Dudaklarımı dudaklarından ayırdığım da ne yaptığımı yeni fark etmiş ve salondaki ıslık ve ooo nidalarıyla yüzümü geniş göğsünde saklama çabalarına girmiş, Ali Egemen'in kahkaha atmasına sebep omustum .
" Ne oldu Mavi Hanım utandınız mı ? Dedi ve ellerimi hemen kaldırıp boynuna sararak onu kendime çekip sıkıca sarıldım " Biliyor musun Ali seni şuan kaburgalarıma sarıp saklamak istiyorum " dedim.
" O pamuklara sarıp sarmalamak değil mi ? ".
" Hayır ben seni kaburgalarıma saklayacağım böylelikle hep benimle olur benden hiç ayrılamazsın".
" Sevgilim ben zaten hep seninleyim ki ".
"Offff yeter yahu Tamam anladık seviyorsunuz da az çekil musade et enişte bey bizde sevelim şu arkadaşımızı " diyen iki sese dönüp baktım ve sonra da hemen beni çekip sarılmalarina izin verdim.
Fatma' ya dönerek "sen hani Serkan ile birlikte olacaktın ,sende Arda ile tatilde " dedim bu sefer Tuba"ya yalandan bir sinirle .
" Teknik olarak yalan yok bak Sevgilim orda ," dedi Fatma Serkan'ı işaret ederek ,dönüp baktım Ali Egemen de yanlarına gitmişti, herkes oradaydı Mehmet amca bile ,birden salonda yine yaptığım aklıma geldi ve çok utandım.
Tuba ' da bende tatildeyim şekerim kocamla " dedi .
" Neden bana söylemediniz " .
" Sevgilinin planı git ona sor "dedi.
"Neyse sonra sorarım hesabını "dedim ve Ali Egemen'in ailesinin yanına gitmek için kızlardan izin isteyerek yanlarından ayrıldım.
Bu gece herkes burdaydi ,atölyede ki çalışanlar bile.Önce Methmet amca ve Arzu teyzenin oturdukları masaya gittim, onlarla sarılıp hasret giderdikten ,biraz sohbet ettikten sonra Murat Metehan ,Ece ve Filiz'in olduğu masaya yürüdüm.
Hepsi ile tek tek kucaklastim Ece ile sadece tokalastim .Filiz ve Ece'nin arasında duruyorken birden kulağıma Ece' nin sesi doldu.
" Ne kadar kendinden eminsin Mavi ,kendini aileden biri gibi görüyorsun ,ama öyle olmadığının farkına varmalısın,Ali Egemen senden sıkılıp ilişkiniz bitince gördüğün rüyadan uyanacaksın ve düşüşün çok sert olacak " dedi .
Ona bakmadan cevap verdim," Peki biliyor musun aynı şeyin senin içinde geçerli olduğunu ".
Bir kahkaha attı " Sekerim ben bir Soykan'ım,Metehan Soykan'ın karısı oğlunun annesi ,sen kimsin Ali Egemen'in gönül eğlendirdigi sıradan biri, ne kadar zamandır berabersiniz Mavi ,Ali Egemen sana hiç evlilikten soyadını vermekten bahsetti mi,ciddi olsa şimdiye çoktan, Gökçe gibi sen de nişanlısı yada eşi olurdun ,hani ben parmağında bir yüzük yada herhangi bir teklif göremiyorum " dedi.
Bu sefer küçümseyici bir bakışla ona döndüm.
"Ah Ece tüm iğneleyici saçma sapan yarış halindeki laflarına rağmen sana saygı duyuyordum,bir anne olduğun için, benimle kıyasin ne ,bana olan gereksiz öfkenin sebebi ne bilmiyorum ama hayattaki tek başarısı bir erkeğin soyadını almak ve bununla övünmek olan bir kadına ben sadece üzülüyorum, Soyadımın Soykan olması veya olmaması zerre umurumda değil biliyor musun Ben Mavi Eroğlu olmaktan çok memnunum,sevdigim adamın parmağıma taktıği bir halka veya kimliğime eklenecek olan bir kaç harf beni büyütmez yada bir yere getirmez ,ben Eroğlu olarak kendi çabamla birseyler yapmaya başarmaya çalışıyorum.
Sen Soykan olmaya ve onunla övünmeye devam et Koskaca Soykan'ların varisinin annesi Ece Soykan ,Ben sıradan bir tekstil mühendisi Mavi Eroglu olarak anılmaktan mutluyum "dedim ve moraran yüzüne bakıp gülerek yanından ayrıldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAVININ ASKI (Tamamlanmak Üzere)
RomansaMavinin ASKI Mavi Eroğlu yakın arkadaşı Murat'ın dibe batmış tekstil firmasını ayağa kaldırmak için İstanbul'a gelir. Kader ağlarını Mavi'nin hayatı üzerine kurmaya yemin etmişken karşısına büyük patronu Ali Egemen Soykan çıkar. Burnunu yere düşür...