37. تولدت مبارک جون هی

63 7 0
                                    


اون روز هم با همه کارهاش تموم شد البته اندرو تا تونست داد و بیداد کرد که چرا تیم فیلم برداری با اون مصاحبه نکرد. سعی کردم اندرو رو از ذهنم پاک کنم تا از امروز خاطره خوبی به یاد داشته باشم واسه همین تصمیم گرفتم تا خونه پیاده روی کنم. هوای پاریس هنوز بهاری نشده و میشه زمستون رو حس کرد. حتما کره الان سرد تر از اینجاست. بهار که می شد صبح های زود با یون جی میرفتیم پیاده روی و یه گوله یخ برمیگشتیم خونه مامانم همین طور که چای گرم آماده میکرد، غر میزد که به فکر سلامتی مون نیستیم. اون موقع نوجوون بودم و ناراحت میشدم ولی الان حس میکنم اون غرغرها از سر دوست داشتن بود. از وقتی ناگهانی و بدون خداحافظی کره رفتم مامان و بابا با من قهر کردن. کاش میشد بعضی وقتا سفر کرد به گذشته بازم سرزنش می شدم، صبح ها صد بار صدام میزدن تا بیدار شم... یه بار دیگه کسی رو می دیدم...

+جون هی! جون هی کیم...

از فکر بیرون اومدم و به سمت خیابون چرخیدم، الکس همینطور دستش رو بوق بود.

_باشه شنیدم، اینقدر بوق نزن نصفه شبه.

الکس:هر چی صدا میزدم جواب نمی دادی، بیا سوار شو برسونمت.

داره مثل مردها میشه، انگار نه انگار تا سه ماه پیش کفش پاشنه دار میپوشید.

در رو باز کردم و سوار ماشین شاسی بلندش شدم.

_مرسی،... راستی ماشین نو مبارک خیلی خوش رنگه مشکی.

الکس:ممنون

الکس راه افتاد و برعکس همیشه هر دو سکوت کردیم.

الکس: از اندرو ناراحتی؟

_نه دیگه دارم به کاراش عادت میکنم. کاریش نمیشه کرد، هر چی باشه 60 درصد از سهام شرکت مال اونه.

الکس: جون هی! از تو بعیده. چرا باید عادت کنی که کسی آزارت بده، بله 60 درصد مال اون، ولی 40 درصد دیگه رو که خودت خریدی! مگه روز اول چقدر سرمایه گذاشت؟ بقیه کار کردن سهام رفته بالا.

_تمام زور من همین بود الکس، 40 درصد. تو منشی، حسابدار و امین منی خوب میدونی همون پول رو هم چجوری جور کردم.

الکس: نمیخوام نگرانت کنم ولی باید بدونی، الکس میخواد مدیریت شرکت رو از تو بگیره، به خاطر همین هر روزی یه کاری میکنه و جلوی بقیه داد و بیداد راه می اندازه. من از سال اول پیشت بودم تلاشت رو دیدم، ولی اندرو چی؟ میخوره و میخوابه میاد سودش رو میگیره تازه طلبکار هم هست که ما کم کاری میکنیم.

_ پس نقشه اش اینه... نگرانیت رو درک میکنم الکس ولی من کل پس اندازم شد همون 40 درصد... این روزها خیلی به این موضوع فکر میکنم که کی رو راضی کنیم بیاد سهام اندرو رو بخره؟ اگه از اون بدتر باشه چی؟ ولی آخرش به هیچ نتیجه ای نمی رسم.

Lucky_بکهیونWhere stories live. Discover now