🖤ÖTVENÖTÖDIKRÉSZ🖤

3.4K 198 69
                                    

Szerda van, az a bizonyos szerda amikor Reedericának legkésőbb este nyolcra jelentkeznie kell nálam!

Az elmúlt két hét olyan volt mint egy próba.
Reederica minden lépéséről tudtam amit Prágában tett.Volt ki jelentse nekem, hogy merre jár és kivel, mikor mit csinál, kivel beszél, mit eszik ,mikor jár aludni, mikor ébred.
Csak a fejébe nem láttam bele és ez zavart.
Utoljára azon az estén beszéltünk mikor szembesítettem vele, hogy tudok arról, hogy anyám cinkos társa.

A szüleim kapcsolata azóta is feszült, de anyám már bánja bűneit ami persze egyértelműen hazugság viszont profin adja elő a bánkódó nőt.
Apám haragszik rá de ő jól tűri.Okos nő, tudja hol a helye és természetesen hízeleg az öregnek.

Mindenki az esküvő körül pörög, az utolsó simításokat végzik a parancsomra, én pedig mindent Reederica óhaja szerint adok ki és parancsolok amit már hónapokkal ezelőtt eltervezett.
Az elmult két hétben volt időm gondolkodni és a legnagyobb felfedezésem az, hogy nem vagyok alkalmas arra az életre amit nélküled kell élnem.

- Édesem, a virágokat szombat reggel hétre szállítják. - mondta anyám majd leült mellém.

Apám belekortyolt kávéjába majd vissza helyezte a csészét az asztalra. - A kisaszonyról van valami híred?

- Minden nap jelentenek róla.

- Fiam, talán nem kellene ezt csinálnod vele.Joga van a magán szvérájához. - mondta anyám s közben apám egy olyan jelentős pillantással ajándékozta, hogy anyám inkább csendben maradt.

- Egy Williams felesége lesz három napon belül, mi az, hogy nem kellene? Az övé, azt csinál vele amit akar. - mondta apám és milyen helyesen mondta.

A feleségem lesz, az enyém, pont!

Reederica szemszöge :

Telnek a napok és Richard nem keres.
Will naponta jelenti, hogy éppen merre jár, mit csinál.Többször is náluk töltötte az éjszakát s Will elmodnása szerint kihat rá ez az egész helyzet és a hiányom ami nekem jót jelent hiszen ezek szerint nem kezdett el felejteni és valószínűleg lesz esküvő, de van más is.
Amióta Prágában vagyok csak azt hallom innen- onnan, hogy vőlegényem kifordult önmagából ami nem teljesen igaz hanem inkább úgy jellemzik, hogy olyan mint előttem volt.
Agresszív és hozzá sem lehet szólni mert mindenkibe beléköt.
Eric és Chris többször is mondogatta, hogy Richardra jó hatással vagyok mert ha jelen vagyok a klubban akkor normálisabban viselkedik de ez most újra a visszájara fordult.
A klubban dolgozók újra félve járnak mert nem tudják, hogy milyen kedvében találják a főnököt.

Pát napja is bedobott egy üveg wishkyt a bátpultba s eltalálta a tükörfalat ami tipityára törött ugyanis nemvolt behűtve az üveg.Tudja, hogy bármit megtehet de jelenlétemben ilyen téren vissza fogja magát.

Hiányzott, de elmondhatatlanul.
Szerencsére lekötöttek a fotózások,próbák és rendezvények így nemvolt időm annyit agyalni.

Délután három óra van és ma van az utolsó divat bemutató amit még megkell tartanom s este amint vége lesz már repülök is haza.
Így történt az, hogy ide rendeltem este tizenegyre Richard magán gépét s ledumáltam Pryaval, hogy ő marad de nekem mennem kell hiszen szombaton esküvő.
Így is késni fogok de ez most fontos a karrierem szempontjából.

Ha már úgy is szombaton esküvő úgy döntöttem, hogy ma fehérbe öltözök.Kikészítettem ruhámat és nekiláttam a sminkemnek.
Hajam televolt csavarókkal s közben egy alkoholmentes dinnyés koktélt szürcsöltem.

Az elmult két hétben kihatott a stressz az egészségemre is.Folyton émelyegtem, szédültem s vártam, hogy ennek végre vége legyen.
Napközben rohangáltam, hajtottam magam este pedig úgy estem be az ágyba mint akit agyonvertek.Étvágyam nem nagyon volt de nem is bántam hiszen az állandó rosszullétek kikészítettek.

REED-Meghalnék a csókodért! |+18 |Where stories live. Discover now