Önceki bölüm
Fang Jingwei, yavaş yavaş şeffaflaştığını fark etti. Sanki siliniyor gibiydi!
.
.
.
.
.
.
.
.
Fang Jingwei, önünde ortaya çıkan zaman kürelerine baktı. Bu kürelerin dışında hiçbir şeyin olmadığı bir boşluktaydı.Her küre de bir anı vardı. Doğumdan ölüme kadar ki anılar yer alıyordu.
Fang Jingwei, önce ki yaşamında olanları da gördü.
Boşlukta bir ses yankılandı.
-Sana yardım edeceğim!
Fang Jingwei, biraz düşündükten sonra sordu.
-Sen kimsin? Neden bana yardım etmek istiyorsun?
Fang Jingwei'nin sesi de yankılandı.
Ses, cevap verdi.
-Ben gizem küresi olarak bildiğin eşyanın ruhuyum! Neden sana yardım etmek istiyorum? Çünkü sen gizem küresinin efendisi oldun.
Fang Jingwei, şaşırdı. Küre bir ruha mı sahipti? Neden efendisi olarak seçilmişti?!
-Neden beni efendin olarak seçtin? Nasıl yardım edebilirsin?
Ses cevap verdi.
- Bu kürenin gerçek ismi, 2. Şans küresidir. Başka isimlere de sahip. Geri dönüş küresi, zaman küresi gibi.... Sana yardımcı olmak istiyorum çünkü oldukça acınasısın. Bu dünya da senden daha kötü durumda olan yok!
Fang Jingwei, bunu biliyordu. Kimse kendisinden daha kötü olamazdı. Kalbi acıyordu. En azından bu şekilde hissediyordu.
-Peki gideceğim zamanı kendim ssçebilir miyim?
Ses cevap verdi.
-Elbette! Bir zaman küresini seç! O zamana gideceksin!
Fang Jingwei, zaman kürelerine yaklaştı. Hepsini yavaş yavaş inceledi. Mo Zai ile karşılaştığı zamandan biraz önceye gitmek istiyordu.
-Pekala seçtim! 10. Yaş doğumgünümden 3 gün öncesine gideceğim!
Fang Jingwei, seçtiği küreye dokunduğu anda gözlerinde beyaz bir ışık parladı ve boşluktan silindi.
.
.
.
-Çok karanlık!-Neredeyim?
-Doğru! Doğumgünümden 3 gün önceye geri döndüm!
Fang Jingwei, gözünü açtığında sandığın içinde olduğunu gördü. Annesi, onu sandığa kilitlemişti.
Fang Jingwei, buradan kurtulması gerektiğini düşündü. Bu sefer, her şey daha iyi olacaktı.
Neden bu zamanı seçmişti?!
Çünkü sandığın kilidi bozuktu!
Annesi kilitlediğini sanmıştı. Fakat bozuk olduğu için aslında açılabilirdi. O zamanlar bunu fark etmiş ama korkusundan yapmamıştı. Gerçi zaten bir kaç saat sonra açacaktı.
Fang Jingwei, derin bir iç çekti. Çok açtı! En son 3 gün önce yemişti. Yine de dayanmak istedi. Kapağı yukarı doğru hafifçe kaldırdı ve dışarıyı gözetledi.
Kimse yoktu!
Annesi müşteri ile ilgileniyor olmalıydı. Asla özel odasında biriyle yatmazdı!
Fang Jingwei, dayanması ve kaçması gerektiğini biliyordu. Beklerse tekrar o tüccar pisliği ile yatacaktı. Ayrıca Leng Peng ile de karşılaşabilirdi.
Bu sefer bir daha asla dönmemek üzere ayrılacaktı. Asla dönmeyecekti. Burası her zaman hayatının dönüm noktası olmuştu.
Fang Jingwei, etrafta kimsenin olmaması ile rahatladı. Hızla sandığı açtı ve içinden çıktı. Sokaklarda yaşamak için bazı şeyler alacaktı. Öncelikle kıyafetlerini almalıydı. Hem kendisi için hem de Mo Zai için. Sonra da biraz para aşırmalıydı. Üstüne örtecek bir örtü de iyi olurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Name's BiTcH! [BL] [TAMAMLANDI]
FantastikEğer bir fahişe iseniz, hayattan fazla da bir şey beklemeyin. Çünkü hiçbir şey kazanamazsınız. Tabi akıllı bir fahişe olmadığınız sürece! Bu benim hikayem. Nasıl değersiz birinden, insanların üstüne bastığım ile ilgili. Bu kitap BL'dir. Küfür ve...