Bolum 34

583 47 39
                                    

Kulağıma sesler geliyor ama hiç birine aldırış etmek istemiyordum,gözlerimi açacak gücüm yoktu

" Abi yavaşça alırım onu ,uyanmaz ".

"Karışma Metehan sessiz ol, bırak uyusun, ben iyiyim ,ayrıca uykusu hafif, dokunduğun gibi uyanır".

"Emin misin, tam bir saattir burdayız,doktorlar hemşireler tüm aile içeri girip çıktı, pozisyonu bile değişmedi".

"Emin misin, tam bir saattir burdayız,doktorlar hemşireler tüm aile içeri girip çıktı, pozisyonu bile değişmedi"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

( Mavi ve Egemen hastane odasında)

Araya bir kadın sesi girdi ,
" Hepimiz eve gidip uyurken yada ayarladığımız hastane odasında, o bir saniye olsun gözünü kırpmadan yoğun bakım odasının önünde durdu ,11 gündür toplasan 11 saat uyumadi ,ben hala nasıl dayandı şaşkınım,üstelik kuş kadar kaldı kız, en son baban onunla konuştu da günde bir iki saat uyumaya ikna etti " .

"Valla oğlum seni tebrik ederim tam dişine göre bir kız bulmuşsun,inadı ve inancı takdire şayan".

Mehmet amcanın sesiydi bu ,herkes odadaydi lanet olsun rüya değildi ve ben şuan Ali Egemen ile aynı yatakta idim .

Refleks olarak hemen yataktan ayağa kalkmam ve kendimi yerde bulmam bir oldu.
Ahhh rezillik hemde ne rezillik ,yer yarılsa da içine mi girsen Mavi.

Ali Egemen hemen Mavi dedi korkuyla.
Metehan  hemen yanıma koştu kalkmama yardımcı olmak için.
Elimi tutup kaldırdı ve" iyi misin " diye sordu.
Şuan utancımdan kıpkırmızı olduğum kesindi.

" seyy ben şey iyiyim " dedim başımı öne eğip gözlerimi ondan kaçırarak.

Arzu teyze  yanımda bitti "iyi misin kızım "..

"İyiyim kusura bakmayın, dün gece "  sözümü hemen yarıda kesti ve " utanma kızım, o kadar uykusuzluğa çok bile dayandın" dedi .

"Uyuduğum için değil ki yani beni böyle Ali Egemen'in "
yine sözümü yarıda kesti ve kulağıma fısıldadı ,
"bende sevdiğim adamdan günlerce ayrı kalsam farklısını yapmazdım,şimdi konuyu kapat güzel kızım" dedi ve araya Ali Egemen girdi.

" Mavi " dönüp ona baktım yanına gitmem için el hareketi yaptı.

Hemen ona doğru yürüdüm," önce bir bardak su verir misin ? "

Hemen yatağın yanındaki dolaba gidip su aldım ve ona getirdim, ağzına tutup içirdim,"

" Bir bardak daha ister misin ?".

"Teşekkürler " .

" Yatagi biraz kaldırıp yastığımı da düzeltirsen ".

Hemen yatağı ayarladım ve yastığı düzelttim, herkes sessizce bizi izliyordu.

" baska bisi ister misin " dedim.

" Evet simdi hazirlan Metehan seni eve götürsün ".

"Ne anlamadım".

MAVININ ASKI  (Tamamlanmak Üzere)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin