"Gelmem, hayatta gelmem! Ben, o, davete, gel-mem!"
"Alinda.. Abartıyorsun birtanem."
"Seda hanım valla gelemem. Her yerim ağrıyor. Hem, benim ne işim var sizin davetinizde?"
"Çünkü herkes geliyor? Ayrıca bizim kızımızsın. Ne demek ne işim var?"
Derince oflayarak kafamı çevirdim. Seda hanım beni zorla davete götürmeye çalışıyordu!
"Diğerleri beni bağlamaz! Kızınız olmam da bu haldeyken davetinize gelme zorunluluğu yaratmıyor!" dedim sakince yerime otururken. Seda hanım gülümsedi.
"Akşam 8 bebeğim. Birazdan Demirkan gelecek ve elbise bakmaya gideceksiniz. Seviyorum seni." dedi ve öpücük atarak odamdan çıktı.
Seda hanım Demirkan'ı öğrenmişti.. Dün gece oturup zorla anlattırmıştı her şeyi.
"Sabır diliyorum! Sabır, sabır, sabır!" diye bağırdım arkasından. Seda hanım sadece gülmekle yetindi. Ayağa kalkarak dolabımın önüne gittim. Dolabı açıp bakınırken sıkılarak elime gelen tişört ve pantolonu alıp geri kapattım. O sırada Seda hanım seslendi.
"Alinda! Demirkan geldi haberin olsun!" dedi bağırarak.
"Tamam!" dedim bende aynı şekilde. Hızlıca üstümü giyinip çantamı ve telefonumu alarak odadan çıktım. Koridora geldiğimde Demirkan ve Seda hanımı konuşurken gördüm. Yanlarına gittiğimde Seda hanım gülerek geri çekildi.
"Güzel şeyler al tatlım." dedi Seda hanım yanağımdan öperken. Ufakça gülümseyip eğilerek ayakkabımı giydim. Ayağa tekrar kalktığımda derin bir nefes verdim. Seda hanımla vedalaştıktan sonra evden çıktık. Demirkan elimi tutarak beni arabasına yönlendirdi. Arabanın önüne geldiğimizde hızlıca arabaya bindim. Demirkan da bindiğinde bana dönüp üzerime eğilerek dudağımdan öptü. Gülümseyerek geri çekildiğinde elimi tekrar tutup arabayı çalıştırdı.
"Özledim." diye mırıldandı. Gülerek kafamı ona çevirdim.
"Aşıksın dimi bana." dedim. Demirkan göz ucuyla bana bakıp geri yola döndü.
"Çok!" dedi gülerek.
Geriye kalan yolu sessiz geçirmiştik. Sonunda alışveriş merkezine geldiğimizde arabadan inip yorgunca alışveriş merkezine baktım. Demirkan da arabadan inip yanıma geldi ve elimi tuttu.
"Sen de bir şey bakacak mısın?" diye sordum kafamı ona çevirerek. Beni başıyla onayladı.
"Evet, bende alacağım. İstersen önce bana takım alalım. Kısa sürer zaten." dedi. Gülümseyerek onu kafamla onayladım ve beraber alışveriş merkezine girdik..
________________________________________________________________________________"Demirkan cidden kısa sürer dediğin bu mu? Bir saattir dolaşıyoruz! Asla bir takım beğenmedin! Neden?" diye sordum bıkkınlıkla. Demirkan bana yandan bakarak güldü.
"Hadi hadi." dedi ve kolunu omzuma atarak önümüzdeki mağazaya girdik. Demirkan takım elbiselere bakınırken bende bakınıyordum. Takım elbiselere boş boş bakarken Demirkan yanıma geldi.
"Peri kızım, nasıl olmuşum?" diye fısıldadı kulağıma. Yutkunarak ona döndüm. Gözlerim kocaman açılırken ne diyeceğimi bilemedim.
Yakışıklıydı, çok çok yakışıklıydı. Lacivert bir takım seçmişti ve vücuduna cuk diye oturmuştu.
Tabi siz göremiyorsunuz ahaha.
"Çok, çok güzel olmuş." diye mırıldandım. Demirkan güldü ve gelip anlımdan öptü.