fourty - six

17.8K 1.3K 923
                                    

Marabalar aşkımlar nasılsınız??

Ya varya kendimi youtuber gibi hissediom sürekli bi şeyler çıkıyo ama anlatmadan duramıom çnkü komik ve beraber gülmek fav

Bölüm sonu anlatcam bekleyin alepwplwpfşwpfpwl

***

Bu bölüm Nisan'ın Koralp'le konuştuğu 44. Bölüm, sadece ikisi arasında geçiyo özelden konuşuyorlar gruptan değil.

***

Nisan: Koralp biraz konuşabilir miyiz?

Koralp yazıyor...

Koralp: Ne hakkında?

Nisan: Ben ve sen hakkında.

Koralp: Konuş, dinliyorum ben seni.

Nisan: Senden hoşlandığımı söylemiştim zaten.

Nisan: Ama bunun aşk değil takıntı olduğunu anladım.

Nisan: Sana olan takıntım yüzünden bir sürü saçma sapan şey yaptım.

Koralp: Yani yaptıkların hakkında pek bir şey söylemek gelmiyor içimden Nisan.

Koralp: Ama fark etmen güzel bir şey tabii.

Nisan: Şey diyecektim ben.

Nisan: Arkadaş kalabilir miyiz?

Nisan: Lütfen.

Koralp: Benim açımdan bir problem yok ama senin için öyle olmayacak.

Koralp: Nisan seni kırmak istemiyorum benim de bir kız kardeşim var ve başına böyle bir şey gelsin istemezdim.

Koralp: Takıntını farkına varman senin açından iyi olmuş.

Koralp: Ama biz arkadaş kalsakta sen hep bana olan aşkını hatırlayacaksın.

Koralp: İster istemez beni her gördüğünde bana olan aşkın depreşicek.

Koralp: Şunu söyleyebilirim.

Koralp: Üzügünüm ama benim içimde sana karşı bir aşk yok.

Koralp: Üzülmeni istemiyorum dediğim gibi ben kötü şeyler söylersem bi başkası da Tuana'ya böyle şeyler söyleyebilir anlamına gelir bu.

Koralp: Benden yana sana karşı içimde bir duygu yok.

Koralp: Arkadaş mevzusuna gelecek olursak benim açımdan bir sorun olmaz ama senin açından dediğim gibi sorunlar çıkacak ne kadar istemesende.

Koralp: Yeri gelecek beni başka bi kızla göreceksin, en basitinden Akşın'dan kıskandın diye türlü oyunlar oynadın.

Koralp: Kusura bakma ama ben bir insanın değişebileceğine inanan insanlardan değilim.

Koralp: Benim bi ilişkim olduğunda da aynı şeyleri yapacağından eminim.

Koralp: Bana olan takıntın kesin olarak bitmediğinde senin de yapacakların sınırı olmayacak.

Koralp: Benim düşüncelerim bunlar Nisan.

Nisan: Söyleyecek hiçbir şeyim yok.

Nisan: Haklısın.

Nisan: Sana olan takıntım bitmedikçe durmayacağımın farkındayım.

Nisan: Deniyorum ama inan bana.

Vamos Nos Encontrar & TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin