Ahhh ne düğündu ama her aklıma geldiğinde mutlulukla hatırlayacağım bir geceydi .
Her şey o kadar güzeldi ki .
Salonun ışıl ışıl hali ,konuklar, Ali Egemen'in erkekler ile yaptığı dans ,benim Murat ve Mehmet Babam ile olan dansım.
Ahh Ali Egemen bu dünyada başıma gelebilecek en güzel şey .
Dünyanın en güzel seven adamının payıma düşmesi en büyük şansım.
Kim derdi ki orman kaçkını Aslan Kralın bu kadar naif ve ince düşünceli olacağı.
Daha gördüğüm ilk anda düşmüştüm elalarına ama sert ve sinirli halleri yüzünden hep kaçmaya çalıştım, kaçtım da ne oldu sanki yine düştüm ateşine şimdi kollarının arasında güzel çehresini izliyordum.
Artık hem kocam hemde bebeğimizin babası.
Salonda masadan kalkıp gittiğinde ne yapacak diye düşünürken bir anda Hayri eline bir çiçek tutuşturdu,ben geri dönüp bana getireceğini düşünürken, o konukların arasına yürüdü.
Annemin oturduğu masada durup çiçeği anneme verdi daha sonra eğilip annemin ellerinden öpüp elini tuttu ,onlar yavaş adımlarla piste ilerlerken büyülenmiş gibi izledim onları, bu kadar da ince olmazsın be adam dedim gözlerim dolarken, annem ve Ali Egemen'in dansını izlerken Murat gelip," o zaman bu dansı bana lütfet abisinin gülü " dedi elini uzatırken, hemen elini tutup ayağa kalktım ve onunla birlikte dans pistine yürüdüm.Murat ile dans ederken " Seni çağırdığım ilk gün Ali Egemen'in seni benden alacağına adım kadar emindim".
Kaşımı soru sorarcasına kaldırdım ve açıklaması için devam etmesini bekledim.
"Çünkü seni ilk gördüğü gun, hatırlıyor musun kızlarla cafeye geldiğin gün iki üç sene önce yine fonda bir müzik vardı siz işletme sahibini ve çalışanları kafaladığınız için çalan şarkıya eşlik ederek girmistiniz içeri ,herkes başını çevirip size bakmıstı ,sen gülerek koşup çalışanlara sarılmış sonra da masaya geçmiştiniz ben aha bizim deli Mavi de geldi dediğim an sana onun çoktan hayran hayran baktığını görmüştüm sonrasında da adın her geçtiğinde yada her videonu her yayını izlediğimde yanımdaydı ve benden daha dikkat kesiliyordu.
Sizin sürekli kavgalarınızdan bile belliydi ayrıca, Ali Egemen sadece önemserse bir kadını tartışacak kadar dikkate alır, ve şimdi bak sonuç , beni yanıltmadı, birbinize olan aşkınız, inancınız sevginiz hep ilk günkü gibi olsun ,birbirinizi sevin ,sayın ve hemen bana bir yeğen verin " dedi gülerek.Bende gülerek ona karşılık verdim " Ali Egemen bu hikayeyi bana anlatmıştı ama senden duymak ayrıca güzel, biliyor musun Muro sen bu dünyada başıma gelen en güzel şeysin,bazen iyi ki Burak beni o yolunun ortasında bıraktı ve iyi ki yoluma sen çıktın diyorum,iyi ki beni kendine kardeş seçtin,sayende bende yıllardır yokluğunu çektiğim bir agabeye sahip oldum, seni öyle çok seviyorum ki Murat,seninle aramızda olan bu şey bu bağ, bilmiyorum Murat ömrümün sonuna kadar ,elimi bırakma " dedim gözümden bir damla yaş akarken.
" Ömrümün sonuna kadar sana söz verdiğim gibi ağabeyin olarak her zaman "tuttuğu elimi daha sıkı tuttu " yanında olacağım ve asla elini bırakmayacağım elini bıraktığım gün öldüğüm gündür gülüm " dedi gülerek.
" Pisliksin Murat " dedim ve ona sarıldım.
Sonra benden ayrıldı ve bir dakika dedi ,cebinden bir kutu çıkardı ve kapağını açtı ,tamamı pırlantadan oluşan içinde Ali Egemen'in yaptırdığı yüzük gibi yeşil bir taşı olan bir kolye bileklik ve kupeden oluşan bir set vardı kutunun içinde " Murat bu çok güzel ama buna gerçekten gerek yoktu " dedim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAVININ ASKI (Tamamlanmak Üzere)
RomanceMavinin ASKI Mavi Eroğlu yakın arkadaşı Murat'ın dibe batmış tekstil firmasını ayağa kaldırmak için İstanbul'a gelir. Kader ağlarını Mavi'nin hayatı üzerine kurmaya yemin etmişken karşısına büyük patronu Ali Egemen Soykan çıkar. Burnunu yere düşür...