2.کمکم کنید

152 22 0
                                    


بکهیون:
مثل همیشه پرانرژی و خوشحال از دیدن طرفدارا و یه کنسرت جدید اولین نفر از خونه بیرون اومدم ولی با دیدن استالیستمون از جا پریدم از چشماش تا پایین به خاطر گریه یه رد سیاه افتاده بود و هنوزم داشت گریه میکرد.
سوهو:بکهیون عینکت رو جا...اوه چیزی شده چرا گریه میکنی؟
استایلیست با دستمال بینیش رو تمیز کرد و بریده بریده گفت:سوهو شی امروز به من گفتن دیگه نیام استایلیست جدید استخدام کردن.
_واقعا؟ ما خبر نداشتیم.
استایلیست:من به این شغل نیاز دارم چبال کمکم کنین.
سوهو:میدونی که تو اینجور کارا ما نمی تونیم دخالت کنیم کمپانی تصمیم میگیره من با منیجر صحبت میکنم ببینم میشه کاری کرد اگه نشد خودت رو ناراحت نکن معرفیت میکنم یه جای دیگه استخدامت کنن.
استایلیست:ممنون سوهوشی واقعا ممنونم من دیگه میرم.
برگشتم طرف سوهو:هیونگ چرا این بیچاره رو اخراج کردن کارش که خوب بود.
سوهو:کمپانی بی دلیل کاری رو نمیکنه بهتره اول استایلیست جدید رو ببینیم بعد تصمیم بگیریم برو بقیه رو صدا بزن دیر شد
سهون و کای رو صدا زدم با هم رفتیم سوار ماشین چانیول شدیم.منتظر بودن تا خبر جدیدم رو بشنون.
چانیول:میگی چی شده یا جوری ترمز بگیرم پرت شی تو ماشین جلویی؟
_حوصله ندارینا.
سهون:خب این همه گفتی خبر خبر همه هول شدیم ببین من کفشمو لنگه به لنگه پوشیدم.
کای:کفشای لنگه لنگه تو به دلقک نمی خندی....آسمونه آسمونه آسمووون
چانیول:یکی اینو ساکت کنه آهنگ دو هزار سال پیش میخونه.
_یااااا میزارید بگم یا نه؟
سهون:بگو
_استایلیست رو اخراج کردن از امروز یه استایلیست جدید داریم.
کای:چرا ؟ کارش که خوب بود
چانیول:ای بابا چرا اس ام اینطوری میکنه.
سهون:انقوری خوب ما رو میشناخت که چشم بسته هم ما رو آماه میکرد.
_منم همینو میگم امروز اومده بود جلوی خونه یه عالمه هم گریه کرده بود ما باید کاری کنیم که برگرده بیچاره به این کار نیاز داره.
سهون:چه کاری از دست ما برمیاد یه جوری میگی انگار لی سومانیم.
_نه لی سومان نیستیم ولی هرچی باشه مکنه های اکسوییم.
چانیول:یعنی میگی بریم اعتراض کنیم؟
کای:اینطوری برای خودمون بد میشه که اونوقت فکر میکنن عاشق دختره شدیم.

_ نوچ نوچ هوشتون کجا رفته ما میتونیم کاری کنیم که خود دختره بره استعفا بده طبق قوانین اس ام تا یک ماه اول موقتیه یعنی اگه اشتباهی بکنه یا نتونه تحمل کنه مجبوره بره.

کای:چجوری میخوای بفرستیش بره؟

_به راحتی وقتی بفهمه کار با ما ها سخت تر از این حرفاست خودش میره یکم گیر بدین به کارش یا ایراد بکیرین زودخسته میشه.

سهون:یعنی بقیه همکاری میکنن.

چانیول:تو فکر میکنی چن میاد اذیتش کنه؟ تازه باید جلوش رو بگیریم باهاش مهربون نباشه یا سوهو میاد اخلاق جنتلمنیش رو کنار بزاره؟

_چانیول راست میگه ما خودمون تنهایی میتونیم از همین امروز شروع میکنیم کنسرت بهترین جاست برای خسته کردن یه استایلیست.

کای:شماره می کاپرا رو دارین؟

چانیول:من واسه فیلمبرداری فیلم سینماییم شماره دوتاشون رو گرفتم.

کای:عالیه الان زنگ میزنم میگم نیان پولشون هم با ما.

چانیول:الان به ما منظورت به کی بود؟سهون:یه چانیول هیونگ که بیشتر نداریم.

_قرار بود همکاری کنیم چانیول



Lucky_بکهیونWhere stories live. Discover now