nyomtam rá.

- Na azért! - mosolyodott el s közben a telefon kicsengett.

- Na végre... - mondt egyből a vonal túlsó végéről Franky.

- Szia, mi a baj?

- Reederica hallja valaki, hogy beszélünk?

- Nem, miaz? - felelte barátnőm, okos...

- Figyelj ide, senkinek nem szólhatsz arrol, hogy felhívtalak.Senkinek érted? Rickynek sem! - megleptek Franky szavai.

- Elmondanád, hogy miről van szó? - barátnőm kissé ideges volt.

- Fgyelj, ezt most veled kell elintéznem és azt fogom tenni amit mondasz szóval...

- Hallgatlak.

- Ma össze találkoztam egy nővel aki kurva nagy faszságot mondott és gondoltam ha te is úgy akarod nyakát töröm és senki sem fogja megtudni, hogy most miről is volt szó kettőnk közt.

- Továbbra is hallgatlak... - egyre türelmetlenebb.

- A nő azt állítja, hogy van egy három éves fia Rickytől. - Reederica kiejtette kezéből a telefonját és lassan rám emelte tekintetét.Kétségbe esett szemei láttán elborult az agyam.

- Meg a nagy szart! Sosem csináltam fel senkit, nem vagyok hülye tudom, hogy kell gumit húzni!

- Szia Ricky.Sejtettem ám, hogy te is itt vagy.

REED-Meghalnék a csókodért! |+18 |Where stories live. Discover now