0.7

16.4K 666 50
                                    

Yutkunarak onun  gözlerine baktım. 7 yılım resmen karşımda duruyordu.

Kız 17 mi deseydim acaba? 7 yıl arkadaştık, okey. 10 yıl da bekledim? E BANA VAR DENDİİĞĞ????

Bir saniye üzgün role girmem lazım..

Ben ona acı içinde bakarken o anlamsız bir şekilde bana bakıyordu. Belki de tanımamıştı bile?

Demirkan.. Hayatımda aşık olduğum ilk ve tek kişi..

Küçükken hep asla ayrılmayacağımızı, büyüyünce annesi ve babası gibi olacağımızı söylerdi. Ömür boyu beraber olacaktık, bana " seni o pis ailenden kurtaracağım peri kızı!"  derdi. Bana hep peri kızı derdi.  Nedenini bilmiyordum, ne zaman sorsam Demirkan beni geçiştirirdi. Hatta bana üstünde peri olan bir kolye almıştı.

Aklıma doluşan anılarla gözlerim doldu. Buruk bir şekilde gülümseyip yanındaki kıza baktım. Güzeldi, hemde baya güzeldi. Sanırım Demirkan kendine başka bir peri bulmuş.

Aptalsın kızım sen! 10 yıl neden seni beklesin ki! Seni hatırlamıyordur bile! Sen onun için yabancısın artık! Onu bekleyen sende aptallık!

İç sesimin düşünceleri kalbime bir ok gibi saklanmıştı. Neden 10 yıl beni beklesin ki? Benden daha güzel kızlar varken.. Ailesi iyi olan kızlar varken..

Demirkan ile hala bakışırken bakışmamızı bölen Onur'un kafamı kaldırması oldu. Demirkan'dan gözlerimi çekip Onur'a baktım.

"Oy kıyamam! Çenen çok mu ağrıyor senin! Öpim de geçsin." dedi alayla ve çenemin soyulan yerine hafif bir öpücük koydu. Bu yaptığına hafif kıkırdayıp yorgunlukla gözlerinin içine baktım.

Şuan da eve gitmek en doğrusuydu.

"Ben yoruldum. Eve gidebilir miyim?" diye sordum mahcup bir sesle. Onur ve Aren beni onayladı. 

Onur benden önce davranıp Aren'in omzuna kolunu attı ve ona cilve yaparak parkın çıkışına sürükledi.

Bek bek bek sıtabber...

Onların bu hallerine burukça gülümseyip Demirkan ve sevgilisi olduğunu düşündüğüm kıza baktım. Kız heyecanlı heyecanlı bir şey anlatıyordu, Demirkan ise gülümseyerek izliyordu. İçimde bir yerlerin kırıldığını hissediyordum.

Kafasını bana çevirmesiyle hızlıca kafamı çevirip bizimkilerin peşinden hızlıca yürüdüm.

Eğer başkasını seviyorsa yoluna çıkmamam gerekiyordu değil mi? İçimde yılların özlemi vardı ve ben bu özleme engel olamıyordum. Ben onu 10 yıldır beklerken onun sevgili yapması... Adil miydi?

Yeni AileHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin