0.1

35.3K 840 389
                                    

"Alinda. Kalk!"

Tek gözümü açıp yüzüne makyaj yapan ablama baktım.

Allah'ım! Ne olurdu bir kere de yakışıklı erkek görsem! Hani lütfen? Namazında niyazında bir kızım. Dualarım neden kabul olmuyor?

Bu dediklerine sen inandın mı?

Az çok..

"Tamam abla."

Ablam kafasını sallayıp odadan çıktı. Bende yataktan kalkıp banyoya geçtim.

Yüzümde dün gece babamdan yediğim tokatın izi var.

Ama varyaa! Nasıl vurdu görmeniz lazım! Böyle şaaakk diye geçirdi! Sesi yankılandı!

Bu da benim olayları takma seviyesi...

Çok baskıcı bir ailem var. Her şey de ve her konuda mükemmel olmamı istiyorlar. Beceremediğimde de genellikle fiziksel şiddet oluyor. Bazen ablam da psikolojik şiddet uyguluyor. Ama sonra gelip gönlümü alıyor. Hoş, dediklerini takan yok? 

Vicdanlarını; 'kızını dövmeyen, dizini döver.' sözü ile rahatlatıyorlar. Beyaz tenli olduğum içinden her yerim çabucak kızarır, morarır ve yara olur.

İncecik bir belim, kısa kumral saçlarım, kahverengi gözlerim ve mükemmel bir fiziğim var.

Tü tü tü tü maşşallah.

Annem hep benim zayıf olmam için uğraştı. Ne diyetler yaptım. Hatta bi' ara ölüm diyetindeyken açlıktan bayılmıştım. Ama önüme şuan ne koysanız yerim. Öyle çok fazla yiyemiyorum ama gene de yerim. Yemek sonuçta..

Fiziğimin bana pek bir yararı yok. Genellikle ablamın erkek arkadaşlarının yararına oluyor... Her seferinde saçma bahaneler ile odama giriyorlar.

Keşke WhatsApp da olsaydık. Tam buraya uygun bir stickerim vardı....

Uzun saçla uğraşmayı sevmediğim için saçlarımı her seferinde kestiririm. Hem yakışıyorda.

Aynada kendime bakmayı kesip banyodan çıktım. Üstüme beyaz askılı bir t-shirt, altıma ise siyah bir etek giydim.

Etek giymeyi çok sevmesem de ablam ve annem çok yakıştığını söylerdi. Az çok bende yakıştırdığım için arada giymeyi tercih ederdim.

Yüzüme hafif bir makyaj yapıp aynada yüzüme göz gezdirdim. Aha buraya yazıyorum, makyajıma laf etmezse benim adım da Alinda değil!

Yemek odasına girince herkese günaydın dedim ve oturdum. Yani fuck fakiri  watty girl değilim. Güzel gelirli bir ailedeyim. Paramız vardı.  E yeto, daha ne? 

Babam ve ablam karşılık verirken annem göz devirdi.

"İnsan birazcık canlı renkler kullanır!  Bu ne ruh gibisin! Ablana benze azıcık!"

Annemi takmadan tabağımı doldurmaya başladım. Ben bu işlemi yaparken birden tabak önümden çekildi. Çeken kişi tabii ki de annemdi. Tabağıma koyduklarımı tek tek boşaltıp azar azar başka şeylerden koydu. Tabağı geri önüme koyup yemeğine devam etti. Üzgünce tabağıma baktım.

Açım aç! Rahat bırak azcık zıkkımlanalım ya!

Annemin tabağıma koyduklarını yerken gözlerim ablama kaydı.

Ablam üstüne beyaz bir crop, altına ise beyaz bir mini etek giymişti. Yüzüne de hafif pembeye kaçan bir renkte makyaj yapmıştı.

Allah var, sevmem etmem ama çok güzel karı. Maşallah yani.

Tabağımdakiler bitince sofrada kalktım. Tabağımı mutfağa götürüp odama geçip telefonumla oyalanmaya başladım..

_____________________________________________________________________________

Yeni AileHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin