Yeniden selam, evdeyken bölümü yazmak istedim.
Okulda olanlara selamlaarr
Evde yatanlara da selamlaarr
***
Nisan
''Anlatmaya gücüm yok, sen her şeyi kurmuşsun zaten.''
''Efendim?''
Kemal Bey'in seslenişiyle düşüncelerimi bir kenara bıraktım. Odağımı ona çevirdiğim de ne kadar içten olmasada gülümsedim. Elinde tuttuğu defteri masasının üzerine bırakıp sandalyesinde geriye yaslandı. Dudaklarını ıslatıp benimle seansa başlamak için onayımı almak ister gibi baktı. Kafamı salladığımda o da aynı tepkiyi verdi. ''Buraya en son geldiğinde arkadaş edindiğini söylemiştin Nisan. Aranız nasıl? Bana biraz arkadaşlarından bahseder misin?''
Oturduğum yerde dikleşip, kurumuş boğazımı ıslatmak için ellerimin arasında olan suyu kafama diktim. ''Hangi arkadaşlar?'' Kaşlarını kaldırıp söylediğim şeye kafa sallamakla yetindi. ''Hani bahsetmiştin ya benim artık seninle konuşmaya ihtiyacım yok, arkadaş edindim diye.'' Hızlıca kafamı salladım. ''Evet, evet arkadaşlarım.'' Yüzümde ki gülümseme bir anda silindiğinde Kemal Bey ellerini masanın üzerine koyup benden bir cevap bekledi.
''Onlar benimle konuşmak istemiyorlar.'' Beni anlıyormuş gibi kafasını sallıyordu ama gözlerinde anlamadığına dair bakışlarını sezmiştim. Hemen cebimde duran telefonumu çıkarıp uygulamaya girdim. Kemal Bey'in önüne ekranı açık bırakıp mesajları okumasını bekledim. ''Ne bu şimdi? Mesajları okumamı mı istiyorsun Nisan?'' Kafa salladığımda kaşlarını çatarak ekrana baktı. Suçlu olduğumu biliyordum sanırım o da aynı şeyleri söyleyecekti. İki dudağının arasından çıkacaklara dikkat kesilirken telefonumu geri masaya bıraktı.
''Sen de mi benim suçlu olduğumu düşünüyorsun?''
''Hayır, onu söylemeyecektim. Asıl söylemek istediğim şey mesajların olmayışıydı. Uygulama da hiç mesaj yok Nisan. Arkadaşlarınla buradan konuştuğuna emin misin?''
Kafa salladığımda bana tebessüm edip sandalyesine geri yaslandı.
***
Sergen yazıyor...
Sergen: Selamke millet (13.26)
Sergen: Çok sağolun ne güzel cevaplar verdiniz (14.02)
Akşın yazıyor...
Akşın: Selamm
Akşın: İngilizce projemi yapıyorum o yüzden pek aktif olamıyorum aşk kuşum
Sergen: Peki diğer aşko kuşkolarım nerede benim
Akşın: Bilmiyorum ki
Tuğrul yazıyor...
Akşın: Aşkın Tuğrul geldi bak deıdoejdeje
Sergen: Aşk çikilopum o benim eopkjeopcrjrkv
Tuğrul: Ne yapıyorsunuz..
Sergen: Canı sıkılmış bu çocuğun gel de beni eğlendir
Tuğrul: Adım çıkar gelemem bekar adamın evine Sergen..
Sergen: DJOEIDJEPDNJPEFJHEFDKDIEOJCEOÇK
Akşın: nE ıjwodjıwdjwdpowdhj3jf
Sergen: Namuslu aşkım..
Kavin yazıyor...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vamos Nos Encontrar & Texting
Novela JuvenilSıkıntıdan patlayıp beş numara birden sallayıp, salladığı numaraları bir gruba toplayan kızımızın macera dolu yolculuğunda onu ve yeni tanıştığı arkadaşlarını bu yolculukta nelerin bekleyeceğini okumak istiyorsan, gel hadi. Sen de gruba davetlisin...