Bolum 1

5K 147 42
                                    

"Gerçekten mi ya gerçekten mi Murat ?
Ah Murat ah seni bir elime geçirirsem.
Tam 45 dakikadır seni bekliyorum.
Allah bilir aklın nerde kesin unuttun beni ayhh birde telefonlara da cevap vermiyor.
Ne yapacağım ben şimdi?
Tam olarak nereye gideceğim ?
Hayır seni hava alanından ben alırım demeseydi ve gideceğim yerin adresini bilsem atlayıp bir taksiye gideceğim de işte nereye nasıl gideceğimi bilmiyorum.

Ahh Mavi ahhh nasıl tedbirsiz çıkarsın yola daha da önemlisi onca yıllık arkadaşını nasıl tanımazsın? ".
Kendi kendime hava alanında oturmuş durmadan kendime kızıp söyleniyorum ne faydası varsa .

Ben Mavi , Tekstil mühendisiyim .
Ama uzun bir süredir Bursa'daki zincir bir mağazanın işletmeciliğini  yaptım.

Ev iş arası mekik  dokuyan arkadaşlarım ile vakit geçirmeyi seven, bekar ,hayat boyu kendi ayakları üstünde durmaya çalışan tüm ailesi annesinden ve yakın arkadaşlarından oluşan biriyim .

İstanbul'a uzun zamandır tanıdığım ve sevdiğim yakın arkadaşım Murat'ın ısrarlarına dayanamadım ve geldim.
Kendisi 32 yaşında hayatı hep dalgaya alan ama hem çok akıllı hemde çok iyi bir iş adamı.
İstanbul' da yeni bir sektöre atılmış ve benim gelip başında durmamı çok istedi .

Bende sırf" Sana ihtiyacım var Mavi gelmelisin ve bana yardım etmelisin" dedi diye her seyi bırakıp buraya İstanbul'a geldim ve o beni havaalanın da unuttu üstelik  hala almaya gelmedi.

Neden mi geldim çünkü Murat'ı görseniz neden herseyi bırakıp geldiğimi anlardınız.
Kendisi dünya üzerinde ki en ikna edici adamdır ve ona kolay kolay hayır demek mümkün değildir.
Yani en azından bu benim için öyle.

Peki ne mi yapacağım.
Hemenn onu da açıklayayım yeni ortak olduğu tekstil firmasının mağazasına birini yanin iyi bir yönetici bulana kadar onun için idare edeceğim.
Benden önceki yöneticilerin hepsi ortağına  dayanamiyor ve işi bırakıyor  tek çare benmişim.
Lütfen Maviş gel Maviş sensiz olmaz iflas bayrağını çekerim dedi, bende tüm düzenimi  ve işimi bıraktım Murat'ın peşine düştüm.
Ve işte burdayım...
İstanbul ' da havaalanında  öylece bankta oturmuş Murat'ın gelip beni almasını bekliyorum.

Çalan telefonuma baktım, eh bee nihayet hiç bekletmeden hemen telefon cevap verdim.

"Murat seni gebertecegimden emin ol
Neredesin sen ?"

"Mavi çok üzgünüm toplantıdaydım ve saatin farkında değildim şuan bir ara verdik ve aramalarını gördüm."

"Şaka mı yapıyorsun ?
Murat Tam 1 saattir seni bekliyorum hava alanında ,ve sen saatin farkında olmadığını mi söylüyorsun.
Nereye geleceğimi söylesen seni beklemez zaten gelirdim."

"Evet çok haklısın ,çok üzgünüm "dedi

"Eeee geliyor musun ?" Diye sordum.

"Ah hayır Mavi çok önemli bir iş var ve şuan toplantıdayız,bırakamıyorum çok üzgünüm "dedi.

İçimden sabır çekerek ve derin nefesler alarak
" Tamam Murat lütfen bana bir adres ver ,yada herhangi bir otele geçeyim müsait olunca ararsın "

"Hayir hayır otele geçme bizimkilerin evi var ya  kendileri yurt dışında olduğu için kullanılmıyor,senin için orayı ayarladım orada kalırsın burda olduğun sürece."

"Murat saçmala gerek yok hem sizinkilerin evinde ne yapacağım ,koca ev tek başına "

"Gel ben de kal diyeceğim, sen elbette kabul etmeyeceksin o yüzden senin için orayı ayarladık."

"Ayarladık mi ?"

"Evet ayarladık.
Ali ile orda kalmana karar verdik güvenli bir yer ,aklımız sende kalmaz ."

MAVININ ASKI  (Tamamlanmak Üzere)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin