Ay çıldırcam vamos 1 milyon okunmaya ulaştııı, kitaba başlarken asla ama asla bu kadar okunacağını düşünmemiştim. Hepinize çok çok teşekkür ederim, yanımda olduğunuzu hissetmek şahane.
İyi ki biraradayız teamvamos 🤘🥹🤧
***
Koralp
Gömleğimin düğmelerini yavaş yavaş iliklerken içeriden gelen sesleri duymamazlığa veriyordum, komodinin üzerine bıraktığım saati alıp koluma taktığımda işte şimdi hazırdım. Odadan çıkıp dış kapıya yöneleceğim sırada Turna'nın ellerini kolumda hissetmemle buz kestim. Bana dokunulmasından hiç hoşlanmazdım, bunu gayet iyi bildiği halde sürekli temas etmeye çalışması artık canımı fazla sıkar hale gelmişti. Sargılı bileklerini acıtmadan kolumdan çektiğimde hiç istifini bozmadan yine aynı gülümsemesiyle karşımdaydı.
Dudaklarını aralayacağı sırada içeriden Uraz gelmesiyle sustu, Uraz karşısında duran Turna'yı baştan aşağı süzerken gözlerinde ki memnuyetsizliğin farkındaydım. "Nereye gidiyorsun kardeşim sabahın köründe, tavuklar daha sıçmadan?" dediğinde yutkundum. Onlara Tuğrul'la buluşacağımı tabiki söylemeyecektim, kısa bir baş selamı verip kapıyı açtım. Arkamı döndüğümde meraklı şekilde üç bakış görmemle ayakkabılarımı giyip kapıyı ardımdan kapattım.
Merdivenlerden hızlı hızlı inip arabanın kapısını açıp şoför koltuğuna kuruldum, arabayı çalıştırıp gazı kökledikten sonra Tuğrul'a attığım konuma doğru dikkatli bir şekilde sürüyordum. Gözümü yoldan ayırmamaya dikkat ederek Tuğrul'la olan sohbete girip yola çıktığıma dair mesaj attım.
Koralp: Yola çıktım ne zaman gelirsin
Tuğrul: Eşek siki emniyet kemerini taktın mı yolda ölürsün falan başıma kalma sonra..
Kısa bir gülümsemenin ardından emniyet kemerimi dalmadığımı fark ederek emniyet kemerini taktım, parmaklarım klavyede gidip gelirken bir yandan da yola bakıyordum.
Koralp: Taktım
Tuğrul: Napim..
Koralp: Domal
Tuğrul: Tamam..
Tuğrul: Yola çıkıyorum bb..
Tuğrul: Rahatsız etme beni köpek..
Sohbetten çıkıp telefonu koltuğa fırlatacağım sırada ekranda ki yüzle boğazıma oturan yumruyla zar zor yutkundum, Akşın'ı çok özlemiştim.
Kokusu bile burnumda tüterken yanımda olan varlığı beni rahatlatmaya yeterken şimdi ondan çok uzaktım, isteyerek bırakmamıştım onu. Ekranda ki yüzünde parmaklarımı gezdirirken telefonu kapatıp koltuğa bıraktım. Karşıdan gelen arabayla ne zaman karşı şerite geçtiğimi anlamadan araç korna çalmaya başlamıştı, sinyal vererek direksiyonu sola kırdığımda derin bir nefes verdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vamos Nos Encontrar & Texting
Teen FictionSıkıntıdan patlayıp beş numara birden sallayıp, salladığı numaraları bir gruba toplayan kızımızın macera dolu yolculuğunda onu ve yeni tanıştığı arkadaşlarını bu yolculukta nelerin bekleyeceğini okumak istiyorsan, gel hadi. Sen de gruba davetlisin...