4.هشتگ توالت کنسرت

109 18 0
                                    


جون هی:
اول از همه باید به حساب اون پارک چانیول میرسیدم.رفتم سمت لباسا دوتا لباس بلند بود که روی یکیش اتیکت اسم چانیول زده بودن.
دوخت اولی شلوارش رو شکافتم فقط یه دوخت ظریف داشت که اولین حرکت خشتک شلوارش پاره میشد.
لباسای سهون بکهیون کای و البته شلوار عزیز پارک چانیول رو بردم به اتاقشون دادم که بپوشن.
نمی تونستم روی صورتاشون تلافی کنم وگرنه کار خودم خراب میشد پس بهترین کار و سریع ترین کارمو انجام دادم.

بعد این که رفتن بقیه گروه به گروه اومدن و برگشتن روی استیج.
با کلی دردسر تونستم گروه فیلم برداری رو راضی کنم تا بزارن از دوربینا کنسرت رو ببینم.
آهنگ شروع شد و همه پخش شدن همونطور که منتظرش بودم به اوج آهنگ که رسیدن چانیول پرید بالا و بعد با خجالت وسط شلوارش رو گرفت نشست روی زمین بقیه دورش جمع شده بودن و میخندیدن.
خوشحال از تلافی که کردم برگشتم توی اتاق نفر بعدی بیون بکهیونه.
بکهیون:
نمی تونستم به چانیول نگاه کنم انقدر خنده دار شده بود که هیچ کدوم نمی تونستیم جلوی خودمون رو بگیریم. شلوارش بدجوری پاره شده بود با حوله ای که کارکنا دادن دور کمرش پیچیده بود و مثل دامن شده بود.
آهنگ که تموم شد رفتیم بک استیج تا کای اجرا سولوش رو انجام بده.
چانیول:یاا بکهیون اینا تقصیر توعه می دونی چند نفر از من فیلم گرفتن؟
سهون دوباره از خنده غش کرد روی شونه های سوهو
چانیول:نخندین. شک ندارم کار این استایلیست جدیدست.
_اون؟ دماغش رو هم نمی تونه بکشه بالا اون جوجه
چانیول:پس کی شلوار منو اینطوری کرد؟
سهون:هیونگ میدونی از دوماه پیش چقدر وزن اضاف کردی؟ خب میشه دیگه هر کسی یه ظرفیتی داره ظرفیت این شلوار بیچاره هم اینقدر بود.
_بسه دیگه چیزی نگید رسیدیم به اتاق گریم.
اولین نفر چانیول در رو بار کرد و رفت داخل پشت سرش رفتم نگاهم به دختره بود که دیدم زیر چشمی به شلوار چانیول نگاه کرد و خندید اگه کار خودش باشه....
جون هی:
تا آخر کنسرت نه اونا کاری کردن نه من.اجرا آخر قهوه پخش کردن و بهترین موقعیت بود برای قرص کوچولو شیطونی که با بدبختی پیداش کرده بودم.
بکهیون که بلند شد بره سرویش بهداشتی قرص رو انداختم داخل فنجونش چون گرم بود خیلی زود حل شد.
با آرامش نشستم کنار بکهیون یه جرعه از قهوش نوشید و خیلی یهویی نگاهم کرد که سریع سرمو انداختم پایین ترسیدم که شک کرده باشه ولی کل قهوه رو خورد.

بکهیون:نمی تونستم تحمل کنم فشار زیادی داشتم و حتما باید میرفتم دستشویی یه دستم به شکمم بود و میخوندم تا پارتم تموم شد به سوهو اشاره کردم و دوییدم سمت دستشویی. آخیش راحت شدم برگشتم روی استیج ولی دوباره دلم پیچ خورد سوهو با اخم نگاهم کرد و لب زد که تحمل کنم نرم پایین.حالم خیلی بد بود همونجا وسط استیج نشستم تاثیری نداشت دراز کشیدم چند تا نفس عمیق کشیدم.

هنوز نفسمو بیرون نداده بودم که تاعو با پا رفت روی شکمم بلند فریاد کشیدم و بی خیال پارتم شدم دوییدم سمت دستشویی.اجرا تموم شد اولین نفر از طرفدارا خداحافظی کردم و رفتم توالت بودم که یکی زد به در.

چانیول:خوبی؟ راست روده شدی؟

بلند زد زیر خنده صدای خنده سهون و کای هم میومد.در رو که باز کردم باز خندیدن.

سهون:هیونگ امروز بهترین کنسرت بود تمام طرفدارا به لطف تو و چانیول همش میخندیدن.

کای:راست میگه هربار که میرفتی میگفتن بکهیون برگرد بکهیون برگرد.

چانیول:ببین فیلم توالت رفتنات توی اینستا یه عالمه بازدید خورده.

کای:تازه هشتگ توالت کنسرت ترند توییتر شده.

_یه کلمه دیگه بگین من میدونم و شماها.با دادی که زدم رفتن آبی زدم به صورتم.

من که چیزی نخوردم اگه من اینطوری شدم بقیه هم باید میشدن.از اول روز تمام خوراکی هامو مرور کردم تا قهوه قبل اجرا رفتم وقتی برگشتم یه کم رنگ قهوه عوض شده بود ولی شک نکردم و خوردم....کیم جون هی به حسابت میرسم کار خودشه داشت نگاهم میکرد. به هم میرسیم خانوم خانوما

_______

بیاید همگی برای شادی روح جون هی دعا کنیم😂

Lucky_بکهیونWhere stories live. Discover now