3.1

5.7K 275 17
                                    

"Alinda, bak bunlar benim arkadaşlarım. Hanımlar, bu kızım Alinda." dedi Seda hanım beni milyonuncu kez birisiyle tanıştırırken. Bıkkın bir nefes verip zorlukla gülümsedim.

"Memnun oldum, memnun oldum. Benim gitmem lazım, ablam çağırıyor." deyip hızlıca yanlarından uzaklaştım. Seda hanım arkamdan seslenmişti ama duymamazlıktan geldim.

Davetin verildiği salondan çıkarak kendimi bahçeye attım. Derin bir nefes verip banklardan birine oturdum. Sessizce oturup etrafı izlerken omuzlarıma konulan ceketle irkilip kafamı kaldırdım. Ablam olduğunu görünce rahatladım.

"Özür dilerim, korkutmak istememiştim." dedi ablam yanıma otururken. 

"Sorun değil." dedim gülümseyerek. Ablam da gülümseyip kolunu omzuma attı ve beni göğsüne çekti. Omzumdaki elini vücuduma sararken diğer elini saçlarıma götürüp okşadı.

"Ne oldu benim küçük kardeşime?" dedi alay eder gibi. Kıkırdayıp başımı iki yana salladım.

"Yoruldum sadece. Seda hanım geldiğimizden beri beni birileriyle tanıştırıyor." dedim sabırla. Ablam bir şey demedi. Bir süre sessizce oturduktan sonra ablam boğazını temizledi.

"Seda hanıma neden anne demiyorsun veya Ahmet beye neden baba demiyorsun Alinda?" diye sordu birden. Oflayarak gözlerimi kapattım.

"Bilmiyorum. Seda hanım.. Güzel bir kadın, çocuklarına iyi bakmaya çalışmış ama ben onu annem gibi göremiyorum. Hareketleri ayıp olmasın diye yaparmış gibi. Yakın hissedemiyorum. Samimi de gelmiyor bazen." dedim yüzümü buruştururken.

"Ahmet bey, Seda hanımın aksine daha gerçekçi gibi geliyor. Çok karşılaşamıyoruz ama bir şeye ihtiyacım olduğunda sanki etrafımda beliriyor birden." dedim. Ablam sabırlı bir nefes verim saçlarımdan öptü ve yanağını yasladı. Sessizce oturuyorduk.

O ablamsa, ona bazı şeylerden bahsedebilirdim. Aklımdaki şeylerden..

"Abla. Ben 18 olunca onların yanından ayrılmak istiyorum."
________________________________________________________________________________

"Evet, öncelikle buraya geldiğiniz için hepinize teşekkürlerimi iletiyorum." dedi Ahmet bey. Sonunda konuşma faslına geçmişlerdi..

"Bildiğiniz üzere şirketimiz büyük bir ihaleyi kazandı. Başta, ortağım Serkan Kara olmak üzere diğer bütün çalışanlarımıza yoğun ilgisi, çalışma düzeni ve iş ciddiyetleri için teşekkür ediyorum." dedi. Büyük bir alkış tufanı koptu. Ahmet bey gülümseyerek alkışların dinmesini bekledi. Gözlerimiz buluşunca hemen asık yüzüme kocaman bir gülümseme taktım. Ahmet beyin gülümsemesi daha da genişlerken elleriyle alkışı durdurdu.

"Ayrıca, sizi biriyle tanıştırmak istiyorum. Kendisi, maalesef ki talihsiz bir hata yüzünden aramıza 17 yıl sonra katılmak zorunda kaldı." dedi hüzünlü bir sesle. Gülümsemem solarken gözlerim kocaman açıldı. Ahmet bey gözlerini üzerime çevirip elini uzattı. Ben ne yapacağımı bilmezken Araf nazikçe kolumdan tuttu ve Ahmet beyin yanına götürdü. Beni sahnenin yanına bırakıp gülümseyerek gitti. Yutkunup sahneye Ahmet beyin yanına adımladım. Ahmet bey gülümseyip elini belime sardı.

"Neredeyse iki aya yakın süre önce şans eseri gittiğimiz hastanede Simge'nin aslında gerçek kızımız olmadığını, hemşirenin hatası üzerine başka bir bebekle değiştirildiğini öğrendik. Tabii hemen eşimle aynı gün doğum yapan diğer aileye ulaşmaya çalıştık. Ulaştık da. O gün gerçek kızımızı, Alinda'yı, evimize getirdik." dedi beni biraz kürsüye yaklaştırırken. Yutkunup gülümsemeye başladım. Herkes şokla dinliyordu.

"Şimdi izninizle davetin ilk dansını kızımla yapmak istiyorum." dedi. Bir anda herkes gülümseyip alkışladı. Şarkı çalmaya başladığında Ahmet bey beni sahneden indirip piste götürdü. En orta yerine geçip diğer eliyle elimi tuttu ve belimdeki ellerini gevşetti. Gülümsemesini  görünce buruk bir şekilde gülüp diğer elimi omzuna çıkardım. 

En ortada biz dans ederken etrafımız doluşmaya başladı. Ahmet bey diğerlerini umursamayıp sadece bana bakıyordu. Utanarak tereddütle kafamı omzuna yasladım. Ahmet bey titrek bir nefes alıp alnımdan öptü. Ardından kulağıma fısıldadı..

"İyi ki geldin güzel kızım. Geç de olsa bulduk birbirimizi. Hayatımı güzelleştirdin. Teşekkür ederim.."
________________________________________________________________________________

 YANLİSLİKLA DADDY ISSUES DİNLERKEN YAZDİM AMK WQPFKWQFLÖSFÖCQLFGMW

Ahmoş beyciğim ne bu tatlı sözler canım ??

Seda hanım sende sal kizi aq

Yeni AileHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin